Gjest annonym nå Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Jeg har i lengre tid ønsket å gifte meg med samboeren min. Men har ikke villet si så mye om det fordi jeg ikke ville presse han til ekteskap. I går morres ble vi liggende og snakke litt før vi skulle opp. Da nevnte jeg at jeg hadde lyst til å gifte meg, at det er han jeg vil dele resten av livet mitt med og at jeg ville like å ha samme etternavn som han. Men at jeg er usikker på om han vil gifte seg med meg.. Han sier at han aldri har sagt at han ikke vil det.... Vi blir avbrutt av at sønnen min kommer inn til oss. Litt etterpåæ så sier samboer at han vet noe som jeg ikke vet... Når jeg spør hva det er så får jeg til svar at det er noe han har tenkt på lenge.. Sånn holder han på ut over dagen og kvelden. Sier at han vet noe jeg ikke vet. Etter at vi har lagt oss så sier han nok en gang at han vet noe jeg ikke vet, men at han er usikker på om jeg vil si ja. Han nekter å si hva det er... Når jeg spør hvorfor han har satt kamera til lading på nattbordet sier han at det er for å ta bilde av det overraskende ansiktet mitt når han forteller meg hva han vet... I dag morres er det første jeg får høre at han vet noe som jeg ikke vet... Dette gjentar han gang på gang.. Til slutt blir jeg litt irritert og sier at han endte får fortelle meg hva han vet og om det bare er tull det han driver med så får han si det nå... Bare tuller sier han da.. Jeg blir selvsagt litt mutt, for dere kan jo selv tenke dere hva jeg har trodd... Da han dro hjemme fra i dag var jeg så skuffet at jeg begynte å gråte... Pokker, han må jo selv ha skjønnt hva han sa og hvordan det hørtes ut for meg... Hva er da vitsen med å såre meg for så å himle med øya når jeg blir mutt..... Hva synes dere, hva hadde dere gjort i en sånn situasjon?
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Ja, om ikke det er slemt gjort, så er det i hvertfall dårlig gjort i mine øyne. Og forferdelig barnslig. Uansett hvilken hensikt han hadde med det, (å få deg til å håpe på frieri eller noe annet) så er det jo helt meningsløst av voksne mennesker å tulle på den måten. Skjønner godt at du ble litt mutt, ja. K
Gjest Melk Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Jeg hadde fortalt ham hvor lei meg jeg ble.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Barnslige greier. Om han ikke vil gifte seg så bør han heller ikke være respektløs ovenfor deg. men du behøver jo heller ikke å prate om giftemål når du vet standpunktet hans...
Gjest attegløyma i.i. Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Han sier at han aldri har sagt at han ikke vil det... Så vidt eg ser har han ikkje tatt noko standpunkt Gjest... Dårleg gjort ja, hadde nok sagt at det der tykte eg var unødvendig. Du opna deg for han og blei møtt med noko slikt, det er ikkje hyggeleg gjort.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville nok tatt det opp med han og lurt på hvor i alle den voksne mannen jeg våknet opp med var blitt av, og hvor den fjottete fjortisen kom fra?
Saeria Skrevet 27. februar 2005 #8 Skrevet 27. februar 2005 Jeg hadde fortalt ham hvor lei meg jeg ble.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #9 Skrevet 27. februar 2005 Det var hvertfall utrolig lite modent av ham.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #10 Skrevet 27. februar 2005 Til slutt blir jeg litt irritert og sier at han endte får fortelle meg hva han vet og om det bare er tull det han driver med så får han si det nå... Bare tuller sier han da.. Jo, det var dårlig gjort, hvis han gjorde det bare på tull. Men det kan da også være at han svarte "bare tuller" fordi du ble irritert og konfronterte han, og ikke ønsket å fri når du tydeligvis var irritert på han?,..... :klø: Synes uansett slike "jeg vet noe du ikke vet"-setninger er unødvendige,..
Junebug Skrevet 27. februar 2005 #11 Skrevet 27. februar 2005 Jeg hadde blitt gæren hvis mannen min hadde gått rundt i et helt døgn og sagt "jeg vet noe du ikke vet" etter at jeg hadde åpnet meg og sagt at jeg gjerne ville dele resten av livet sammen med ham. Det høres utrolig irriterende og ikke minst sårende ut! Jeg hadde blitt veldig lei meg når han sier at han bare tullet. Jeg synes han oppførte seg både slemt og barnslig.
Annie78 Skrevet 27. februar 2005 #12 Skrevet 27. februar 2005 Hadde blitt vanvittig skuffet.... Ikke bare fordi han ikke skulle fri, men fordi han oppførte seg utrolig kjipt mot deg!!!!! Synes han mangler et par gram empati... Du får spørre han hvorfor han gjorde det, og si at du ble veldig lei deg. Og så får du spørre han hva han virkelig mener om det å gifte seg.... Kan hende han er redd for akkurat det spørsmålet.... Jeg hadde aldri godtatt en slik behandling fra min kjære... :-x
anyvold Skrevet 27. februar 2005 #13 Skrevet 27. februar 2005 Helt enig Annie! Jeg kjenner jeg koker litt på dine vegne faktisk... Slemt, tankeløst, ufølsomt! Måtte bare fortelle historien til min kjære, første han sa var "hørtes ut som om han feiga ut i siste øyeblikk, spør du meg...!" Så der har du en manns mening om saken...
TeddyToria Skrevet 27. februar 2005 #14 Skrevet 27. februar 2005 Uff, nei det var ikke mye snilt! Jeg ville sagt rett ut hvor såret jeg ble, og at det var totalt unødvendig! Så får han bite det i seg, og si unnskyld... (Håper du holder oss oppdaterte da - for jeg holder liksom en liten knapp på at han skal ha fridd når han kom hjem eller noe...at han bare sa han tullet for å lure deg! *håpe håpe* )
Gjest fremdeles annonym Skrevet 28. februar 2005 #15 Skrevet 28. februar 2005 Tusen takk for tilbakemeldingene... Godt å vite at jeg ikke var urimelig når jeg reagerte som jeg gjorde. Han fridde ikke når han kom hjem nei... For å være erlig.. hadde han fridd i går kveld, så tror jeg jammen at jeg hadde synki på hans nivå og sagt nei bare for å tulle... Han vet jo at jeg ønsker å gifte meg, få litt ordnede forhold. Snart må jeg ta tyren ved hornene og si at endten får vi gifte oss eller så må vi bruke penger på advokat for å få satt opp samboerkontrakt og div. andre papirer. Noe jeg ikke ser noe poeng i om vi alikevel skal gifte oss snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå