AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 https://www.youtube.com/watch?v=KsYaH6X8yz8 Gina Tricot's nye reklamevideo. Og sangen er såå fengende! Men hvor i alle dager finner jeg den?? Har tråklet Gina's Insta, Facebook og alt som er i mitt håpløse søk etter svar, men finner verken navnet på sang eller artist noe sted Anonymkode: e7b0c...a0a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 3 minutter siden, GulSitron skrev: Har du prøvd med shazam? Ja Anonymkode: e7b0c...a0a
dillyduzit Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Prøvd å shazame, antar det er en slags remix.
GulSitron Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Du kan ikke sende ei melding til Gina tricot på Facebook eller noe å spørre om de vet da?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, GulSitron skrev: Du kan ikke sende ei melding til Gina tricot på Facebook eller noe å spørre om de vet da? Har sendt de melding, men ikke fått noe svar Ååh blir helt desperat når jeg hører en bra sang, også klarer jeg ikke å finne ut hva den heter Anonymkode: e7b0c...a0a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 4 minutter siden, dillyduzit skrev: Prøvd å shazame, antar det er en slags remix. Har prøvd ja, men ingen treff.. Du har ingen idè om hva det kan være en remix av? Anonymkode: e7b0c...a0a
dillyduzit Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har prøvd ja, men ingen treff.. Du har ingen idè om hva det kan være en remix av? Anonymkode: e7b0c...a0a Nei, dessverre. Men jeg har en følelse av at det kan være soundcloud involvert, men der har du jo også et hav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå