Gå til innhold

Dame som ikke injser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrefred. Kan ikke folk bare svare på det TS spør om? Hvorfor kverulere ang. alt mulig piss? Ikke så voksent det heller.

Jeg har nylig vært i samme situasjon med en mann. Han tok heller aldri initiativ til og møtes, men var alltid veldig glad når vi møttes og sa hele tiden at han likte meg godt. Men for meg holdt ikke dette. Jeg følte aldri at han respekterte min tid og mine behov. Jeg kuttet kontakten med han for en uke siden og det føles veldig riktig.

Du må nesten bare de hva du kan godta, men min erfaring er at dersom "du" liker en person veldig godt, har du alltids tid til å sende en mld eller to i løpet av en dag. Lykke til!

Anonymkode: 96932...b18

Takk for at du svarer på tråden:) 

Fint at du ser problemet - det høres ut som jeg hadde eksakt samme opplevelse som deg angående dette. Hun er akkurat slik. 

Kontakten er nå kuttet etter at jeg krevde svar. Hun forsto meg, men sa hun ikke var klar til å date slik jeg ville date. Etter alt å dømme satt hun pris på både oppmerksomhet og samvær. Men hun ville bare ta imot det hvis det kom helt gratis på en måte, uten innsats. Jeg krevde et minimum av innsats (om hun skulle insje(ja, jeg skriver det igjen) en gang, etter alle de gangene jeg tok initiativet) og det kan jeg ikke takle. Blir jo totalt ubalansert og helt dustete. :)

Anonymkode: 8d95d...ede

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at du ser problemet - det høres ut som jeg hadde eksakt samme opplevelse som deg angående dette. Hun er akkurat slik. 

Kontakten er nå kuttet etter at jeg krevde svar. Hun forsto meg, men sa hun ikke var klar til å date slik jeg ville date. Etter alt å dømme satt hun pris på både oppmerksomhet og samvær. Men hun ville bare ta imot det hvis det kom helt gratis på en måte, uten innsats. Jeg krevde et minimum av innsats (om hun skulle insje(ja, jeg skriver det igjen) en gang, etter alle de gangene jeg tok initiativet) og det kan jeg ikke takle. Blir jo totalt ubalansert og helt dustete. :)

Ja nå må du gå og finne deg ei dørmatte så du får retta opp i ubalansen...

Anonymkode: d727c...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

En sånn person hadde jeg ikke orket. Kunne jo aldri avtalt noe som helst. Nå synes jeg det er sånn at hvis man faktisk er genuint interessert i en person så holder man avtaler og ikke bryter dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
På 24.5.2018 den 9.59, Mr. Kilmister skrev:

Hvorfor gidder du?

Fordi hun er søt og pen, utrolig hva menn er villige til for litt skjønnhet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.5.2018 den 9.55, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner det litt igjen. Datet en fyr fra desember og frem til påske. Var alltid jeg som måtte ta initiativ til å finne på noen og han gadd aldri å komme til meg. Ble også ditchet samme dag, og jeg tror det var fordi han var flau eller noe annet kom opp. Ble så lei av det og til slutt ga jeg opp da jeg hørte at han hadde spurt en felles venninne av oss om de kunne pule. Da jeg ble stille var jeg plutselig interessant for han og han holder på enda. For min del er det over og ut og det har jeg sagt til han. Men hver helg, spesielt når han har drukket, kommer det meldinger om at han egentlig vil bli sammen og at han er så glad i meg. I det siste han han sendt en del meldinger i ukedagene også. Jeg vet at om jeg går «tilbake» til han så faller det tilbake i sporet om at det er jeg som må stå for all kommunikasjon og få til møter. Orker ikke sånne folk! 

Anonymkode: b0127...235

:hakeslepp:

Du må blokkere han. Ikke la sånne kryp forstyrre deg.

Anonymkode: a824a...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.5.2018 den 9.56, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg er for krevende og vanskelig. Men hey. Det er faktisk fire uker siden vi møttes første gang. Jeg synes da jeg har vært innforjævlig tålmodig egentlig. 

Jeg spurte hun rett ut. Jeg fikk bekreftet at hun ikke mente å kansellere forrige date, men at hun ikke blir med videre. Hun er ikke klar for noe ordentlig dating osv, selv om hun hadde det veldig kjekt på daten. Hun ville være "egosistisk" som hun sa, og klarte ikke tenke på andre enn seg selv for øyeblikket. Det var inntrykket jeg hadde hele veien.

Hadde jeg trodd det var noe liv laga den veien, hadde det bare endt med litt sex og så deretter en mye mer butthurt versjon av meg.

Må begynne å stole på magefølelsen gitt. Men hun var søt og skjønn, så det var litt dumt da. 

Du var jo godt til å lese situasjonen da. Men det kan også hende denne dama har noe hun sliter med. At dette tar energien hennes, og dette temaet ikke er noe hun kan være åpen om. Ellers er det jo noen som rett og slett ikke har så stort behov for kontakt og intimitet med det annet kjønn. En venninne av meg er slik. Trives godt alene i årevis, uten verken dating eller sex. Uforståelig for meg.

Anonymkode: a824a...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.5.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant?

Det verste er at hun beklaget seg på første date angående det - så fortsetter hun å være sånn nå! Altså jeg liker henne så jeg har lyst til å insje en gang til egentlig, men jeg gidder ikke være en jævla tøffel heller. Hun må få ut fingen, eller så dropper jeg henne.

Men hun kommer ikke til å endre seg heller, det har ikke noen av de jeg har datet eller vært sammen med heller. Du får bare droppe henne, det finnes mange andre jenter som faktisk har noe å by på enn bare avstand og svada snakk og ingen handling... de fleste er sånn, verden har blitt skadet.

du kommer bare til å bli mer irritert og jage henne vekk eller ødelegge deg selv hvis du blir hos en sånn person. Hun har vel ikke sosiale antenner da vel og mangler empati. Man blir lett irritert rundt sånne. Sliter sikkert med relasjonsskader osv. Finn deg en oppegående og barmfager kvinne isteden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, Skorstein skrev:

Men hun kommer ikke til å endre seg heller, det har ikke noen av de jeg har datet eller vært sammen med heller. Du får bare droppe henne, det finnes mange andre jenter som faktisk har noe å by på enn bare avstand og svada snakk og ingen handling... de fleste er sånn, verden har blitt skadet.

du kommer bare til å bli mer irritert og jage henne vekk eller ødelegge deg selv hvis du blir hos en sånn person. Hun har vel ikke sosiale antenner da vel og mangler empati. Man blir lett irritert rundt sånne. Sliter sikkert med relasjonsskader osv. Finn deg en oppegående og barmfager kvinne isteden. 

Haha, barmfager må hun jo være ja. Hvis ikke er det no deal! (bare tuller, har nada å si).

Men ja, det er vanskelig å si. Uansett så var det oppførsel som jeg ikke evner å forholde meg til uten å irritere meg. Hun nevnte til og med at hun er vanskelig. Det kan være alle mulige grunner til det. Jobber med saken ang å finne meg en jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...