Gå til innhold

Dame som ikke injser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært på én date med en søt jente. Forut for daten var det jeg som insjet. Hun ville  møtes "jo det kan vi jo" type.. Jeg foreslo tidspunkt og sted osv. Hun kunne ikke da og da. Foreslo ny tid. Okei.

Dagen før: passer ikke så bra likevel. Ikke den og ikke den dagen heller. Hun foreslo aldri, jeg måtte alltid insje.

Greit, prøver en siste gang: møtes der og der?

OKei! sier hun. 

Vi møtes, daten er hyggelig og jeg merker hun har det bra. Vi blir lengre enn fforventet.  Lukter litt på kyss men jeg gir det henne ikke.

To dager etter date, jeg sender meld: det hvar hyggelig. møtes gjerne igjen. Ingen svar.

Ca et døgn etter svarer du: "ja det synes jeg, det var veldig kjekt."

Litt irritert over at hun bruker over et døgn på å svare på en simpel melding, og etter å ha brukt såå mye krefter på å få hun på én date...lar jeg hun henge et par dager. To dager etterpå sender hun ny melding "hvis du vil, da!" 

omg. Så sier jeg "ja, la oss møtes. hva sier du til å XX klokken XX?" "ja det høres kjeeeempekoselig ut:)) smile smile" osv osv

Samme da som dateg: 30 min før!!! "du jeg har problemer med x og x" "er det veldig frekt å spørre om vi kan ta det en annen dag?"

Litt fornærmet over å bli kuttet av rett før daten, sier jeg "okei. du får gi en lyd om når det passer bedre"

"okei<3<3"...

Nå har det gått flere dager. Hun sender meg snaps, jeg er litt kald. Jeg er litt fornærmet og venter på at hun skal fikse tidspunkt.. Jeg er ganske irritert. Fordi jeg har insjet på tid og sted ca 8 ganger frem til nå, hun har aldri insjet. Likevel virker det som om hun vil møte meg. og forventer at jeg skal ta insj, IGJEN. etter at hun kansellerer på dagen.

Hva er dette for noe? Hun vegrer seg noe helt sinnsykt. Jeg klarer ikke å være med en person som ikke klarer å strekke ut hånden. Kanskje hun ikke er interessert nok. I så fall er det en jøvlig dårlig måte å avvise meg på.

Anonymkode: 8d95d...ede

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Beklager skrivefeilene. Btw, vi er 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

«Insjer»?

Anonymkode: 38c75...230

Ta initiativ - ta insj

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er alt for gammel for å skrive "insjet"

Anonymkode: faca2...be1

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår godt du er oppgitt. 

Jeg takler ikke folk som ikke har respekt for andres tid. Så jeg hadde nok droppet henne.

Anonymkode: c8366...889

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du er alt for gammel for å skrive "insjet"

Anonymkode: faca2...be1

Takk for inputten til tråden, og ha det bra.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er plagsom for deg og gjør deg irritert -før- dere i det hele tatt klarer å treffes. Vet ikke jeg menne..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære vene det er mer drama her enn hos to 14 åringer.... du irriterer deg så grensesløst over henne så hvorfor gidder du? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Lalala123 skrev:

Hun er plagsom for deg og gjør deg irritert -før- dere i det hele tatt klarer å treffes. Vet ikke jeg menne..

Det er sant. Men hun beklaget seg veldig da vi møttes! Forsto hvordan det ble oppfattet. Så da var alt tilgitt. 

Men så starter hun igjen nå. Enormt utilgjengelig person. Caller quits nå, men så synd. Hun er søt. Men no wonder at hun er evig singel.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene det er mer drama her enn hos to 14 åringer.... du irriterer deg så grensesløst over henne så hvorfor gidder du? 

Det er derfor jeg legger det ut her da! Lurer på hva dere synes. Om det er vanlig for jenter å vegre seg så mye at det går ut over andre menneskers tid og krefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men hun beklaget seg veldig da vi møttes! Forsto hvordan det ble oppfattet. Så da var alt tilgitt. 

Men så starter hun igjen nå. Enormt utilgjengelig person. Caller quits nå, men så synd. Hun er søt. Men no wonder at hun er evig singel.

Syv bokstaver i navnet?

Anonymkode: 6e44a...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår godt du er oppgitt. 

Jeg takler ikke folk som ikke har respekt for andres tid. Så jeg hadde nok droppet henne.

Anonymkode: c8366...889

Ja, ikke sant?

Det verste er at hun beklaget seg på første date angående det - så fortsetter hun å være sånn nå! Altså jeg liker henne så jeg har lyst til å insje en gang til egentlig, men jeg gidder ikke være en jævla tøffel heller. Hun må få ut fingen, eller så dropper jeg henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt henne en simpel melding forstår jeg godt at hun brukte over et døgn på å svare. ;) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har funnet deg ei med mild retardasjon (sorry jeg vet ikke det medisinske uttrykket) eller så røyker hun hasj. Hasjrøykeres tidsperspektiv kan dobles med det som er normalt. 

Anonymkode: 9222e...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg legger det ut her da! Lurer på hva dere synes. Om det er vanlig for jenter å vegre seg så mye at det går ut over andre menneskers tid og krefter.

Jeg tror ærlig talt utifra det du har skrevet og hvordan hun svarer, at hun bare leker med deg. Hvis du gidder mer, la ballen ligge hos henne nå..og ikke vær for tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Lalala123 skrev:

Jeg tror ærlig talt utifra det du har skrevet og hvordan hun svarer, at hun bare leker med deg. Hvis du gidder mer, la ballen ligge hos henne nå..og ikke vær for tilgjengelig.

Jeg tror ikke hun leker med meg for å leke med meg, nei. Men jo, ballen ligger hos henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, Salka skrev:

Har du sendt henne en simpel melding forstår jeg godt at hun brukte over et døgn på å svare. ;) 

Jeg sender ikke blomster i posten etter første date.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har funnet deg ei med mild retardasjon (sorry jeg vet ikke det medisinske uttrykket) eller så røyker hun hasj. Hasjrøykeres tidsperspektiv kan dobles med det som er normalt. 

Hun har definitivt ikke mild retardasjon da hun er kjempe oppegående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender ikke blomster i posten etter første date.

Hun har definitivt ikke mild retardasjon da hun er kjempe oppegående. 

Det har jeg ikke sagt at du skal heller. Men vet du hva simpel betyr? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme med spanjoler og folk fra Hawaii.

Anonymkode: ca167...e40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Salka skrev:

Det har jeg ikke sagt at du skal heller. Men vet du hva simpel betyr? 

Jeg vet hva simpel betyr ja. Jeg ser virkelig ikke problemet med å ha sendt en hyggelig melding om at jeg syntes det var kjekt og at jeg gjerne ville treffes igjen. Det er en enkel og grei melding. Simpel, til og med. Men konkret, og innbydende til nytt møte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...