Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med svigermor :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg og mannen har vert sammen i 6 år. Vi fikk en nydelig gutt som nå er 1 år gammel. Jeg trodde at svigermor og jeg kom godt overens, vel der tok jeg feil! Etter at vi flyttet så har hun lagt meg til hat. Må legges til atvi flyttet. Nærmere henne. Nå bor hun 5 minutter unna med bil. Vi skal gifte oss, det siste hun kom med, var følgende: hun for ikke sove på natten fordi hun synes så synd på sønnen sin! For han har det så vondt med meg! Fy f**** når han fortalte meg hva hun hadde sagt ble jeg sjokkert! Er vandt til å bli snakket mye dritt om opp igjennom oppveksten men denne tok kaka! Aner ikke hvordan jeg skal reagere på det, har mest lyst til å slå ned dama!!

Anonymkode: 10142...148

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Behandle henne som om hun er psykisk syk. Vær høflig, overbærende, ha lite kontakt og aldri, aldri overlat barnet til henne alene. Mannen din kan gjerne ta kontakt med hennes fastlege og fortelle om det hun sier/hvordan hun oppfører seg.

Anonymkode: fff72...1d3

• Liker 25
Skrevet

Hvorfor er det synd på ham? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvorfor er det synd på ham? 

Nei det vet jeg ikke! Han har det som plommen i egget familie , penger og nytt hus. Men hun mener jeg er for kontrollerende og fæl mot han. Dette begynnte etter at babyen ble født , før det var hun helt annerledes mot meg . Jeg forstår ikke hva som har skjedd! 

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at hun begynner å bli dement? De sier mye rart. 

Anonymkode: 0fe75...ad4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vet jeg ikke! Han har det som plommen i egget familie , penger og nytt hus. Men hun mener jeg er for kontrollerende og fæl mot han. Dette begynnte etter at babyen ble født , før det var hun helt annerledes mot meg . Jeg forstår ikke hva som har skjedd! 

Har hun fått tilbud om å låne baby på trilletur o.l?

Min svigermor sa til andre at hun syntes at vi var såååå fæle som ikke lot henne få passe baby under 6 mnd som fullammet og ikke tok flaske.. Hun tenkte ikke rasjonelt i det hele tatt.. Heller ta hensyn til henne istedet for baby liksom... 

Kanskje er du like "heldig" som meg med kvaliteten på svigermor.. 

Anonymkode: ebb25...ba2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg opp der,har og ei svigermor fra ein annen verden.

Hun går å klager på alt til alle men setter opp skuespill når hun er hos oss. Jeg skjemmer vist barnebarne for mye ut å er derfor han er så mammedalt og aldri vil hver hos hun,bare griner.

Barnet er 1år å alt hun gjør med barnet er og sitte å tviholde på han å viss han sutrer for han vil ned å leke så begynner hun å gå å busse å sier såså kan ikke grine når du er hos farmor. Forstår virkelig ikke barnets behov

Anonymkode: 067c3...af9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det samme med svigermor her! Godt vennskap hvor hun var avslappet mot meg frem til ungen kom! Nå er det om å gjøre å presse seg frem, overkjøre meg og min familie, ta plass uansett hvem hun sårer. Det er viktig at barnet kun ligner samboer så lot henne få den, så dro hun den lengre med å si barnet lignet faren hennes. Veldig rart da samboer er prikk lik sin egen far. 

Hun skal treffe barnet flere ganger i uken og skravle på tlf hver dag. Hun tar ikke hensyn til noen og bruker unnskyldninger med at hun bare måtte innom (til alle døgnets tider.) 

Har slitt ut meg og samboer på få måneder så nå orker ikke jeg å reise dit mer.

Anonymkode: 61043...ddf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun fått tilbud om å låne baby på trilletur o.l?

Min svigermor sa til andre at hun syntes at vi var såååå fæle som ikke lot henne få passe baby under 6 mnd som fullammet og ikke tok flaske.. Hun tenkte ikke rasjonelt i det hele tatt.. Heller ta hensyn til henne istedet for baby liksom... 

Kanskje er du like "heldig" som meg med kvaliteten på svigermor.. 

Anonymkode: ebb25...ba2

Opplevde at svigermor måtte ha babyen på fanget så sa at hun kunne gi han flaske. Han er vanskelig når det kommer til mating og det fikk hun beskjed om. Jeg så at hun prøvde en gang og bare satte fra seg flasken. Babyen begynte å gråte og hun gikk rundt med han på armen uten å skjønne hva hun skulle gjøre for gråten. Tilslutt tok jeg over og ga han mat, da slutta gråten med en gang. 

Nå får hun ikke mate mer fordi hun ga opp på første forsøk og at hun ikke spurte om tips. Ikke tok hun det til seg da jeg sa at hun må gi han mat heller. 

Har en svigerfar hvor alt kommer helt naturlig så han får bli med på alt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så inderlig glad for at jeg kun har døtre, når jeg hører hvordan svigerdøtre omtaler svigermødrene sine her inne 😜

Anonymkode: c031f...2c7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så inderlig glad for at jeg kun har døtre, når jeg hører hvordan svigerdøtre omtaler svigermødrene sine her inne 😜

Så når du leser historiene så er det bare noe galt med svigerdøtrene?

• Liker 21
Gjest Konditorfrue
Skrevet

Jeg ville bedt mannen om å si ifra til henne.om hun ikke tar det i etterretning hadde jeg sagt ifra selv,og vist henne at jeg var såret og sagt jeg ikke godtar dette.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når du leser historiene så er det bare noe galt med svigerdøtrene?

Ofte. Stor eiertrang bl.a. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har en sånn svigermor selv. Er ikke så mye å gjøre dessverre..

Anonymkode: 98a2a...e51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg hvor det er eietrang blant svarene i denne tråden.

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som har stor eiertrang med blant annet? Kan du henvise til tekst i denne tråden som bekrefter din påstand? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva har det seg at svigermødre forandrer seg slik etter at barnebarna blir født?

Min svigerfamilie forandret seg også til det verre, etter at første barnebarn ble født :P Da var det ikke måte på hvor lite verdt og dum jeg var..

Anonymkode: 4459f...157

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg hvor det er eietrang blant svarene i denne tråden.

12 minutter siden, Silkebris skrev:

Hvem er det som har stor eiertrang med blant annet? Kan du henvise til tekst i denne tråden som bekrefter din påstand? 

Vent og se 😏

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent og se 😏

Nei. Du må svare for deg. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er rart disse svigermødrene har klart å oppdra deres menn, siden de nå gjør ALT feil :klo:

Anonymkode: e7013...da3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...