hecuba Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som har hatt det? Fornøyd eller ikke fornøyd? Noen ting de vil dele med andre? Snakker da om alle former for plastisk kirurgi, både arrkorreksjon, ben/håndkirurgi, fettsuging, brystimplanter osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syvvi Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg hadde en brystreduksjon for 4 mnd siden, og det er ikke overdrevet å si at jeg er blitt et lykkeligere menneske etter det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 Har tatt bukplastikk for snart to år siden og brystreduksjon for tre mndr siden. Angrer ikke ett sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Flott at det har vært vellyket for dere! Det har ikke oppstått noen komplikasjoner da, antar jeg..? Det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei,egentlig ikke. Bukplastikken gikk kjempegreit,ikke spesielt vondt tross alt. Reduksjonen var om mulig enda mindre vondt,men fikk litt problemer med blodansamling iene krysset under en pupp. Det lakk væske derfra i nærmere tre uker og jeg hadde litt problemer med tråd som ikke ville løse seg opp. Men det er " peace of shit!" i forhold tilalternativene. Huden rundt arret påmagen er nesten følelsesløs,liksom nummen.Nå er jeg vel blitt vant med det. Ene brystvorten mangler følelse og blir ikke stiv samtidig som den andre. det ble under operasjonen skrapt fett ut fra sidene mot skuldrebladet,og der er jeg også litt nummen. Nå har jeg fortalt det som jeg syns var minus med mine operasjoner.Men vil alikevel legge vekt på at jeg aldri ville valgt anderledes selv om jeg hadde visst dette på forhånd.I det store hele er dette bare bagateller for meg i forhold til hvordan det var å leve med min kropp slik den var. En bør alikevel være forberedt på at det KAN gå slik. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #6 Del Skrevet 27. februar 2005 Får man ikke mye arr på puppene etter en reduksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 27. februar 2005 Får man ikke mye arr på puppene etter en reduksjon? Det trodde jeg.. Du kan gå inn på sidene til privatklinikker.. De har ofte lagt ut "før og etter"-bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 kjønnsleppereduksjon. ingenting arr og har heller ikke mistet noe følsomhet. kjempe forrnøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #9 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, men jeg ser ikke noe i veien med det. Jeg kommer sikkert til å ta noe når jeg blir gammel og ting henger og slenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteAngel Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg opererte inn silikon i puppene på fredag, og er kjempefornøyd så langt iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #11 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei' date= men jeg ser ikke noe i veien med det. Jeg kommer sikkert til å ta noe når jeg blir gammel og ting henger og slenger. Hva er gammelt for deg og når henger det og slenger? Hva vil du gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg opererte inn silikon i puppene på fredag, og er kjempefornøyd så langt iallefall :-) Oi! :o hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 2. mars 2005 #13 Del Skrevet 2. mars 2005 Ja, jeg har hatt silikonoperasjon. Det er nå 5 mnd siden. Dette gikk over all forventning både med tanke på smerte, og hvor fornøyd jeg har vært i etterkant. Den beste investeringen jeg har gjort for meg selv noen gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 2. mars 2005 #14 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg tok full bukplastikk med mage oppstraming for snart seks mnd siden og er kjempe fornøyd. Ingen komplikasjoner og arret er kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortung Skrevet 2. mars 2005 #15 Del Skrevet 2. mars 2005 Tok brystreduksjon for en måned siden og øyelokkplastikk for halvannen uke siden. Ikke hatt problemer i ettertid, og det har gjort mye mindre vondt enn forventet. Kjempefornøyd med resultatet av begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 2. mars 2005 #16 Del Skrevet 2. mars 2005 Ja, jeg har hatt silikonoperasjon. Det er nå 5 mnd siden. Dette gikk over all forventning både med tanke på smerte, og hvor fornøyd jeg har vært i etterkant. Den beste investeringen jeg har gjort for meg selv noen gang!! Skriver under på denne jeg. 2 mnd siden operasjonen, kjempefornøyd foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2005 #17 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvordan var smertene ved brystfporstørringene? Når kunne dere gå tilbake til jobb? Hva med arr? Og følelse i brystene etterpå? Fra hvilken cup gikk dere og hva endte dere opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FANNY Skrevet 2. mars 2005 #18 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg la silikon i brystene for 2 uker siden , vondt de 2 første dagene...etter det var det bedre for hver dag. Mye lettere enn jeg hadde trodd. Kunne fint gått på jobb etter ca 5 dgr. Arrene har jeg ikke sett ennå (er plastret). La ikke inn mye, har bare fått tilbake de puppene jeg hadde før amming av 2 barn ! Er kjempefornøyd, og all erfaring jentene her på KV har delt har vært til stor hjelp ! Syns det er flott jeg, at det går an å gjøre noe med komplekser i dag.... Det er mange som blir så provosert av plastiske operasjoner, tror kanskje media har mye av skylden. Der fokuseres det bare på ytterpunktene og unntakene. De fleste som foretar inngrep er vanlige mennesker som ønsker å bedre livskvaliteten sin og som blir fornøyde. Det er ikke mulig å se på meg at jeg har gjort noe, bare min egen deilige hemmelighet !! FANNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FANNY Skrevet 2. mars 2005 #19 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg la silikon i brystene for 2 uker siden , vondt de 2 første dagene...etter det var det bedre for hver dag. Mye lettere enn jeg hadde trodd. Kunne fint gått på jobb etter ca 5 dgr. Arrene har jeg ikke sett ennå (er plastret). La ikke inn mye, har bare fått tilbake de puppene jeg hadde før amming av 2 barn ! Er kjempefornøyd, og all erfaring jentene her på KV har delt har vært til stor hjelp ! Syns det er flott jeg, at det går an å gjøre noe med komplekser i dag.... Det er mange som blir så provosert av plastiske operasjoner, tror kanskje media har mye av skylden. Der fokuseres det bare på ytterpunktene og unntakene. De fleste som foretar inngrep er vanlige mennesker som ønsker å bedre livskvaliteten sin og som blir fornøyde. Det er ikke mulig å se på meg at jeg har gjort noe, bare min egen deilige hemmelighet !! FANNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er mange som blir så provosert av plastiske operasjoner, tror kanskje media har mye av skylden. Der fokuseres det bare på ytterpunktene og unntakene. De fleste som foretar inngrep er vanlige mennesker som ønsker å bedre livskvaliteten sin og som blir fornøyde. Dette var vel kanskje hovedgrunnen til at jeg startet denne tråden.. Tenke kanskje man kunne få et litt annet inntrykk av hvor utbredt(evnt. ikke utbredt) plastisk kirurgi er, hvem som tar det og hvor "ille" det egentlig er.. Jeg lurer litt, rett og slett.. Er, som du sa, mange som lett blir provosert av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå