Fame Skrevet 22. mai 2018 #1 Del Skrevet 22. mai 2018 Hei! Forrige uke farget jeg håret lilla-ish hos frisøren og fikk med en kur som de ba meg ta en gang i uka for å opprettholde shiny farge. Jeg tok den i stad og nå er håret mitt blå-svart-aktig?! Er dette vanlig? Bør jeg klage? Jeg får vel ikke ny hårfarge ved å klage går jeg ut fra... Men det kosta 2300 med den fargen jeg hadde så dette er rimelig kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #2 Del Skrevet 22. mai 2018 Ville testet å vaske håret et par ganger. Funker i hvert fall de gangene jeg har hatt blåsjampoen for lenge i Anonymkode: 6be71...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 23. mai 2018 #3 Del Skrevet 23. mai 2018 Om det ikke forsvinner med skylling, så kan det være at de ikke skylte ut farge restene godt nok, og det kan være grunnlag for ny runde med hårfarge. er jo deres feil i så fall. ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. mai 2018 #4 Del Skrevet 23. mai 2018 22 timer siden, Fame skrev: Hei! Forrige uke farget jeg håret lilla-ish hos frisøren og fikk med en kur som de ba meg ta en gang i uka for å opprettholde shiny farge. Jeg tok den i stad og nå er håret mitt blå-svart-aktig?! Er dette vanlig? Bør jeg klage? Jeg får vel ikke ny hårfarge ved å klage går jeg ut fra... Men det kosta 2300 med den fargen jeg hadde så dette er rimelig kjipt De her gir en del farge, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå