Binke Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Hei! Hvor bør jeg "fremkalle" bildene mine, som er tatt med digitalt kamera? Er det stor forskjell på farge og papirkvalitet hos de ulike fotobutikkene på nett?
Gjest Dixie i.i Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Jeg har fremkalt endel bilder på minebilder.no Er de eneste jeg har prøvd på dette, men er veldig fornøyd. Har en tendens til at bildene jeg tar med digitalt kamera bare blir liggende på pc, men det er jo mye hyggeligere å ha det på papir da.... Går veldig fort og, tok 3 dager fra jeg bestilte til jeg hadde de i postkassa.
Gjest Dixie i.i Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Jeg har fremkalt endel bilder på minebilder.no Er de eneste jeg har prøvd på dette, men er veldig fornøyd. Har en tendens til at bildene jeg tar med digitalt kamera bare blir liggende på pc, men det er jo mye hyggeligere å ha det på papir da.... Går veldig fort og, tok 3 dager fra jeg bestilte til jeg hadde de i postkassa.
koldbruna Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Jeg bruker http://www.direktefoto.no/ eller http://www.extrafilm.no/ Direktefoto er billig,men jeg er mer fornøyd med Extrafilm. Koldbruna
Allianca Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Japan Foto er billig og bra! De vant også en test i VG (eller Dagbladet) i sommer.
Arwen Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 jeg bruker www.eurofoto.no veldig fornøyd.
Grooo Skrevet 28. februar 2005 #7 Skrevet 28. februar 2005 Har prøvd flere (velger fra gang til gang den som er billigst) og har vært fornøyd hver gang
Binke Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2005 Takk for svar! Har sendt over 300 bilder til Japan foto i dag. Håper de blir bra! Var litt tiltak å så ordnet med det. Har hatt de liggende på datamaskinen veeeeldig lenge nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå