Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å ta brasiliansk voksing selv om man har litt store/lange kjønnslepper? Jeg lurer på hvor vanlig det er. Vil hudpleieren synes det er ekkelt? Er det slik at de fleste som gjør det har "normal" størrelse? 

Anonymkode: 73f6f...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjønnslepper er like forskjellige som ansikter på folk.  Jeg spurte min venninne som jobber med dette, og svaret er hennes. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er selvfølgelig greit! Mer enn halvparten av alle kvinner har lange indre kjønnslepper og det er noe vokseren ser på som helt normalt, for det er det jo også! Min vokser bare bruker en slags pinne (ligner på de man får på tunga når man sier aaa hos legen) å bare dytter kjønnsleppene til motsatt side av den hun vokser på, og over på andre siden når hun vokser den andre siden, for at de ikke skal få voks på seg og potensielt bli "dratt med"(auu!!). De er proffe og løfter ikke et bryn :)

Anonymkode: e7bfc...328

AnonymBruker
Skrevet

Altså denne dyttingen tar 0,2 sekunder rett før de legger på voks så ikke noe de bruker lang tid på eller gjør noe sak ut av altså :)

Anonymkode: e7bfc...328

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit å ta brasiliansk voksing selv om man har litt store/lange kjønnslepper? Jeg lurer på hvor vanlig det er. Vil hudpleieren synes det er ekkelt? Er det slik at de fleste som gjør det har "normal" størrelse? 

Anonymkode: 73f6f...a54

Det går helt fint! :) 

De som utfører jobben er profesjonelle og har trolig sett det meste.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...