AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Jeg solgte en TV i helgen, og alt funket da vi brukte den for 1 uke siden. Nå sendte kjøper melding om at tv-en ikke virker. Han sier den ikke blir slått på. Hva skal jeg gjøre? Vi brukte tv-en for 1 uke siden, men skiftet pga overgang til større TV siden vi har ommøblert stua. Anonymkode: 13de0...385
Mann3030 Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 (endret) Har egentlig ikke så mye annet valg enn at han kjører den tilbake mot pengene i hånden. (Se etter skader først ofc) Kan jo være de la den ned i bilen f.eks. (Skal man ikke gjøre) Eller at han anmelder deg som går rett til henlagt. Endret 21. mai 2018 av Mann3030
Sirinna Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg solgte en TV i helgen, og alt funket da vi brukte den for 1 uke siden. Nå sendte kjøper melding om at tv-en ikke virker. Han sier den ikke blir slått på. Hva skal jeg gjøre? Vi brukte tv-en for 1 uke siden, men skiftet pga overgang til større TV siden vi har ommøblert stua. Anonymkode: 13de0...385 Fungerte den i starten for ny eier? Isåfall er det ikke ditt problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå