AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #1 Skrevet 22. mai 2018 Litt forvirret. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Ikke fått mens og 3 tester har vært negative. Testet senest i dag. Har stikking i magen og mensliknende smerter. Er også kvalm. Skjønner ikke hva som skjer. Er dette bare psykisk? Kommer mens, eller er det sjans for at jeg er gravid? Noen med erfaring? Jeg er bare så lei meg for negative tester. Var altså så sikker på at det klaffet denne gangen! Jeg er 21 dpo i dag. Anonymkode: 47dce...e3b
Tockit Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 Noen ganger tar det tid før man vet at man er gravid
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #3 Skrevet 22. mai 2018 jeg testet positivt 22 dpo da var streken så svak at man nesten ikke kunne se den. dagen etter fikk gravid 1-2 Anonymkode: f5e36...bed
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #4 Skrevet 22. mai 2018 Ts her. Godt å høre. Men tør ikke satse på det og håpe for mye. Blir så skuffet hver gang. Men får teste igjen om noen dager. Anonymkode: 47dce...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå