AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #1 Skrevet 22. mai 2018 Hei Sykemeldt. fast ansatt 50%. Jobbet vikariat 50% i tillegg høsten 2017, som opphørte ved årskifte. Langtidssykemeldt, viser seg å være en kronisk reumatisk sykdom, så mye av jobben må tilrettelegges. Og se om jeg kan klare det tilrettelagt. Nav sa jeg ikke får 50% ufør når jeg bare jobber 50%. Slik at jeg er fucked uansett. Må da bli frisk, få 100% fast jobb før noe kan skje. Dette er helt klart ikke reelt slik situasjonen min er. Er jeg faktisk helt kjørt? Ung ufør blir vel sabla mye jobb å prøve å få til. Er over 30 år. Noen som har noen tanker idéer? Har ingen å snakke med om dette ellers. Har samboer og et lite barn, og 12000kr i mnd, alt går til regninger og mat. Anonymkode: bebd4...5f3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 Har du AAP nå? Hvorfor snakket du med NAV om uføretrygd? Anonymkode: d5ba7...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #3 Skrevet 22. mai 2018 Nei ingen AAP. Sykemeldt i ett år til høsten. Jeg snakket med NAV om uføretrygd etter samtale med lege/reumatolog/fysioterapeut osv. Har ADHD og migrene også som kjører meg hardt. Kommer ikke til å få mer stillingsprosent der jeg jobber nå. Så må enten bli frisk og feks få en annen Jobb (noe jeg ikke har lyst til) eller jobbe der lille jeg kan klare bare. Anonymkode: bebd4...5f3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #4 Skrevet 22. mai 2018 Hei. Det er ikke så sabla mye styr med det ung ufør-tillegget som du skal ha det til altså. Send en melding på din side på NAV og be om å bli vurdert for det. Så går ting av seg selv, og veilederen din søker for deg. Skader ikke å prøve, og det er ikke for sent Anonymkode: c5a36...f37 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #5 Skrevet 22. mai 2018 Burde jeg vert på AAP siden jeg bare har 50% jobb/stilling? Anonymkode: bebd4...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå