AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #21 Del Skrevet 21. mai 2018 Og skal få han til legen! Jeg gidder ikke mer- skal ordne seng uansett, orker ikke å ligge på sofaen (er ubehagelig særlig siden jeg er gravid!)... Blir sur for innser at han oppfører seg veldig egoistisk og har fått meg til å føle meg teit fordi jeg ikke får sove med snorkingen hans. Han tar jo ikke hensyn og blir grinete når jeg har sovet på sofaen fordi da har jeg ditsja han på et vis... Anonymkode: 8dc5c...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #22 Del Skrevet 21. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort det! Og han syntes det ikke var SÅÅÅ ille! Men det holder meg oppe og det er SNORKING, jeg synes det er ille! Han vokste opp med en far som snorker så huset ristet, og det gjør ikke vårt men uansett... Opptaket hjalp ikke. Jeg har dultet og vekket han mye men begynte etter hvert å klikke i søvne!? helt så jeg har endt opp i gråt på sofaen, fordi han blir rabiat og stressa for han ikke får sove igjen og må tidlig opp, tidligere enn meg. Han har «truet» med at vi får sove på forskjellige rom siden jeg ikke takler litt snorking (han vet at jeg vil så gjerne sove med han...) Men nå skal jeg kjøpe en ny seng som han kan bruke om han ikke prøver utstyret jeg har tenkt å kjøpe i morgen som snorkeskinne, plaster m.m... Da forstår han sikkert alvoret! Anonymkode: 8dc5c...461 Noe så dumt av ham. Det er jo han som er problemet her og ikke du. Hvorfor ikke ta en tur til legen når det plager deg? Om du har et ekstra rom ville jeg heller kjøpt en god seng til meg selv. Anonymkode: 8b7e5...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #23 Del Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noe så dumt av ham. Det er jo han som er problemet her og ikke du. Hvorfor ikke ta en tur til legen når det plager deg? Om du har et ekstra rom ville jeg heller kjøpt en god seng til meg selv. Anonymkode: 8b7e5...663 Av hans penger Anonymkode: de2a2...8eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 21. mai 2018 #24 Del Skrevet 21. mai 2018 Samboeren min har snorket en del så lenge vi har vært sammen, men det siste året har det blitt ille! Han har frivillig flyttet på sofaen fordi han holder både meg og minstemann (samsover) våken hele natta. Jeg hører han fra stua også, men klarer som regel å sovne.. Men på hytta er det mindre plass mellom soverommene og der holder jeg virkelig på å bli gal! Bruker øreplugger, brown noise, puta over hodet, alt mulig - helt nytteløst! Må gå inn på rommet og vekke han flere ganger hver natt. Noen ganger står han opp og gjør noe annet mens han venter på at jeg skal sovne før han legger seg, ofte tåler jeg litt snorking hvis jeg først har sovnet. Har foreslått lege, men det nekter han av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 21. mai 2018 #25 Del Skrevet 21. mai 2018 Gubben har søvnapne, gjennomgått mandeloperasjon og bruker cpap (altså pustemaskin). Han må alikevel ligge på siden eller så snorker han uansett. Det betyr at hver gang han har rullet ned på ryggen så må jeg dytte til ham lett for at han skal legge seg tilbake på siden. Han gjør det heldigvis automatisk når han får en liten dytt. Men før det.. så hadde vi separate soverom i nesten 10 år. Litt kjipt er det jo, for det kan være kos å dele seng og legge seg samtidig og alt det der. Jeg tenker at hvis det viser seg at fyren din har søvnapne er det veldig viktig å få det sjekket da det faktisk kan være farlig å la det gå ubehandlet. Så har du DET som et argument ihvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #26 Del Skrevet 21. mai 2018 Han får velge! Enten så tar jeg over «hobbyrommet» hans og maler det og gjør det til mitt eget, med en ny digg seng til meg, ellers kan han få beholde gutterommet sitt som han vil - men betingelsen er at han må ordne seg en seng og sove der- til han har kvittet seg med snorkeproblemet, så kan jeg få dobbeltsenga i fred😊 hurra! Skal sies at det hender at han våkner av egen snorking! som gleder meg stort hver gang😂 Anonymkode: 8dc5c...461 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #27 Del Skrevet 21. mai 2018 3 minutter siden, FantasDick skrev: Samboeren min har snorket en del så lenge vi har vært sammen, men det siste året har det blitt ille! Han har frivillig flyttet på sofaen fordi han holder både meg og minstemann (samsover) våken hele natta. Jeg hører han fra stua også, men klarer som regel å sovne.. Men på hytta er det mindre plass mellom soverommene og der holder jeg virkelig på å bli gal! Bruker øreplugger, brown noise, puta over hodet, alt mulig - helt nytteløst! Må gå inn på rommet og vekke han flere ganger hver natt. Noen ganger står han opp og gjør noe annet mens han venter på at jeg skal sovne før han legger seg, ofte tåler jeg litt snorking hvis jeg først har sovnet. Har foreslått lege, men det nekter han av en eller annen grunn. huff høres ille ut:( Håper du får han til legen for hvis han har søvnapné er det jo lurt å finne ut av - som noen andre skrev her. Anonymkode: 8dc5c...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #28 Del Skrevet 21. mai 2018 Tror man kan kjøpe en duppeditt man putter i nesa når man sover så man ikke snorker. Du får google det. Anonymkode: 58587...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 21. mai 2018 #29 Del Skrevet 21. mai 2018 Snorkeplaster og ned i vekt er de to tingene som har funket LITT. Situasjonen var helt lik din, helt til ungen vår ble født. Snorkingen har ikke blitt bedre, men jeg bryr meg plutselig ikke lenger Ørene mine hører bare babyen i rommet. Trenger bare å gi han et par dult av og til hvis snorkingen tar litt av. Men det var ILLE før altså.. helt jævlig. Vi kranglet mange ganger om hvem som skulle på gjesterommet, han nektet lege, jeg gråt masse på nettene og det var bare tull! Hadde jeg kunnet gått tilbake i tid og gitt meg selv et råd, så hadde det vært å sette foten enda hardere ned. Virker som du har noen planer på gang da. Håper du fullfører og står på ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå