Gå til innhold

Ting i tankene er så virkelig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan se for meg at den jeg liker finner en annen. Og selv om han ikke har gjort det alle gangene jeg har tenkt det, så blir tankene likevel så ekte. Jeg får på en måte kjærlighetssorg på nytt til hver gang jeg tenker på han. Så blir det håp igjen, så vil jeg gå videre igjen. Det er ikke det at han gjør noe, men det at jeg tenker at det skjer og det blir så virkelig! Hva er dette slags psyke? :(

Anonymkode: 0405a...40d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en du er sammen med, eller har vært sammen med?

Hvis det er slutt mellom dere, er det vel uunngåelig at en eller begge kommer til å finne seg en ny kjæreste etterhvert. Hvis du er i et forhold med ham, er det naturlig å være usikker, spesielt i starten. Redsel for at den andre skal gå fra en, er vanlig.

Anonymkode: 82dfb...f2a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en du er sammen med, eller har vært sammen med?

Hvis det er slutt mellom dere, er det vel uunngåelig at en eller begge kommer til å finne seg en ny kjæreste etterhvert. Hvis du er i et forhold med ham, er det naturlig å være usikker, spesielt i starten. Redsel for at den andre skal gå fra en, er vanlig.

Anonymkode: 82dfb...f2a

Ikke sammen. Jeg er hemmelig betatt. Har ikke tenkt å si noe til han heller. Fordi jeg vet at jeg vil bli valgt bort og jeg føler meg ikke bra nok i utgangspunktet. 

Anonymkode: 0405a...40d

Skrevet

Kan være lurt å ta det opp med en psykolog. 
Er ikke sunt å tenke slikt om noen du ikke er sammen med engang. Ikke ta det ille opp, men er for ditt eget beste du burde gjøre det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...