Gå til innhold

Hvor ofte stemmer magefølelsen? Når det gjelder dating..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en kar noen mnd nå. Ting har gått veldig fort, og han har allerede introdusert meg for noen venner, og barna sine. Han har til og med hilst på mine foreldre. Men, vi har ikke sagt til noen at vi er, eller definert oss som "kjærester". 

Føler han behandler meg ganske useriøst. Og den siste mnd har han kun tatt kontakt når han er kåt og vil ha sex. Han lever i stor grad ungkarslivet med mye festing. Når han drar på fest med venner glemmer han helt av meg og det kan gå 2-3 dager hvor han ikke gir en lyd fra seg. Mannen er voksen, nærmer seg 40 år. Jeg er 10 år yngre enn han, men søker mer familieliv og stabilitet. Ikke festing og slikt, med hver eneste anledning man får. 

Jeg ønsker meg på sikt en samboer, et hus og et rolig familieliv.. 

Igår spurte han om jeg har "mista gnisten" ?! Han ringer meg ikke mere, sender sms eller kontakter meg på messenger, kun på snapchat! Han inviterte meg hjem igår, men så hørte jeg ikke mer fra han den dagen. Så klagde han dagen etterpå at jeg skulle komme, men vi hadde jo ikke avtalt noe klokkeslett eller noen ting.. Han har klagd på at jeg er blitt lei av sex og "kos", men det er f*en ikke rart når han behandler meg som en dukke han kan ringe akkurat når det passer han. Han virker ikke spesielt intressert i å bli kjent med MEG, hva jeg liker, hvem jeg er, i stor grad. Men som sagt, viser han meg jo frem for venner og familie. Vet ikke om han er mer opptatt av fasade. Jeg blir faktisk mest irritert over at han stikker på fest med hver eneste anledning han får. 

Hver gang jeg trekker meg unna og ikke tar særlig kontakt, blir han veldig "på". Anser meg selv som snill, omtenksom, pen (får høre det hvertfall). Har ikke problemer med å få menn egentlig, men vanskelig å finne en som er bra og behandler meg bra. 

Han er veldig fiendltig ovenfor eksene sine og vet ikke om det påvirker hans kvinnesyn generelt.. Eks 1 var psykopat fordi hun fikk fødselsdepresjon, nr 2 stakk av fra det ene barnet hans, eks 3 var bare en forbanna h*re som var utro.. :O 

Burde dumpet han på flekken, det vet jeg jo egentlig. Kan jo ikke stille han ulitimatum heller såpass tidlig? 

Anonymkode: 92429...b1c

Videoannonse
Annonse
Gjest Virpi
Skrevet

Hør på magefølelsen din, det er det eneste rådet jeg kan gi deg. Og, for å være ærlig, det høres jo ikke ut som om han er noe bra for deg i det hele tatt. Det er jo også et tankekors at han beskriver alle eksene sine som han gjør..? 

AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2018 den 13.06, Virpi skrev:

Hør på magefølelsen din, det er det eneste rådet jeg kan gi deg. Og, for å være ærlig, det høres jo ikke ut som om han er noe bra for deg i det hele tatt. Det er jo også et tankekors at han beskriver alle eksene sine som han gjør..? 

Hei, absolutt. Igår ville han at jeg skulle komme idag. Han har bursdag og ville jeg skulle overnatte. Men så bare ombestemte jeg meg.

Han tar altså kun kontakt på SC, i chaten. Ikke sms, ringe, Messenger. Jeg skrev for snart 40 minutt siden i chat på snap at jeg føler meg som en fuckfriend og vil ha bekreftelse på om jeg kun er det. Ser han er pålogget på Messenger og han har ikke åpnet den enda. Selv om han skrev der 5 min tidligere. Så nå bare ignorerer han meg. Mye mulig sur fordi jeg ikke kom til han. Skulle ikke tro han er nesten 40. Gidder IKKE tilbringe tid med noen som ikke respekterer meg og gjør at jeg føler meg som en dritt😓

AnonymBruker
Skrevet

Tror magefølelsen alltid har rett. 

Noen ganger kan det være litt vanskelig å kjenne forskjell på frykt og reell magefølelse, men det stemmer alltid det som er magefølelsen.

De gangene jeg tror det er frykt og dytter bort magefølelsen så ser jeg i ettertid at det VAR magefølelse og at jeg burde gått etter den. 

Anonymkode: a8b99...036

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror magefølelsen alltid har rett. 

Noen ganger kan det være litt vanskelig å kjenne forskjell på frykt og reell magefølelse, men det stemmer alltid det som er magefølelsen.

De gangene jeg tror det er frykt og dytter bort magefølelsen så ser jeg i ettertid at det VAR magefølelse og at jeg burde gått etter den. 

Anonymkode: a8b99...036

Tror ikke han her er han jeg skal gifte meg med🤣 Er bare så innmari lei av å bli skuffet gang på gang i dette jævla datinglivet.

Han var veldig tidlig bestemt på at han vil ha no seriøst, men det er ikke med meg tydeligvis. Ønsker meg en fyr som liker meg og vil være sammen med meg, ikke bare er ute etter lett tilgang på sex. 

Nå er jeg så slem at jeg ignorerer han mye, men det er fordi jeg har følt hans dabbende interesse.. 

• Liker 1
Gjest Virpi
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tar altså kun kontakt på SC, i chaten. Ikke sms, ringe, Messenger. Jeg skrev for snart 40 minutt siden i chat på snap at jeg føler meg som en fuckfriend og vil ha bekreftelse på om jeg kun er det. Ser han er pålogget på Messenger og han har ikke åpnet den enda. Selv om han skrev der 5 min tidligere. Så nå bare ignorerer han meg. Mye mulig sur fordi jeg ikke kom til han. Skulle ikke tro han er nesten 40. Gidder IKKE tilbringe tid med noen som ikke respekterer meg og gjør at jeg føler meg som en dritt😓

Heier på deg! Sånne forvokste unger er ikke verdt å kaste bort tida på.

Skrevet

Magefølelsen stemmer som regel. Bare glem han og kom deg videre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Magefølelsen stemmer som regel. Bare glem han og kom deg videre. 

Fikk bekreftelse på i morges at jeg kun er et knull for han. Dvs han sluttet å svare da jeg sa jeg ønsker meg en mann som oppriktig bryr seg om meg og liker være sammen med meg, ikke bare for kroppen min. 

Adios liksom.... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja magefølelsen stemmer alltid. 

Anonymkode: 9e5a2...f12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke slettet han ennå men bør vel det. Nå, etter x antall timer siden siste mld skrev han: Hadde egentlig ikke tenkt å svare på siste mld, men tenkte jeg måtte det. Jeg inviterte deg og barna hjem til meg for en uke siden. Kalles ikke mye fuckfriend Det? 

Han inviterte meg hjem rett før ungene mine skulle i seng... på kvelden 

Men at jeg skrev på mld at jeg ønsker meg en mann som oppriktig bryr seg om meg og liker være sammen med meg, DET ignorerer han. 

Akkurat som om HAN har rett til å være fornærmet her??! Det fremstår slik... 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke slettet han ennå men bør vel det. Nå, etter x antall timer siden siste mld skrev han: Hadde egentlig ikke tenkt å svare på siste mld, men tenkte jeg måtte det. Jeg inviterte deg og barna hjem til meg for en uke siden. Kalles ikke mye fuckfriend Det? 

Han inviterte meg hjem rett før ungene mine skulle i seng... på kvelden 

Men at jeg skrev på mld at jeg ønsker meg en mann som oppriktig bryr seg om meg og liker være sammen med meg, DET ignorerer han. 

Akkurat som om HAN har rett til å være fornærmet her??! Det fremstår slik... 

Det virker som om dere er ganske ulike? Og at dere kanskje ønsker ulike ting i et forhold? Magefølelsen din sier at han ikke er rett person for deg, og at han ikke vil det samme som du vil. Han ønsker kanskje noe av det samme, men ønsker at det skal gå saktere fram eller han ønsker å leve litt fritt til å begynne med.

Det er riktig av deg å avslutte når du har dårlig magefølelse.

Jeg vet at når det gjelder forhold og om man er interessert eller ikke, er jeg helt avhengig av at mannen gir meg oppmerksomhet og at han alltid svarer på meldinger. Gjør han ikke det, er han enten for sløv eller ikke interessert - og da gidder jeg ikke å fortsette relasjonen.

Anonymkode: 99e0f...5f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...