Gå til innhold

Hvorfor ser fortsatt folk på mobilen når de tar bilde i speilet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir gal, alt fra bloggere til vanlige folk til superkjendiser ser fortsatt inn i telefonen når de tar selfies i speilet, hvorfor i alle dager ser de ikke rett frem?!

Eksempel her, spesielt hun her har vel aldri kikket opp og sett hva det blir tatt bilde av: 

Screenshot_2018-05-23-01-11-43.png

Anonymkode: ceca5...672

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er så tåpelig. Folk som tar bilder i speil, kan virkelig ikke ta et skikkelig selvportrett

Anonymkode: 4bbc8...89d

AnonymBruker
Skrevet

Føler nesten på meg at det bare har blitt en "greie". At man faktisk skal se i kameraet når man tar slike selfies. Men generelt så synes jeg slike selfies er mega teit. "Alle" har slik kropp i dag uansett, så hvorfor skal folk være interessert i å se deg? De som legger ut slik, fremstår for meg som litt simple og bekreftelsesyke. 

Anonymkode: e6c64...588

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Og så har de så merkelig positur alltid 😆 ingen står sånn i virkeligheten 

Anonymkode: 872f4...e0c

Skrevet

Jeg personlig synes jeg ser bedre ut når jeg kikker på mobilen, enn å stirre inn i kameralinsa som en psyko. 

Skrevet

Hvorfor snur de ikke bare mobilen og bruker refleksjonen i speilet for å se på mobilskjermen og dermed hvordan bildet vil se ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...