AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #41 Del Skrevet 23. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du at du scorer noe på alltid å være så frekk og nedlatende mot folk? TS: Forstår at du er frustrert. Jeg ville sagt direkte til henne at det nå er opp til henne om og når dere skal møtes, og at jeg ikke er interessert i noe "spill". Mulig hun rett og slett er usikker, for hun virker ikke helt uinteressert. Når hun har fått en så klar melding fra deg, så ville jeg gitt det litt tid, og deretter gått videre om hun ikke innfridde. Anonymkode: b7f73...f47 Kanskje jeg skal gjøre det. Hun virker ikke helt uinterrssert, nettopp fordi hun purret på meg etter første date, og var veldig entusiastisk da jeg forselo date nr2. Det var da hun utsatte denne andre daten, rett før, at jeg ble sendt ut i usikkkerhet igjen. Så kanskje jeg skal være tydelig om hva jeg forventer. Og takk for en konstruktiv tilbakemelding. Ifølge noen er det ikke måte på hvor dum og uspiselig jeg må være fordi jeg skriver en frustrert tekst som er muntlig i formen. Jeg kan fint skrive akademisk, men valgte da å kjøre en svært uformell stil denne gangen. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde jeg ikke giddet. Jeg har datet en fyr i noen mnd nå, han kansellerte forrige date en time før. Syntes unnskyldningen hans var dårlig. Da sa jeg takk og farvel. Har ikke tid til å deale med slike mennesker. Finnes nok av pålitelige mennesker der ute man heller kan bruke tid på Anonymkode: 38fcf...1f9 Kjedelig å høre. Jeg er enig i det du skriver:) Anonymkode: 8d95d...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #42 Del Skrevet 23. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du MÅ være den samme fyren som ble sur for at daten ikke tok oppvasken! Jeg nekter (håper i allefall ikke) å tro at der finnes to av samme sorten. Hvis du snakker som du skriver, og har vist samme personlighet som du viser her når du har møtt denne/disse damene, så kan jeg forstå at de ikke er desperate etter å treffe deg. Jeg ville gjort ganske mye med meg selv, i ditt tilfelle, om jeg skulle ha håp om å treffe noen for varig forhold. Kanskje begynt med å kutte alt fjortispratet? Anonymkode: a0a3b...0ec Hva babler du egentlig om? Du er på viddene. Jeg skjønner heller ikke hvordan min personlighet kan være så motbydelig utfra hva jeg har skrevet her. haha. Ja, jeg skrev en veldig muntlig tekst. Jeg skriver vanligvis ikke slik, men som tidligere nevnt så skrev jeg innlegget i frustrasjon. Jeg prøver alltid å jobbe med meg selv, og ber aldri noen dater ta oppvasken(?) Anonymkode: 8d95d...ede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #43 Del Skrevet 23. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant? Det verste er at hun beklaget seg på første date angående det - så fortsetter hun å være sånn nå! Altså jeg liker henne så jeg har lyst til å insje en gang til egentlig, men jeg gidder ikke være en jævla tøffel heller. Hun må få ut fingen, eller så dropper jeg henne. Anonymkode: 8d95d...ede Noen folk bare er sånn. Har hatt venninner som ikke klarer å forholde seg til tid. Så kanskje tenke over om det er noe du kan leve med. Jeg klarer det ikke. Og ikke bry deg om kommentarene. Mange her er så negative at jeg føler meg som tidenes mest postive, selv på en dårlig dag. Anonymkode: c8366...889 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #44 Del Skrevet 23. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva babler du egentlig om? Du er på viddene. Jeg skjønner heller ikke hvordan min personlighet kan være så motbydelig utfra hva jeg har skrevet her. haha. Ja, jeg skrev en veldig muntlig tekst. Jeg skriver vanligvis ikke slik, men som tidligere nevnt så skrev jeg innlegget i frustrasjon. Jeg prøver alltid å jobbe med meg selv, og ber aldri noen dater ta oppvasken(?) Anonymkode: 8d95d...ede Du kan jo lese igjennom dine passiv-agressive poster og sammenligne deg med han her...;-) Dere kunne sikkert blitt gode venner. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1187927-hun-hjalp-ikke-til-med-oppvasken/ Anonymkode: a0a3b...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 23. mai 2018 #45 Del Skrevet 23. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er alt for gammel for å skrive "insjet" Anonymkode: faca2...be1 Enig. TS er 27 og ikke 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #46 Del Skrevet 23. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo lese igjennom dine passiv-agressive poster og sammenligne deg med han her...;-) Dere kunne sikkert blitt gode venner. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1187927-hun-hjalp-ikke-til-med-oppvasken/ Anonymkode: a0a3b...0ec 😄 Herregud.. Alt man skal anklages på innpå diverse fora. Legge ut en tekst skrevet i frustrasjon og bli anklaget for å ha asbergers. Jeg takker for de konskutive innspillene:) over og ut. Anonymkode: 8d95d...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #47 Del Skrevet 23. mai 2018 Anklages for* De konstruktive*** innspillene. Ops. Anonymkode: 8d95d...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. mai 2018 #48 Del Skrevet 23. mai 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta initiativ - ta insj Anonymkode: 8d95d...ede Fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 23. mai 2018 #49 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) Hun virker ikke særlig giret når du må jobbe så mye bare for å få henne ut på date i utgangspunktet. Når hun i tillegg avlyser gang på gang virker det som hun dropper å være med deg når det dukker opp noe annet hun heller vil gjøre. Jeg ville bare droppet henne. Det går an å sette en hvis standard når det kommer til hva man forventer av interesse og oppførsel fra damer. Det er mer givende å være med en dame som har lyst å være med deg, og som viser det. Endret 23. mai 2018 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #50 Del Skrevet 23. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo lese igjennom dine passiv-agressive poster og sammenligne deg med han her...;-) Dere kunne sikkert blitt gode venner. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1187927-hun-hjalp-ikke-til-med-oppvasken/ Anonymkode: a0a3b...0ec Haha! Dere er brødre jo! Anonymkode: 87048...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #51 Del Skrevet 24. mai 2018 Hun vegrer seg jo ikke, hun vil få det til men dropper naturligvis ikke alt hun har i henda for en fyr hun har møtt 1 gang. Det er heller ikke sånn at hver lille ledige tid man har så er man i modus til date og nye avtaler, egentid er nødvendig det og. Syns forresten du er utrolig barnslig som driver å spiller med hun og tar hevn og svarer tregt bare fordi hun gjør osv. Kan du ikke bare stole på det hun sier og ta det med is i magen så dere kan møtes og ha det hyggelig en dag begge får det til? Jeg er sånn som hun, og sånne som deg som tar det så personlig og blir butthurt og skal spille og hevne seg osv er det som ødelegger. Og før du sier at man burde ikke date om man ikke har tid så blir det mer naturlig å prioritere en man kjenner bedre, har fått følelser for og har blitt komfortabel med i alle humør og settinger forhold til en man knapt kjenner og må imponere og være blid og presentabel rundt. Anonymkode: a7758...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #52 Del Skrevet 24. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun vegrer seg jo ikke, hun vil få det til men dropper naturligvis ikke alt hun har i henda for en fyr hun har møtt 1 gang. Det er heller ikke sånn at hver lille ledige tid man har så er man i modus til date og nye avtaler, egentid er nødvendig det og. Syns forresten du er utrolig barnslig som driver å spiller med hun og tar hevn og svarer tregt bare fordi hun gjør osv. Kan du ikke bare stole på det hun sier og ta det med is i magen så dere kan møtes og ha det hyggelig en dag begge får det til? Jeg er sånn som hun, og sånne som deg som tar det så personlig og blir butthurt og skal spille og hevne seg osv er det som ødelegger. Og før du sier at man burde ikke date om man ikke har tid så blir det mer naturlig å prioritere en man kjenner bedre, har fått følelser for og har blitt komfortabel med i alle humør og settinger forhold til en man knapt kjenner og må imponere og være blid og presentabel rundt. Anonymkode: a7758...665 Det er forståelig, alt det der. Jeg er egentlig ikke noe masete fyr sånn sett. Poenget er at jeg ga hun massevis av tid. Likevel var ikke det nok, på en måte. Jeg forstår at du ønsker at gutten skal ha is i magen, ikke bli butthurt osv, når du utsetter/kansellerer osv. Men jeg er ikke så flink til det. Jeg krever litt mer, jeg krever hvertfall en viss høflighet. Jeg liker ikke å bli ledet inn i noe som ikke leder noe sted. Det hadde det ikke vært noe problem hvis hun bare hadde unngått å gjøre avtale i utgangspunktet.Når hun først kansellerer, er det minste jeg forventer en slags statusmelding. Allerede før jeg møtte henne, fikk jeg inntrykk av at hun var litt "svevende", litt sånn høy på livet og ikke var ute etter forpliktelser. Jeg har fått det bekreftet. Og jeg har vel funnet ut at jeg ikke klarer å være sammen med en slik en. Anonymkode: 8d95d...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #53 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg kjenner det litt igjen. Datet en fyr fra desember og frem til påske. Var alltid jeg som måtte ta initiativ til å finne på noen og han gadd aldri å komme til meg. Ble også ditchet samme dag, og jeg tror det var fordi han var flau eller noe annet kom opp. Ble så lei av det og til slutt ga jeg opp da jeg hørte at han hadde spurt en felles venninne av oss om de kunne pule. Da jeg ble stille var jeg plutselig interessant for han og han holder på enda. For min del er det over og ut og det har jeg sagt til han. Men hver helg, spesielt når han har drukket, kommer det meldinger om at han egentlig vil bli sammen og at han er så glad i meg. I det siste han han sendt en del meldinger i ukedagene også. Jeg vet at om jeg går «tilbake» til han så faller det tilbake i sporet om at det er jeg som må stå for all kommunikasjon og få til møter. Orker ikke sånne folk! Anonymkode: b0127...235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #54 Del Skrevet 24. mai 2018 Kanskje jeg er for krevende og vanskelig. Men hey. Det er faktisk fire uker siden vi møttes første gang. Jeg synes da jeg har vært innforjævlig tålmodig egentlig. Jeg spurte hun rett ut. Jeg fikk bekreftet at hun ikke mente å kansellere forrige date, men at hun ikke blir med videre. Hun er ikke klar for noe ordentlig dating osv, selv om hun hadde det veldig kjekt på daten. Hun ville være "egosistisk" som hun sa, og klarte ikke tenke på andre enn seg selv for øyeblikket. Det var inntrykket jeg hadde hele veien. Hadde jeg trodd det var noe liv laga den veien, hadde det bare endt med litt sex og så deretter en mye mer butthurt versjon av meg. Må begynne å stole på magefølelsen gitt. Men hun var søt og skjønn, så det var litt dumt da. Anonymkode: 8d95d...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 24. mai 2018 #55 Del Skrevet 24. mai 2018 På 23.5.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på én date med en søt jente. Forut for daten var det jeg som insjet. Hun ville møtes "jo det kan vi jo" type.. Jeg foreslo tidspunkt og sted osv. Hun kunne ikke da og da. Foreslo ny tid. Okei. Dagen før: passer ikke så bra likevel. Ikke den og ikke den dagen heller. Hun foreslo aldri, jeg måtte alltid insje. Greit, prøver en siste gang: møtes der og der? OKei! sier hun. Vi møtes, daten er hyggelig og jeg merker hun har det bra. Vi blir lengre enn fforventet. Lukter litt på kyss men jeg gir det henne ikke. To dager etter date, jeg sender meld: det hvar hyggelig. møtes gjerne igjen. Ingen svar. Ca et døgn etter svarer du: "ja det synes jeg, det var veldig kjekt." Litt irritert over at hun bruker over et døgn på å svare på en simpel melding, og etter å ha brukt såå mye krefter på å få hun på én date...lar jeg hun henge et par dager. To dager etterpå sender hun ny melding "hvis du vil, da!" omg. Så sier jeg "ja, la oss møtes. hva sier du til å XX klokken XX?" "ja det høres kjeeeempekoselig ut:)) smile smile" osv osv Samme da som dateg: 30 min før!!! "du jeg har problemer med x og x" "er det veldig frekt å spørre om vi kan ta det en annen dag?" Litt fornærmet over å bli kuttet av rett før daten, sier jeg "okei. du får gi en lyd om når det passer bedre" "okei<3<3"... Nå har det gått flere dager. Hun sender meg snaps, jeg er litt kald. Jeg er litt fornærmet og venter på at hun skal fikse tidspunkt.. Jeg er ganske irritert. Fordi jeg har insjet på tid og sted ca 8 ganger frem til nå, hun har aldri insjet. Likevel virker det som om hun vil møte meg. og forventer at jeg skal ta insj, IGJEN. etter at hun kansellerer på dagen. Hva er dette for noe? Hun vegrer seg noe helt sinnsykt. Jeg klarer ikke å være med en person som ikke klarer å strekke ut hånden. Kanskje hun ikke er interessert nok. I så fall er det en jøvlig dårlig måte å avvise meg på. Anonymkode: 8d95d...ede Hvorfor gidder du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #56 Del Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner det litt igjen. Datet en fyr fra desember og frem til påske. Var alltid jeg som måtte ta initiativ til å finne på noen og han gadd aldri å komme til meg. Ble også ditchet samme dag, og jeg tror det var fordi han var flau eller noe annet kom opp. Ble så lei av det og til slutt ga jeg opp da jeg hørte at han hadde spurt en felles venninne av oss om de kunne pule. Da jeg ble stille var jeg plutselig interessant for han og han holder på enda. For min del er det over og ut og det har jeg sagt til han. Men hver helg, spesielt når han har drukket, kommer det meldinger om at han egentlig vil bli sammen og at han er så glad i meg. I det siste han han sendt en del meldinger i ukedagene også. Jeg vet at om jeg går «tilbake» til han så faller det tilbake i sporet om at det er jeg som må stå for all kommunikasjon og få til møter. Orker ikke sånne folk! Anonymkode: b0127...235 Uff. Det er slitsomt å være den eneste som kommuniserer! Jeg hadde noe lignende for en stund tilbake. Hun driver fortsatt og sender meg meldinger, på samme måte som han gutten. Vil plutselig være med meg nå, etter å ha avslått meg tidligere. Anonymkode: 8d95d...ede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #57 Del Skrevet 24. mai 2018 4 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Hvorfor gidder du? Gidder ikke mer. Anonymkode: 8d95d...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #58 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg trodde du mente injisere, som i å injisere narkotikaAnonymkode: b2db0...864 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #59 Del Skrevet 24. mai 2018 Herrefred. Kan ikke folk bare svare på det TS spør om? Hvorfor kverulere ang. alt mulig piss? Ikke så voksent det heller. Jeg har nylig vært i samme situasjon med en mann. Han tok heller aldri initiativ til og møtes, men var alltid veldig glad når vi møttes og sa hele tiden at han likte meg godt. Men for meg holdt ikke dette. Jeg følte aldri at han respekterte min tid og mine behov. Jeg kuttet kontakten med han for en uke siden og det føles veldig riktig. Du må nesten bare de hva du kan godta, men min erfaring er at dersom "du" liker en person veldig godt, har du alltids tid til å sende en mld eller to i løpet av en dag. Lykke til! Anonymkode: 96932...b18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #60 Del Skrevet 24. mai 2018 "Injser" ?? Orker ikke lese hva som står en gang. Trodde du først pratet om å injektere noe.. Herrgud prat normalt. Anonymkode: eec07...244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå