AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #1 Skrevet 22. mai 2018 Blir gal, alt fra bloggere til vanlige folk til superkjendiser ser fortsatt inn i telefonen når de tar selfies i speilet, hvorfor i alle dager ser de ikke rett frem?! Eksempel her, spesielt hun her har vel aldri kikket opp og sett hva det blir tatt bilde av: Anonymkode: ceca5...672 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Det der er så tåpelig. Folk som tar bilder i speil, kan virkelig ikke ta et skikkelig selvportrett Anonymkode: 4bbc8...89d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Føler nesten på meg at det bare har blitt en "greie". At man faktisk skal se i kameraet når man tar slike selfies. Men generelt så synes jeg slike selfies er mega teit. "Alle" har slik kropp i dag uansett, så hvorfor skal folk være interessert i å se deg? De som legger ut slik, fremstår for meg som litt simple og bekreftelsesyke. Anonymkode: e6c64...588 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 Enig! Og så har de så merkelig positur alltid 😆 ingen står sånn i virkeligheten Anonymkode: 872f4...e0c
nirvania Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 Jeg personlig synes jeg ser bedre ut når jeg kikker på mobilen, enn å stirre inn i kameralinsa som en psyko.
Jonencloud Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 Hvorfor snur de ikke bare mobilen og bruker refleksjonen i speilet for å se på mobilskjermen og dermed hvordan bildet vil se ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå