Gå til innhold

har du noengang hatt et sidesprang

har du noengang hatt et sidesprang?  

3 stemmer

1. 1. har du noengang hatt et sidesprang?

• Ja, en gang
      10
    • Ja, 2 ganger
      11
    • Ja, fra 3 til 5
      5
    • Ja, fra 6 til 10
      2
    • Ja, over 10 sidesprang
      2
    • Nei, aldri
      42

Fremhevede innlegg

Skrevet

har du hatt et eller flere sidesprang (vært utro)

Et spørsmål som i hovedsak et rettet mot kvinnene her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:oops: oysann det kom vist dobbelt

Skrevet

dobbelt :oops: :oops: Sorry!!! tredobbelt

Gjest TomKrus
Skrevet
Nei' date=' aldri[/quote']

Det vil si du ikke har hatt et sidesprang tre ganger...? Hva med resten av gangene da?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, tre ganger. Og totalt uten anger. Sånn går det når en blir bedratt selv....

Sa det til han og ville at han skulle innse at vi burde gå hver til vårt.

Men det ville han ikke....

Gjør det ikke flere ganger, med et forbehold,- om han bedrar meg.

Klarer ikke å vende det andre kinnet til. Han fortjente å få vite hvilket helvete han hadde påført meg.

Skrevet

Nei, aldri, men jeg er blitt bedratt, og da kom hevntankene automatisk, uten at jeg gjorde noe med det. Ville ikke senke meg ned til hans nivå.

Gjest Seleena
Skrevet

Nei kvifor skulle eg det. Har eg lyst på sidesprang har eg lyst på ein anna mann og då er det på tide å slå opp. Skjønner meg IKKJE på utroskap og det er aldri tilgivande spørr du meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Utav svarene her, så viser det at er en først utro, så gjør man det flere ganger..

Skrevet
Nei kvifor skulle eg det. Har eg lyst på sidesprang har eg lyst på ein anna mann og då er det på tide å slå opp.

Helt enig. Jeg har aldri hatt noen sidesprang, kunne ikke falle meg inn.

Skrevet

Ikke jeg heller. Men i begynnerfasen av vårt forhold gjorde jeg noe så dumt som å kysse min kjærestes kamerat (det ble bare sånn) og jeg fortalte det selvsagt til ham, og det sitter igjen enda hos ham, det gjør ham vondt å tenke på det. Da kan jeg bare tenke meg hvordan det må føles og hvor vanskelig det må være å glemme at den du er glad i har hatt sex med en annen...

Skrevet

Aldri. Har aldri forstått det heller, en får da sex av typen sin? Og hvis ikke det, slår man vel opp før man ligger rundt? :o

Skrevet

Ja, men det vet ikke han. Og så ble det slutt rett etterpå også,da.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har aldri vært utro men har blitt bedradt og det er noe av det værste jeg har opplevd, så dette kunne jeg aldri tenke meg p gjøre mot ett annet menneske.

Skrevet

Har aldri vært utro og vet med meg selv at jeg heller aldri kommer til å være det. Jeg orker ikke engang tenke på hvordan den samvittigheten hadde føltes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...