Gå til innhold

Dame som ikke injser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva simpel betyr ja. Jeg ser virkelig ikke problemet med å ha sendt en hyggelig melding om at jeg syntes det var kjekt og at jeg gjerne ville treffes igjen. Det er en enkel og grei melding. Simpel, til og med. Men konkret, og innbydende til nytt møte.

Anonymkode: 8d95d...ede

Du vet tydeligvis ikke hva simpel betyr på norsk. Slå det opp. Simpel betyr alt annet enn hyggelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke simpel da.

Jeg sendte en kort og enkel melding. Som viste interresse og ønske om nytt møte. Hvis det ikke er nok etter FØRSTE date, hva da? 

Jeg mer av meg selv når jenten har gitt meg en grunn til det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke simpel da.

Jeg sendte en kort og enkel melding. Som viste interresse og ønske om nytt møte. Hvis det ikke er nok etter FØRSTE date, hva da? 

Jeg gir mer av meg selv når jenten har gitt meg en grunn til det.

rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

She´s just not that into you.

Det er ikke noe poeng i å analysere og bruke mer energi på dette. Ikke for å være kvass, men hvis hun var interessert så hadde hun ikke oppført seg sånn.

Endret av Bestemor Piletre
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er tidsfordriv og bekreftelse for hun.

Anonymkode: 302d3...dc5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Bestemor Piletre skrev:

She´s just not that into you.

Det er ikke noe poeng i å analysere og bruke mer energi på dette. Ikke for å være kvass, men hvis hun var interessert så hadde hun ikke oppført seg sånn.

jeg ser den. Men jeg synes det er jæ-ve-lig dårlig gjort isåfall. Hun virker veldig oppegående så skjønner lite av hvorfor hun tror jeg lar meg behandle slik. Jeg er egentlig ikke enig. Jeg tror hun er redd for å ikke være bra nok eller noe. Jeg er et ganske så bra catch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager skrivefeilene. Btw, vi er 27.

😂😂😂  Dere kan ikke være 27...???

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i huleste vil hun purre på meg etter første date om hun ikke er interessert? Hun var også tydelig interessert på daten. Jeg lot være å kysse henne bare for å holde spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, FrodeF skrev:

Jeg skriver i affekt og gir litt faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg ser den. Men jeg synes det er jæ-ve-lig dårlig gjort isåfall. Hun virker veldig oppegående så skjønner lite av hvorfor hun tror jeg lar meg behandle slik. Jeg er egentlig ikke enig. Jeg tror hun er redd for å ikke være bra nok eller noe. Jeg er et ganske så bra catch.

I så fall kan du vel bare la henne gå og finne noen som setter pris på deg, hvis du er så bra catch? Litt usikker på om du er seriøs nå, men jo det KAN jo hende at det er en annen grunn enn at hun ikke er så interessert, men sannsynligheten vil jeg tro er liten. Dessuten, du lar deg jo behandle slik jo.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Bestemor Piletre skrev:

I så fall kan du vel bare la henne gå og finne noen som setter pris på deg, hvis du er så bra catch? Litt usikker på om du er seriøs nå, men jo det KAN jo hende at det er en annen grunn enn at hun ikke er så interessert, men sannsynligheten vil jeg tro er liten. Dessuten, du lar deg jo behandle slik jo.

Det er jo det jeg gjør, jeg lar henne gå nå. Men jeg lufter frustrasjonen min over situasjonen.

Og ja, jeg skal på en annen date allerede til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare for å fremstå litt usympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men ja, jeg bare syntes det var dumt. Fordi jeg så for meg at vi kanskje kunne blitt noe. Jeg tror at hun er interessert. Bare ikke så mye. Kanskje at hun in the end bare bruker meg for oppmerksomhet som dere sier. Jeg tror ikke det da.

Poenget var at denne jenten var en jente som jeg kunne sett for meg å være med. Og jeg er irritert på den forvirrelsen jeg har blitt møtt med. masse sprikende signaler, men kjempegod stemning da vi først møttes. Jeg tror at hun er usikker. Eller at hun er utilgjengelig, alltid. Eller at hun røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, FrodeF skrev:

Tror du at du scorer noe på alltid å være så frekk og nedlatende mot folk?

TS: Forstår at du er frustrert. Jeg ville sagt direkte til henne at det nå er opp til henne om og når dere skal møtes, og at jeg ikke er interessert i noe "spill". Mulig hun rett og slett er usikker, for hun virker ikke helt uinteressert. Når hun har fått en så klar melding fra deg, så ville jeg gitt det litt tid, og deretter gått videre om hun ikke innfridde.

Anonymkode: b7f73...f47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du er alt for gammel for å skrive "insjet"

Anonymkode: faca2...be1

Faktisk hele 6 ganger i det innlegget - hvorav tre av dem var i ett og samme (korte) avsnitt. Jeg hadde ikke giddi å tatt noe insj angående deg jeg heller, TS. Dog kanskje svart på en melding i ny og ne om jeg syntes du var hot, men thats it.

Anonymkode: a1e0e...b17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skriver i affekt og gir litt faen.

Du gir åpenbart ikke faen når du lager en tråd på KG om det.

Anonymkode: a1e0e...b17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syv bokstaver i navnet?

Anonymkode: 6e44a...b58

Å herregud, kan ikke dere i disse trådene som tror det er en dere kjenner eller har møtt ut fra en vag beskrivelse av oppførsel ta inn over dere at det er mange millioner mennesker i dette landet?!

Anonymkode: c8e76...80a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde dumpet deg for uttrykk som insjet og caller quits. Jeg tenner ikke på fjortiser.

Anonymkode: d51e7...657

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du MÅ være den samme fyren som ble sur for at daten ikke tok oppvasken! Jeg nekter (håper i allefall ikke) å tro at der finnes to av samme sorten. Hvis du snakker som du skriver, og har vist samme personlighet som du viser her når du har møtt denne/disse damene, så kan jeg forstå at de ikke er desperate etter å treffe deg. Jeg ville gjort ganske mye med meg selv, i ditt tilfelle, om jeg skulle ha håp om å treffe noen for varig forhold. Kanskje begynt med å kutte alt fjortispratet?

Anonymkode: a0a3b...0ec

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette hadde jeg ikke giddet. Jeg har datet en fyr i noen mnd nå, han kansellerte forrige date en time før. Syntes unnskyldningen hans var dårlig. Da sa jeg takk og farvel. Har ikke tid til å deale med slike mennesker. Finnes nok av pålitelige mennesker der ute man heller kan bruke tid på :) 

Anonymkode: 38fcf...1f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...