AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1121 Del Skrevet 27. desember 2018 Enkelte av de hører faktisk hjemme der og det burde kanskje DU se selv?! Joda barneverntjenesten gjør feil det kan jeg skrive under på da jeg er for en stor endring i barnevernet og vet det trengs da en del feil skjer både ved at de tar barn fra familiene for tidlig, på oppblåste grunnlag eller for seint, men de gjør ikke bare feil og familier der unga har fått lite eller dårlig mat, vært skitne og mishandlet skriver også en del i den gruppa med full nekt på at noe var feil. Det er så dysfunksjonelt som det går an. Jeg VET av erfaring at en overgriper, psykisk mishandler og voldelig omsorgsperson aldri innrømmer sine feil. Selv med håndfaste bevis..! Men neida, AAAALLE er uskyldig altså.... 🙄 Anonymkode: d4568...a7b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1122 Del Skrevet 27. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg nettopp ringt politiet 02800 og bedt de se på denne gruppen igjen. Anonymkode: 2998d...0c4 Flott! Noen bør stenge denne gruppen ned da de ikke evner å se hvilke skader de påfører egne barn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1123 Del Skrevet 27. desember 2018 Herregud. Han ene der kjente jeg litt før,han har jo blitt rablende gal. Anonymkode: fa267...c25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1124 Del Skrevet 27. desember 2018 Medlemmene i denne gruppen må beskyttes mot seg selv da de ikke skjønner hvilke traumer de påfører egne barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. desember 2018 #1125 Del Skrevet 28. desember 2018 Barnas privatliv blir ofte krenket av gruppemedlemmer i denne gruppen. De burde skamme seg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. desember 2018 #1126 Del Skrevet 28. desember 2018 Enda et eksempel på irrasjonell atferd. Historieløse innlegg som vitner om at dette ikke er mennesker som er egnet til å ha omsorgen for egne barn: »- Dette systemet er verre enn Gestapo - de tok ikke kvinner og barn!» « SOM JEG SIER,DET ER IKKE GREIT UANSETT HVEM SOM BLIR RAMMET . OG SÅNT SKAL IKKE RAMME NOEN I FREDSTID DETTE HAR RAMMET FLEST ETNISK NORSKE VED BEVISST Å FØRE EN GLOBALISERINGSPOLITIKK OM MAN SKAL KALLE DETTE POLITIKK I HELE TATT. MEN DET ER IKKE GREIT AT NOEN BLIR RAMMET UANSETT ETNISITET!» . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 28. desember 2018 #1127 Del Skrevet 28. desember 2018 Stakkars barn som har foreldre som ikke skjønner at de skader egne barn da de krenker deres privatliv via å dele bilder og saksopplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1128 Del Skrevet 28. desember 2018 Denne tråden skal kun handle om en FB gruppe. Hvis dere ønsker å snakke om barnevernet så start en ny tråd Anonymkode: 2998d...0c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1129 Del Skrevet 28. desember 2018 Denne tråden handler om en Facebookgruppe, ikke om barnevernet. Anonymkode: 2998d...0c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. desember 2018 #1130 Del Skrevet 28. desember 2018 Ryddet for innlegg av utestengt bruker, avsporinger og svar til dette. Edie, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. desember 2018 #1131 Del Skrevet 28. desember 2018 17 timer siden, Snaskesnusken skrev: Flott! Noen bør stenge denne gruppen ned da de ikke evner å se hvilke skader de påfører egne barn! Da lager de bare en ny gruppe. Det er det som er så fælt. Nå kan vi i det minste holde gruppen under oppsikt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. desember 2018 #1132 Del Skrevet 30. desember 2018 Herregud, så pinlig lesning av et voksent menneske.. «Offentlig omsorg er ikke mulig, det er ikke omsorg i ordets rette forstand. Oppbevaring kanskje, oppsamling,oppstilling eller parkering vil jeg kalle det. Like lite kan fosterfjols gi kjærlighet. Når kjærligheten ikke finnes hos dem, har de jo ikke noe å gi. Fosterfjols kan selvsagt ramse opp noen tomme fraser, men når ingenting kommer fra hjertet, er det fånyttes. Frasene når ikke inn til barnet. Det vil alltid være en avstand, en ugjennomtrengelig mur. Naturen har ordna det slik. Kjærlighet er ikke noe som kan læres heller, den er nedlagt i mors og farshjertet. Hvorfor skal politikerne absolutt tviholde på barnevernets vaklevorende ideologi? Den fører til sykdom og død hos barna. Vi vet det, og de vet det, og likevel går vi straks inn i 2019 med dette grusomme barnevernsåket. Det tar liv av foreldre. Er det et offentlig eksperiment mon tro, undersøke hvor mye lidelse og sorg en forelder tåler? Det må være arven etter Josef Mengele, jeg kan ikke forstå det annerledes. Det er mange som burde skamme seg når de ved årets slutt tar et overblikk over året som ligger bak. Politikerne må da noen ganger ta et oppgjør med seg selv, eller kanskje de ikke har evne til selvransakelse. Man kan virkelig lure på det!» 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1133 Del Skrevet 30. desember 2018 Det skrives alltid at barna må hjem til mamma og pappa..Det er aldri noen diskusjon anngående hvorfor barnevernet fikk omsorgen for barna. Alle er "uskyldige". Jeg er fostermor, og barnet vi har omsorg for skal ikke tilbake til sine foreldre. Jeg vil ikke si for mye, men foreldre kan misbruke og mishandle barn. Barnet har en forferdelig historie bak seg. Anonymkode: 395a4...aa7 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1134 Del Skrevet 30. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skrives alltid at barna må hjem til mamma og pappa..Det er aldri noen diskusjon anngående hvorfor barnevernet fikk omsorgen for barna. Alle er "uskyldige". Jeg er fostermor, og barnet vi har omsorg for skal ikke tilbake til sine foreldre. Jeg vil ikke si for mye, men foreldre kan misbruke og mishandle barn. Barnet har en forferdelig historie bak seg. Anonymkode: 395a4...aa7 Jeg kjenner personlig til bakgrunnen til en av sakene som har blitt tatt opp en del ganger i den gruppa der. Jeg har sett og hørt overgrepene i den familien selv. Det vrenger seg i meg av å lese støtten de gir vedkommende. De aner ikke hva de støtter 😔 Anonymkode: de155...915 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1135 Del Skrevet 30. desember 2018 12 timer siden, Snaskesnusken skrev: Herregud, så pinlig lesning av et voksent menneske.. «Offentlig omsorg er ikke mulig, det er ikke omsorg i ordets rette forstand. Oppbevaring kanskje, oppsamling,oppstilling eller parkering vil jeg kalle det. Like lite kan fosterfjols gi kjærlighet. Når kjærligheten ikke finnes hos dem, har de jo ikke noe å gi. Fosterfjols kan selvsagt ramse opp noen tomme fraser, men når ingenting kommer fra hjertet, er det fånyttes. Frasene når ikke inn til barnet. Det vil alltid være en avstand, en ugjennomtrengelig mur. Naturen har ordna det slik. Kjærlighet er ikke noe som kan læres heller, den er nedlagt i mors og farshjertet. Hvorfor skal politikerne absolutt tviholde på barnevernets vaklevorende ideologi? Den fører til sykdom og død hos barna. Vi vet det, og de vet det, og likevel går vi straks inn i 2019 med dette grusomme barnevernsåket. Det tar liv av foreldre. Er det et offentlig eksperiment mon tro, undersøke hvor mye lidelse og sorg en forelder tåler? Det må være arven etter Josef Mengele, jeg kan ikke forstå det annerledes. Det er mange som burde skamme seg når de ved årets slutt tar et overblikk over året som ligger bak. Politikerne må da noen ganger ta et oppgjør med seg selv, eller kanskje de ikke har evne til selvransakelse. Man kan virkelig lure på det!» Har du sett hvor personen som skrev dette jobber? Anonymkode: 94388...296 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. desember 2018 #1136 Del Skrevet 30. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sett hvor personen som skrev dette jobber? Anonymkode: 94388...296 Ja, det har jeg og det er bekymringsverdig at slike mennesker har den type stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 30. desember 2018 #1137 Del Skrevet 30. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det skrives alltid at barna må hjem til mamma og pappa..Det er aldri noen diskusjon anngående hvorfor barnevernet fikk omsorgen for barna. Alle er "uskyldige". Jeg er fostermor, og barnet vi har omsorg for skal ikke tilbake til sine foreldre. Jeg vil ikke si for mye, men foreldre kan misbruke og mishandle barn. Barnet har en forferdelig historie bak seg. Anonymkode: 395a4...aa7 Så trist at barnet har opplevd så mye grusomt😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. desember 2018 #1138 Del Skrevet 30. desember 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sett hvor personen som skrev dette jobber? Anonymkode: 94388...296 Hun burde miste jobben på dagen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1139 Del Skrevet 30. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skrives alltid at barna må hjem til mamma og pappa..Det er aldri noen diskusjon anngående hvorfor barnevernet fikk omsorgen for barna. Alle er "uskyldige". Jeg er fostermor, og barnet vi har omsorg for skal ikke tilbake til sine foreldre. Jeg vil ikke si for mye, men foreldre kan misbruke og mishandle barn. Barnet har en forferdelig historie bak seg. Anonymkode: 395a4...aa7 Det er helt utrolig hvor lite reflekterte de er. Og om det har skjedd noe med et barnevernsbarn, feks havna i rusmiljø, selvmord osv, så er det barnevernets og fosterhjemmets feil, ikke skaden de ble påført FØR de ble flyttet. Foreldrene er helt uskyldige, alltid. Anonymkode: 47f21...8d7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1140 Del Skrevet 1. januar 2019 "Er det flere som har det som meg? Jeg har lyst til å ta ut p staven min, da den bare gir meg plager uansett. men jeg er nervøs for at barnevernet får vite det fra legen med engang." Ja, det er akkurat slik det fungerer... Herregud Anonymkode: 2998d...0c4 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå