Førtifeitogferdig Skrevet 22. mai 2018 #1 Skrevet 22. mai 2018 (endret) Jeg skulle egentlig bare vært glad. Ett 17-års mareritt er over. Men nå sitter jeg her med en ny sorg. Tenker at den nye dama er mye bedre enn meg. Hun får neppe juling. Slipper nok å høre hvor syk hun er i hodet. Kanskje jeg er syk. Iallefall sykt å være trist for at de to skal ha barn. Blir 3.kullet hans da. Misunner han ikke det. Håper jeg slutter å tenke på deres "perfekte" liv.. Endret 22. mai 2018 av Førtifeitogferdig
Nera Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, Førtifeitogferdig skrev: Jeg skulle egentlig bare vært glad. Ett 17-års mareritt er over. Men nå sitter jeg her med en ny sorg. Tenker at den nye dama er mye bedre enn meg. Hun får neppe juling. Slipper nok å høre hvor syk hun er i hodet. Kanskje jeg er syk. Iallefall sykt å være trist for at de to skal ha barn. Blir 3.kullet hans da. Misunner han ikke det. Håper jeg slutter å tenke på deres "perfekte" liv.. Ja gjør det, du kan kontrollere hva du føler, så ikke la deres liv gå utover deg, bare fordi dama er gravid. Jeg råder deg til å prøve å finne noen andre hvis du ønsker det, og slutte å tenke på deres liv. Endret 22. mai 2018 av Nera
Drakan Skrevet 22. mai 2018 #3 Skrevet 22. mai 2018 Det er vanskelig å komme seg ut av mentaliteten når man er skadet av forhold. Stå på, og husk at du er verdt mer. Håper den nye ikke blir skadet. Om noe skjer, burde du hjelpe henne. Er skummelt med slike menn. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #4 Skrevet 22. mai 2018 Tror du virkelig på at han er en mye bedre person med andre damer? Jeg mener: nesten alle par har en kort periode i starten som er bra der begge legger masse arbeid i å skjule sine negative sider. Det er vanlig. Men det kommer en tid etter det. Hva med den andre eksen hans? Var han så grei med henne i forhold til deg? Anonymkode: 60e82...870 2
Førtifeitogferdig Skrevet 22. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2018 2 minutter siden, Nera skrev: Ja gjør det, du kan kontrollere hva du føler, så ikke la deres liv gå utover deg, bare fordi dama er gravid. Jeg råder deg til å prøve å finne noen andre hvis du ønsker det, og slutte å tenke på deres liv. Jeg skal seriøst prøve å finne meg en "venn".. Kanskje det ordner seg da. Hadde kjæreste for ett år siden, men da laget x så mye bråk at det var best for meg og barna at jeg slo opp. Men nå får jeg vel sikkert være i fred pga nydama.
Førtifeitogferdig Skrevet 22. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig på at han er en mye bedre person med andre damer? Jeg mener: nesten alle par har en kort periode i starten som er bra der begge legger masse arbeid i å skjule sine negative sider. Det er vanlig. Men det kommer en tid etter det. Hva med den andre eksen hans? Var han så grei med henne i forhold til deg? Anonymkode: 60e82...870 Ja jeg tror nok han er greiere med henne enn han var med meg. Den nye dama er barnløs. Jeg hadde et barn da jeg ble sammen med han, det barnet ble ikke behandlet bra, så jeg eksploderte hundrevis av ganger... Tror ikke han trenger å bli sint på den nye.. hun virker snill og grei.. Har kontakt med den første x-en hans. Hun fikk også gjennomgå.
Drakan Skrevet 22. mai 2018 #7 Skrevet 22. mai 2018 4 minutter siden, Førtifeitogferdig skrev: Jeg skal seriøst prøve å finne meg en "venn".. Kanskje det ordner seg da. Hadde kjæreste for ett år siden, men da laget x så mye bråk at det var best for meg og barna at jeg slo opp. Men nå får jeg vel sikkert være i fred pga nydama. Hvorfor lar du han styre deg enda? Meld han til politiet om han plager deg når du er i forhold eller dater. Eller be han holde kjeft og stikke til helvete hjem eller noe. Han har ingenting med hvem du dater, og har ingenting han skulle sagt. Bli fri. 2
Førtifeitogferdig Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2018 10 minutter siden, Drakan skrev: Det er vanskelig å komme seg ut av mentaliteten når man er skadet av forhold. Stå på, og husk at du er verdt mer. Håper den nye ikke blir skadet. Om noe skjer, burde du hjelpe henne. Er skummelt med slike menn. Har ennå ikke møtt henne, klarer d bare ikke. Han har prøvd seg på meg helt til hun ble gravid.. Nå har han heldigvis stoppet. Så utrulig rart at jeg blir så trist av dette. Når jeg skriver her blir jeg litt sjokka over meg selv! Gud jeg er teit!
Førtifeitogferdig Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2018 3 minutter siden, Drakan skrev: Hvorfor lar du han styre deg enda? Meld han til politiet om han plager deg når du er i forhold eller dater. Eller be han holde kjeft og stikke til helvete hjem eller noe. Han har ingenting med hvem du dater, og har ingenting han skulle sagt. Bli fri. Jeg er nok fri nå! Han er blokka på telefon og alt som er, barna blir sendt med tog! Nei han kan brenne... Tror jeg bestiller meg en sydentur helt alene og nyter ett voksenliv uten spedbarn!😉 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #10 Skrevet 23. mai 2018 Å herregud, vær glad du er borte fra ham!! Det at du har barn fra før ble hans vinkel å plage deg på, den nye dama har en annen han angriper fra, men en ting er helt garantert, snart er hun også syk og dum i hodet, snart provoserer også hun ham til å slå henne , snart har han hundre grunner til å være ondskapsfull og motbydelig, det er det eneste som er sikkert Anonymkode: fc91a...58d
Drakan Skrevet 23. mai 2018 #11 Skrevet 23. mai 2018 Akkurat nå, Førtifeitogferdig skrev: Har ennå ikke møtt henne, klarer d bare ikke. Han har prøvd seg på meg helt til hun ble gravid.. Nå har han heldigvis stoppet. Så utrulig rart at jeg blir så trist av dette. Når jeg skriver her blir jeg litt sjokka over meg selv! Gud jeg er teit! Du er ikke teit. Han har drevet å manipulert deg helt siden dere slo opp. Vil si han har bedrevet litt forfølging av frykt for å ende opp alene resten av livet. Håper dama han har nå får hjelp om noe skjer. Det er vanskelig å akseptere noe, og til slutt blir det litt Stockholmsyndrom. Du begynner å overbevise deg selv om at det han sier og gjør er riktig, men sannheten er jo at det han gjør er galt. Det tar tid, jeg vet hvordan det er. Opplevde manipulerende foreldre, og har vansker med mennesker grunnen oppveksten. 1
Førtifeitogferdig Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2018 2 minutter siden, Drakan skrev: Du er ikke teit. Han har drevet å manipulert deg helt siden dere slo opp. Vil si han har bedrevet litt forfølging av frykt for å ende opp alene resten av livet. Håper dama han har nå får hjelp om noe skjer. Det er vanskelig å akseptere noe, og til slutt blir det litt Stockholmsyndrom. Du begynner å overbevise deg selv om at det han sier og gjør er riktig, men sannheten er jo at det han gjør er galt. Det tar tid, jeg vet hvordan det er. Opplevde manipulerende foreldre, og har vansker med mennesker grunnen oppveksten. Takk.. Måtte gråte en liten skvett her..
Drakan Skrevet 23. mai 2018 #13 Skrevet 23. mai 2018 1 minutt siden, Førtifeitogferdig skrev: Takk.. Måtte gråte en liten skvett her.. Pust ut og nytt en god ferie. Kos deg og se om du finner ekte kjærlighet på tur. Man vet aldri
Førtifeitogferdig Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, vær glad du er borte fra ham!! Det at du har barn fra før ble hans vinkel å plage deg på, den nye dama har en annen han angriper fra, men en ting er helt garantert, snart er hun også syk og dum i hodet, snart provoserer også hun ham til å slå henne , snart har han hundre grunner til å være ondskapsfull og motbydelig, det er det eneste som er sikkert Anonymkode: fc91a...58d Jeg håper ikke han blir slem og ekkel med jenta, ettersom jeg har skjønt er hun snill og grei. 39 år og ingen barn fra før, så hun har nok spilt korta riktig for å få ett barn. Nei jeg bør ikke være lei meg. Av og til kjenner jeg ett sekund meg glede over at jeg er FRI!!😄
Nera Skrevet 23. mai 2018 #15 Skrevet 23. mai 2018 44 minutter siden, Førtifeitogferdig skrev: Jeg skal seriøst prøve å finne meg en "venn".. Kanskje det ordner seg da. Hadde kjæreste for ett år siden, men da laget x så mye bråk at det var best for meg og barna at jeg slo opp. Men nå får jeg vel sikkert være i fred pga nydama. Hvis du mener denne x’en så skjønner jeg ikke, han gjør jo akkurat det samme. Det er ditt valg og ditt liv. Ikke la noen påvirke deg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #16 Skrevet 23. mai 2018 53 minutter siden, Førtifeitogferdig skrev: Ja jeg tror nok han er greiere med henne enn han var med meg. Den nye dama er barnløs. Jeg hadde et barn da jeg ble sammen med han, det barnet ble ikke behandlet bra, så jeg eksploderte hundrevis av ganger... Tror ikke han trenger å bli sint på den nye.. hun virker snill og grei.. Har kontakt med den første x-en hans. Hun fikk også gjennomgå. Hvis han har vært en ass i 2 av 3 tilfeller, er det vel helst bare et tidsspørmål om når det blir 3/3. Spiller ingen rolle om hun er snill og grei som person. Er ikke som om det gir noen imunitet mot drittsekker, det gjør dem mer til enkelt offer. Anonymkode: 60e82...870 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå