Gå til innhold

Ta i mot gaver/penger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom i kontakt med en bekjent via tinder nå, og han dreide samtalen fort inn på om vi skulle være ff i sommer. Jeg stiller meg tvilende positiv til det. Han er kjekk (jeg ser ikke helt hva han (topptrent) skal se i meg (fedme)...) og ut fra ryktene på bygda god i senga. Så kom fram til at jeg kan prøve...

men så begynte han å spørre om jeg liker belønning? Og tenner tydeligvis veldig på å gi meg penger osv. 

Min første tanke er hell no, jeg tar da ikke betalt for sex. Men samtidig er der en liten kynisk del av meg som tenker hvorfor ikke ta i mot, om det tenner han så mye så hvorfor ikke? 

Han har god lønn, bor billig og har ingen familie så tror ikke det vil skade han å gi noen tusen i måneden til meg. 

Vi har chattet litt seksuelt i dag, jeg prøvde først å unngå temaet, men han peiler stadig tilbake og jeg merker at jo mer jeg krever, jo mer tent blir han.

tanker? Hvorfor bør jeg si ja eller nei? Noen som har vært borti lignende? 

(Vi er begge rundt 30)

Anonymkode: e755b...4c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det verre for en eskorte å ta betalt for sex ?  Horeri er det uansett om man tar betalt for det eller ikke.

Anonymkode: 42397...f30

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det verre for en eskorte å ta betalt for sex ?  Horeri er det uansett om man tar betalt for det eller ikke.

Så de med kjæreste som gir de gaver er horer de også

Anonymkode: 0c8db...3f6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du bør være obs på er at en del føler at de har rett til å gjøre hva de vil med deg når det har betalt for sex. Så vær forsiktig og gi klar beskjed om at det at du får penger ikke gir han rett til å gjøre ting du ikke ville akseptert ellers.

Anonymkode: 48b62...52f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de med kjæreste som gir de gaver er horer de også

Nei forhold og ekteskap er noe annet når man er forpliktet til hverandre

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei forhold og ekteskap er noe annet når man er forpliktet til hverandre

Man er sort of forpliktet til hverandre når man har avtalt å være fwb for en avgrenset periode også. Jeg ser faktisk ikke forskjellen. Man tilbringer tid med vedkommende og har sex, akkurat som i et forhold. Forskjellen på fwb og tradisjonell prositusjon er at man ikke tilbringer tid sammen eller har noe særlig kommunikasjon utenom sexen, slik som i dette tilfellet, og stiller seg da svært annerledes fra prostitusjon

AnonymBruker
Skrevet

Han bryter loven, da det faktisk ikke er lov å betale for sex i norge. 

Anonymkode: 5d99c...e01

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han bryter loven, da det faktisk ikke er lov å betale for sex i norge. 

Anonymkode: 5d99c...e01

Den tanken har faktisk slått meg og, men hvor går grensen mellom gave og betaling?

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom i kontakt med en bekjent via tinder nå, og han dreide samtalen fort inn på om vi skulle være ff i sommer. Jeg stiller meg tvilende positiv til det. Han er kjekk (jeg ser ikke helt hva han (topptrent) skal se i meg (fedme)...) og ut fra ryktene på bygda god i senga. Så kom fram til at jeg kan prøve...

men så begynte han å spørre om jeg liker belønning? Og tenner tydeligvis veldig på å gi meg penger osv. 

Min første tanke er hell no, jeg tar da ikke betalt for sex. Men samtidig er der en liten kynisk del av meg som tenker hvorfor ikke ta i mot, om det tenner han så mye så hvorfor ikke? 

Han har god lønn, bor billig og har ingen familie så tror ikke det vil skade han å gi noen tusen i måneden til meg. 

Vi har chattet litt seksuelt i dag, jeg prøvde først å unngå temaet, men han peiler stadig tilbake og jeg merker at jo mer jeg krever, jo mer tent blir han.

tanker? Hvorfor bør jeg si ja eller nei? Noen som har vært borti lignende? 

(Vi er begge rundt 30)

Tenk igjennom hva det vil si å selge seg billig. Er du villig til å ta i mot gaver i bytte mot sex og bare sex? Hvilket rykte får du da på bygda? 

Anonymkode: a3cd6...7b7

AnonymBruker
Skrevet

Om dette er hans fetish så gjør du for så vidt ikke noe galt, med mindre han er dum og naiv der du innser at du utnytter han

Anonymkode: eda3c...694

• Liker 1
Skrevet

Om dere gikk inn i avtalen om å være ff før han sier han vil betale deg så ser jeg ikke noe grunn for hvorfor du ikke skulle få penger av han om dette er noe han tenner på. Men jeg regner med du skjønner grunnen til hvorfor han tenner på dette, eller? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...