Gå til innhold

Smerte i leddene! Hjelp! Hva skjer?

Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle

Jeg har jobbet i barnehage siden august, bærer mye barn, og de siste tre ukene har jeg merket at jeg har hatt litt vondt i overarmene. På tirsdag var det såpass vondt at jeg holdt meg hjemme, men så begynte marerittet... Etter tur har jeg fått akutte smerter i håndleddene, fingerleddene, albueleddene, skulderleddene, kneleddene og fotleddene! Jeg har også hatt endel hodepine og stiv nakke. Smertene komme og går fra et ledd til et annet. Jeg var hos legen på fredag, hun kunne ikke si sikkert hva det er, men ga meg en ukes sykemelding og noen smertestillende som heter Modifenac. Når jeg våkner om morgenene er jeg helt stiv, og det er vondt å gå..

Hva er det som skjer?? Jeg har aldri opplevd noe lignende, og jeg blir jo livredd for at jeg plutselig har fått leddgikt eller noe sånt. Er det noen som har noe erfaringer med noe lignende?

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo en influensa som herjer, med blant annet vondt i leddene. Men dette har vel vart litt lenge for din del, så det er kanskje noe annet. Jeg vil absolutt råde deg til å gå til kiropraktor. Kan være at de kan hjelpe og da slipper du å bli avhengig av medisiner! Det er absolutt verdt et forsøk!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...