Gå til innhold

Klarer ikke og gi slipp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har over lengre tid vært med en gutt som betydde veldig mye for meg. Han var noe for seg selv(litt badboy) men etter hva jeg fant ut var han aldri utro. Vi var heller aldri helt sammen. 

Ettersom tiden gikk og vi kun fikk tid til hverandre i helgene(jobb/skole) gjorde han det plutselig slutt og det endte opp med en bad breakup. Vi gidde aldri helt slipp på hverandre, og på en fest tok han helt av om hvor mye han savnet meg. Nå har vi ikke snakket sammen på 3 uker, og jeg savner han så veldig.. Tror dere jeg er dum om jeg tar kontakt? Bare spør om og snakke ut om ting ikke noe seksuelt liksom, og ordne opp med hverandre? Vi er liksom ikke venner på Facebook eller Snapchat etter vi gjorde det slutt, men vi har ofte vært med hverandre hjem fra byen osv. (På mitt intiativ hehe) 

takker for alle synsvinkler og råd :) 

Anonymkode: 3d835...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, her var det mye rart.

For det første, var dere sammen eller ikke? Hadde dere en slags sosial relasjon som gjorde det ulovlig å holde på med andre?

Det beste er å kutte kontakten helt. Du bare påfører deg selv mer smerte ved å holde kontakten oppe, og hindrer din egen mulighet til å treffe mr right. Engang utro alltid utro. Tro meg. 

Mvh mann 34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Mann3030 skrev:

Ok, her var det mye rart.

For det første, var dere sammen eller ikke? Hadde dere en slags sosial relasjon som gjorde det ulovlig å holde på med andre?

Det beste er å kutte kontakten helt. Du bare påfører deg selv mer smerte ved å holde kontakten oppe, og hindrer din egen mulighet til å treffe mr right. Engang utro alltid utro. Tro meg. 

Mvh mann 34

Hei! 
Nei, vi var ikke sammen offisielt men nok til at han gjorde det slutt på enmåte. Han var heller aldri utro, tror bare han ville være med andre og derfor gjorde det slutt. Om du forstår? Jeg er litt forvirret over situasjonen selv, derfor det nok blir litt rot hehe. 

Anonymkode: 3d835...747

Skrevet

Ja, det ble veldig rotete. Men siden det var så kort, og ingen gjorde egentlig noe voldsomt dumt er det bare kjøre på. Verdt å dobbeltsjekke om det var noe der i det hele tatt. eller å få pratet ut om tingene.  Bare pass på å ikke dra det ut, så du blir såret.

Man kommer seg som regel fort over sistemann når en ny kar kommer valsende inn i livet. Husk på det :)

Lykke til :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...