Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #21 Del Skrevet 2. mars 2005 hadde jeg hatt penger til det skulle jeg tatt fettsuging av mage og lår, oppstramming av huden på magen og løftet puppene litt... det er min store drøm, og om jeg vinner i lotto er dette det første jeg skal gjøre! Hva betaler man egentlig for fettsuging og bukplastikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 3. mars 2005 #22 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva betaler man egentlig for fettsuging og bukplastikk? Jeg betalte 29 000 kr for full bukplastikk. Trengte ikke fettsuging. Jeg har fått et nytt liv etter operasjonen. Herlig å ikke være svett og ha illeluktene mage og så klør jeg ikke mer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 3. mars 2005 #23 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvordan var smertene ved brystfporstørringene? Når kunne dere gå tilbake til jobb? Hva med arr? Og følelse i brystene etterpå? Fra hvilken cup gikk dere og hva endte dere opp med? Hei! Jeg hadde vondt i ca. en uke Dag nr. 2 og 3. var værst. Kunne nok gått på jobb igjen etter en uke dersom jeg ikke hadde hatt en svært fysisk krevende jobb. Arrene mine begynner å bli ganske bleke nå etter 6 mnd., men de blir ikke skikkelig fine før det er gått ca. 1 - 1 1/2 år. (Det er viktig å ikke sole arrene!!! Da blir de skikkelig stygge! Må dekke dem godt til!) Jeg tok snittet i brystfolden, og først nå begynner jeg å få igjen følelsen fra brystvorten og ned mot arret. Noen får aldri følelsen igjen, noen bare delvis, og noen får all følelse igjen. Det er veldig individuelt, også hvor lang tid det tar. har hørt om jenter som plutselig får følelsen tilbake etter ett og ett halvt år. Jeg gikk fra en veldig liten A-cup, til en C-cup. men i klær ser jeg ut som en liten/ medium B-cup. Grunnen er at implantater ser mye mindre ut enn naturlige bryster. Jeg er fornøyd med formen og hvordan de føles (har silikon), men skulle ønske jeg hadde gått for en medium D-cup. Da hadde jeg sett ut som en C i klær. Jeg hadde "sett meg ut" en D-cup før konsultasjonen, men min kirurg sa at jeg ikke hadde plass til mer enn 290 gr første gang pga. at jeg for lite hud. Oh, well... Next time around... Hehe! Hilsen CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. mars 2005 #24 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg tok bukplastikk og lårplastikk (fjernet overflødig hud) og angrer ikke et sekund! Jeg hadde litt lang rekonvalenstid i forhold til normalt, (Jeg var sykemeldt i 2 mnd) men det gjorde ingenting! Bukplastikken fikk jeg dekket av staten (35 000) og lårplastikken fikk jeg billig (15 000) siden de gjorde alt samtidig. Jeg kunne godt tenke meg å ta brystløft også, men vil vente til jeg har fått barn. Det er litt dumt å "kaste bort" en slik operasjon. Hvordan magen min blir etter en graviditet aner jeg imidlertidig ikke, men forhåpentligvis er det fremdeles noen år til jeg finner ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. mars 2005 #25 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja' date=' jeg har hatt silikonoperasjon. Det er nå 5 mnd siden. Dette gikk over all forventning både med tanke på smerte, og hvor fornøyd jeg har vært i etterkant. Den beste investeringen jeg har gjort for meg selv noen gang!![/quote'] Jeg også! Skriver under på alt her, bortsett fra at min operasjon var for 1 1/2 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. mars 2005 #26 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvordan var smertene ved brystfporstørringene? Mye mindre smerter enn forventet! Var ute på shopping i flere timer to dager etter operasjonen' date=' og på jobb etter 6 dager (stillesittende jobb...). Tok en del smertestillende de første 3 døgnene, men så gikk det greit uten! Når kunne dere gå tilbake til jobb? 6 dager. Hva med arr? Nå 1 1/2 år siden er arrene knapt synlige. Har snittene rundt brystvortene. Og følelse i brystene etterpå? Har ikke samme følelse i brystvortene som tidligere, men det er en kalkulert risiko. Noen får full følelelse tilbake, andre ikke. Likevel definitivt verdt det. Dette var jeg klar over på forhånd... Fra hvilken cup gikk dere og hva endte dere opp med? Jeg gikk fra A cup til B/C cup. La inn 250 ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 4. mars 2005 #27 Del Skrevet 4. mars 2005 Har en venninde på 23 år som nettop har løftet opp og hatt inn silikon. Hun har ingen barn , men har alltid hatt hengepupper som ikke har passet til hennes slanke og trente kropp. Hun sa det var helt for jævli de første dagene, men nå er smertene over, og jeg kan allerede se at hun har fått noen vanvittige fine pupper!! :-) Jeg har et barn og når jeg får mitt andre så SKAL jeg løfte og sette inn silikon, har merket at etter nr 1 så er de ganske slappe og jeg føler meg ikke vel, hva andre sier er ikke så viktig. Drømmer også å ta ridelårene mine..hmm..får se hvor mye herren i huset vil avse av penger når den dag kommer.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 5. mars 2005 #28 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvordan var smertene ved brystfporstørringene? Når kunne dere gå tilbake til jobb? Hva med arr? Og følelse i brystene etterpå? Fra hvilken cup gikk dere og hva endte dere opp med? VELDIG lite smerter!! Selv rett etter operasjonen!! Var tilbake på jobb etter halvannen uke, men de sier èn uke. Arr har jeg, og de er ganske synlige, men etter hva de sier skal de bli mye mindre synlig etterhvert. (Jeg kan jo bare håper, for øvrig tar jeg mye heller de korte lyserøde arrene enn ingen pupper sånn som jeg var før!!) Følelsen i brystene er omtrent som før - det tok et par mnd eller så. Jeg gikk fra AA og er B/C nå. SUPERFORNØYD :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå