Gjest Hege Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Jeg vil gjerne minne om hva våre regler sier om å legge inn bilder i innlegg eller signatur. Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, annet enn våre automatisk genererte smilefjes. Å legge inn bilder som ikke ligger hos oss kalles å stjele båndbredde, noe vi vil unngå. Dette gjelder såkalte nedtellere også, selv om de er flotte.
anyvold Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Kan man ha link til en nedteller/et bilde i signaturen? (Hva hvis den ligger på din egen server?)
Gjest Hege Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Kan man ha link til en nedteller/et bilde i signaturen? Link er ok, ja. (Hva hvis den ligger på din egen server?) Jeg tror nok vi holder oss til reglene våre på dette.
Kali- Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Hva med -tagger? Da laster man jo ikke opp bilde... Man viser bare til det på en annen server...
Bokalven Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Hva med -tagger? Da laster man jo ikke opp bilde... Man viser bare til det på en annen server... Så vidt jeg har forstått det tillater man ikke hotlinking, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå