AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Forelsker meg nesten aldri, og når jeg gjør det, så klarer jeg omtrent ikke å kose meg da heller. Jeg blir så sykelig opptatt av den jeg liker. Jeg får masse ideer om oss i hodet, når det er noen jeg liker. Slik at jeg ender opp (mest sannsynlig) med å være forelsket i noe som aldri eksisterte, bare en illusjon. Dette oppstår bl.a fordi jeg aldri tør å si til person at jeg liker han, eller spørre han ut. Jeg går heller bare og skjuler det, men er livredd for å "miste" han til andre. Jeg sliter med å glede meg over hva jeg gjør i livet, være fokusert der jeg faktisk er. Jeg leser både her inne og har lest masse steder før jeg ble avhengig av kg. Svarene er som regel at han er ute etter sex, at man bør gå videre osv. Og jeg synes det er så kjedelig. I mitt neste liv har jeg lyst til og være mann, helt seriøst. For det virker som de tar så mye lettere på slike følelser, de lever mer i øyeblikket, analyserer ikke så mye og går lettere videre. De slipper å bekymre seg for "er bare ute etter sex" greiene. Jeg føler også ofte at hvis jeg er slik som sjelden forelsker meg, så er det ganske garantert at når jeg først gjør det, så er det tegn på at minst 1 eller 2 damer til liker samme mannen. Og dere aner ikke hvor lenge jeg kan gå og tenke på en person uten å komme over vedkommende. Jeg er hun super trofaste som aldri ser andre menn, når jeg liker en. Mens menn, åpenlyst gir oppmerksomhet til omtrent alle damer. Og ikke minst...denne følelsen av å ikke være god nok. Anonymkode: 779f2...53b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Ja slik synes jeg det er og. Er alene jeg og. Tør ikke se på en mann. Er redd for å bli såret igjen. Ble forlatt med 2 barn helt ut av det blå. Og det tar tid å bygge seg opp igjen. Et liv uten kjæresten og ha familien samlet. 3 vonde år. Anonymkode: 548b2...50b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja slik synes jeg det er og. Er alene jeg og. Tør ikke se på en mann. Er redd for å bli såret igjen. Ble forlatt med 2 barn helt ut av det blå. Og det tar tid å bygge seg opp igjen. Et liv uten kjæresten og ha familien samlet. 3 vonde år. Anonymkode: 548b2...50b La meg gjette.. du ble forlatt fordi det var en annen spennende barnefri dame der ikke sant? Nå har ikke jeg hatt kjæreste, men ut fra hva jeg leser her er det dette som kan vente meg når jeg evt finner en aktuell mann. Jeg har egentlig litt lyst til og finne meg en muslimsk mann. Der er det skam å bryte opp/splitte familien, eller, de har i hvert fall tettere forhold til dette med familie. Med den friheten vi har her i landet, så kan mennene våres bare forlate oss på dagen. Ei muslimsk jente ga en gang uttrykk for at hun ikke ville ha en norsk mann, pga dette. Anonymkode: 779f2...53b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette.. du ble forlatt fordi det var en annen spennende barnefri dame der ikke sant? Nå har ikke jeg hatt kjæreste, men ut fra hva jeg leser her er det dette som kan vente meg når jeg evt finner en aktuell mann. Jeg har egentlig litt lyst til og finne meg en muslimsk mann. Der er det skam å bryte opp/splitte familien, eller, de har i hvert fall tettere forhold til dette med familie. Med den friheten vi har her i landet, så kan mennene våres bare forlate oss på dagen. Ei muslimsk jente ga en gang uttrykk for at hun ikke ville ha en norsk mann, pga dette. Anonymkode: 779f2...53b Lol, mange er utro istedet. Anonymkode: 83a84...a97
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol, mange er utro istedet. Anonymkode: 83a84...a97 men det er norske menn også Anonymkode: 779f2...53b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men det er norske menn også Anonymkode: 779f2...53b Selvsagt, den ene gruppen er hverken bedre eller verre enn den andre. Anonymkode: 83a84...a97
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette.. du ble forlatt fordi det var en annen spennende barnefri dame der ikke sant? Nå har ikke jeg hatt kjæreste, men ut fra hva jeg leser her er det dette som kan vente meg når jeg evt finner en aktuell mann. Jeg har egentlig litt lyst til og finne meg en muslimsk mann. Der er det skam å bryte opp/splitte familien, eller, de har i hvert fall tettere forhold til dette med familie. Med den friheten vi har her i landet, så kan mennene våres bare forlate oss på dagen. Ei muslimsk jente ga en gang uttrykk for at hun ikke ville ha en norsk mann, pga dette. Anonymkode: 779f2...53b Jeg ble forlatt pga tinder var mer spennende. Han er fortsatt singel enda. Mulig a4 livet ble for kjedelig. Rart alle vil egentlig ha kjæreste, men når de får så vil de være single og rote rundt. Må vær bedre å forholde seg til kun 1. Blir mye mas med ekser i hvert hjørne. Anonymkode: 548b2...50b 1
Marina234 Skrevet 23. mai 2018 #8 Skrevet 23. mai 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja slik synes jeg det er og. Er alene jeg og. Tør ikke se på en mann. Er redd for å bli såret igjen. Ble forlatt med 2 barn helt ut av det blå. Og det tar tid å bygge seg opp igjen. Et liv uten kjæresten og ha familien samlet. 3 vonde år. Anonymkode: 548b2...50b Har det på samme måte som dere beskriver. Jeg har funnet en ny kjæreste. Men jeg er redd. Redd for å bli forlatt hele tiden så jeg har det ikke bra i forelskelsen. Det er pga tidligere erfaringer. Det gjør så vondt. Jeg er glad for at jeg har barna. Jeg skulle egentlig bare være alene. Men så traff jeg han.... Han klarte å erobre hjertet mitt som en storm. Dette med forelskelsen min blir så og si sykelig. Jeg blir sykelig avhengig og nervøs og opptatt av personen. Stoler ikke på noen menn inkludert kjæresten min. Men jeg håper det kommer seg. Redd for at han kan forlate meg hvert sekund. Det er vondt med den angsten. Forsøker å velge å stole på at dette kan vare og leve i nuet men jeg sliter. Jeg er veldig forelsket i kjæresten min. Altfor. Så det gjør ganske vondt. Jeg håper faktisk at kjæresten min tilhører en sekt .. slik at han aldri forlater meg. Så gale er det . Mistenker at han er katolikk fordi han har visse bilder på Facebook osv som kan tyde på det. Håper faktisk at katolikker er mer trofaste. Jeg vil kun ha en jeg føler meg trygg på. En som ikke hopper på neste dame bak neste sving. En som forguder meg. Og vil være der for meg i gode og onde dager. Kjæresten min sier at jeg er hans og at han er stolt over meg. Og at han tenker på meg hele tiden. Jeg håper virkelig at han prater sant...men min erfaring er at jeg kan ikke vite. Vi har planlagt ferie sammen. Men jeg tror hele tiden at han kommer til å trekke seg fra den. Og at han kommer til å forsvinne ut av livet mitt før jeg vet ordet av det. Vi er nok flere som sliter etter vonde brudd eller avvisninger . En trøst. Vi er ikke alene. Endret 23. mai 2018 av Marina234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå