Gå til innhold

Menn, handler dere klær selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller gjør dama eller noen andre det for dere? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg aldri har sett en mann i en klesbutikk.

Anonymkode: 79a62...2f0

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Selvfølgelig handler jeg alle klær selv.

Skrevet

Plukker de fra trær, trodde det var vanlig jeg...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig pussig om du aldri har sett en mann i en klesbutikk. Jeg handler i hvert fall klærne mine selv, og jeg har ingen kompiser som gjør noe annet. Klær er dritkjedeig, og jeg gjør det så sjelden som mulig, men det er da en del menn i klesbutikker også. Neppe i dameavdelingen, om det er der du er når du ikke ser menn, men i herreavdelingen er det ikke unaturlig stort sett menn.

Anonymkode: d9404...20e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! kjerringa elsker å springe på sentret og nettshopping. Hun vet stilen min, så jeg gir henne kortet, hun handler det hun vil meg i og jeg kan prøve alt hjemme og beholder det jeg liker. Noen ting kjøper noen ting sjøl. Men hvorfor bruke mye tid på noe jeg hater når hun vil gjøre det? Akkurat som hun slipper å styre med bilen sin. Hun kan bytte olje og skifte dekk, men hun trenger ikke. Funker for oss.

Anonymkode: 51854...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kjøper samboeren min klærne sine selv.

Anonymkode: 15a28...bcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt skeptisk om samboeren min ikke hadde handlet klærne sine selv. Jeg kan godt være med å si hva jg tenker han vil se bra ut i, men han klarer heldigvis å gjøre noe så enkelt som å kjøpe klær selv.

Anonymkode: f2968...4e3

• Liker 1
Skrevet

Ikke ofte det nei, ønsker meg som regel myke gaver til jul og bursdag. Holder som regel lenge det. Kan ikke fordra klesbutikker.

• Liker 2
Skrevet

Ja. Mine klær handles av meg selv.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller gjør dama eller noen andre det for dere? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg aldri har sett en mann i en klesbutikk.

Anonymkode: 79a62...2f0

Du oppsøker jevnlig butikker/avdelinger for herreklær?

Anonymkode: a930e...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Men i motsetning til det svakere kjønn så surrer vi ikke rundt i butikker i timevis.

• Går inn, og raskt gjennom butikken med en plan på forhånd om hva som skal kjøpes.
  • Går rett bort til det stativet hvor de aktuelle plaggene er og plukker ut en som ser grei ut.
  • Prøver det på, og siden vi vet størrelsen så passer det riktig første gang i 99% av tilfellene
  • Så rett til kassa og betale.
  • Også er det på tide å evakuere butikk og eventuelt kjøpesenter før man blir drevet helt til galskap etter de 30 minuttene man har vært der inne som føles som en evighet.

gap-man-woman.jpg

Anonymkode: 8676a...561

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Men i motsetning til det svakere kjønn så surrer vi ikke rundt i butikker i timevis.

• Går inn, og raskt gjennom butikken med en plan på forhånd om hva som skal kjøpes.
  • Går rett bort til det stativet hvor de aktuelle plaggene er og plukker ut en som ser grei ut.
  • Prøver det på, og siden vi vet størrelsen så passer det riktig første gang i 99% av tilfellene
  • Så rett til kassa og betale.
  • Også er det på tide å evakuere butikk og eventuelt kjøpesenter før man blir drevet helt til galskap etter de 30 minuttene man har vært der inne som føles som en evighet.

gap-man-woman.jpg

Anonymkode: 8676a...561

Grunnen til at kvinner bruker lengre tid i en klesbutikk er at i motsetning til menn har vi former. 
Alle damer er forskjellige, som igjen betyr, selv om vi elsker toppen så gjør puppene at den glir over magen å da må man ha et alternativ. :P 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er månedtlig rundt i klesbutikkene og titter. Har også en egen skredder jeg bruker til f.eks skjortene som trenger å sys inn. Å finnne slimfit klær er ingen spøk.

Men, jeg er absolutt ingen soss når det kommer til klær. Er bare glad i å kle meg pent samt liker å være ute blant mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...