Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker fuktighetskremen fra body shop's vitamin E-kur i ansiktet til vanlig, og har så langt vært fornøyd med den. Nå har jeg derimot blitt litt usikker. Jeg blir så tørr at jeg flasser over nesen og ut mot kinnene samt mellom øyenbrynene. Kremen fungerer greit, men når jeg vasker meg om kvelden, blir jeg jo like tørr igjen.. Ligger den bare over? Skal ikke en god krem trekke inn? Noen som har forslag til en som kan hjelpe? Har normal hud ellers. Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du peeler huden eller? Jeg får det problemet om jeg går forlenge mellom hver peeling.. Siden jeg har så ekstremt tørr hud peeler engang i uken.. Du kan kanskje bruke en litt rikere krem fra the body shop om natten? Om du ikke har problemer med uren hud så har de jo en gul en som gir mye fuktighet.. kanskje du kan få prøve på den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg peeler jo, men kanskje ikke ofte nok nei.. Skal prøve det, men ser egentlig for meg at det blir værre.. Kremer med mer fuktighet vil jo gjøre huden min fet alle andre steder tror jeg. Kanskje jeg må ta meg en tur på testing.. :-)

Skrevet

Du bruker ikke feil renseprodukter da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig det.. Føler meg ikke akkurat profesjonell på dette området.. Hva burde jeg bruke? Har ikke spesielt uren hud, men en del sorte prikker..

Skrevet

Det høres ut som om huden din faktisk trenger fett, noe som er typisk om vinteren. Det trenger ikke bety en skikkelig fet krem, men en med en liten fettandel, og det har ikke E-vitaminkremen.

Ellers:

*Ikke bruk skummende renseprodukter om vinteren, bruk heller rensemelk eller rensekrem. Det kan føles uvant, men huden vil takke deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen forslag til merker? Har aldri opplevd å få troverdig hjelp på et parfymeri.. Kanskje apoteket har noe? Bruker bare rensemelk til vanlig, samt peeling innimellom.

Skrevet

Jeg liker Avene fra apoteket; de har en krem for sensitiv hud i tube som gir masse fuktighet uten å være fet. Uparfymert, koster 160-170 kroner (husker ikke helt).

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal ta meg en tur og se om de har noen prøver! Takker for svar, dere er så hyggelige!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med flassing på nesen og videre mot kinnene og mellom øyenbrynene. Løsningen for meg ble å smøre meg på de utsatte partiene, morgen og kveld med Biotherm Age Fitness Nuit- Dry Skin. Dette er en nattkrem men fungerer som en drøm. Flassingen har ikke kommet tilbake og det er snart 2 1/2 år siden nå.

Skrevet
Jeg peeler jo' date=' men kanskje ikke ofte nok nei.. Skal prøve det, men ser egentlig for meg at det blir værre.. Kremer med mer fuktighet vil jo gjøre huden min fet alle andre steder tror jeg. Kanskje jeg må ta meg en tur på testing.. :-)[/quote']

Ikke mer en engang i uken... clinique har også en krem som ikke koster så mye på strawberrynet com heter dramatically different ..ettellerannet.. kjæresten min bruker denne og han har blandingshud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...