Gå til innhold

Hvordan utføres en senabort?

Gjest Melk

Anbefalte innlegg

Babyen kom ut hel, og det værste av alt var at de viste den frem til min venninne! De skulle nektet henne å se babyen, selv om hun ville se den... Hodet og nakken var fortsatt sammengrodd, men utenom det sa hun at det lignet på en frisk, "vanlig baby".

Mange ønsker å se babyer som fødes døde. Dette kan hjelpe på sorgprosessen, og få bedre tanker rundt barnet man fødte. Mener du de skulle nektet henne, slik de gjorde i gamle dager? Da fikk mange sterkt skyldfølelse fordi de aldri fikk tatt farvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk min bittelille sønn (20uker)lagt oppå maven min da han var født, de tente strearinlys inne på fødestuen, sykehuspresten kom med vakre ord...kunne aldri ha vært den opplevelsen foruten....

Neste morgen ble han trillet inn på rommet, i samme plastbalje som andre nyfødte ligger i......bittebitte liten, men helt perfekt(ikke vakker i andres øyne), for han var et lite menneske som bare ikke var ferdigvokst....Jeg og pappan fikk fine minner, på tross av alt.....

Kunne valgt å aldri ha sett han og holdt i han....

Vi har også en grav å gå til, det er fint både for oss og storesøsknene......er ikke der så veldig ofte, men for oss betyr det mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...