Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. november 2018 #1041 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) «Barn og unge havner inn under barnevernet, hvorfor? Du tror kanskje på forskjellige grunner... Men tenk at barnevernet ikke er ute etter å verne verken familie eller barn. Men å kriminalisere oss, sette oss i fangenskap, sette oss på torturbenken og sette oss under forhold som dreper. Men når ALT handler om en bestemt ting:- Å stjele, kidnappe og bortføre barn fra familie og tjene lommene rystende fulle av penger. Hvem skal stoppe hvem? Barnevernet medfører kriminalitet og mer død blant barn og unge, et og flere justismord i Norge. Man blir ALDRI hørt, ALDRI sett, ALDRI tatt på alvor og ALDRI respektert i systemene for barn og unge vil dette medføre utagering for å skape oppmerksomhet og et tegn på rop om hjelp. Forstå at dette er langt ifra et glitter system, når vi har draps etater som fører justismord» Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1042 Del Skrevet 27. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man snakker om dårlig språk så er det bare latterlig at de tror dette er korrekt på caps: Stopp! Barnevernet Anonymkode: 2998d...0c4 🤣🤣🤣🙈🙊 herlighet! Ironien i dette😳 det passer jo perfekt med gruppen! Anonymkode: 1c237...626 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 27. november 2018 #1043 Del Skrevet 27. november 2018 Mange gode ideer til nye capser 😎 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1044 Del Skrevet 27. november 2018 15 minutter siden, Ewe skrev: Mange gode ideer til nye capser 😎 Er det seriøst?! 😂😂 har de ikke om tegnsetting på Livets harde skole? Anonymkode: 47f21...8d7 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 27. november 2018 #1045 Del Skrevet 27. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det seriøst?! 😂😂 har de ikke om tegnsetting på Livets harde skole? Anonymkode: 47f21...8d7 Det ser ikke sånn ut. Tenk å gå rundt med en caps det står "morder biologisk familie" på, og ikke noe annet? En annen som kommenterer skulle ønske hun hadde caps med "STOPP! Barnevernet" på siden hun skulle få barnevernet på hjemmebesøk. Kjempeidé. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. november 2018 #1046 Del Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, Ewe skrev: Det ser ikke sånn ut. Tenk å gå rundt med en caps det står "morder biologisk familie" på, og ikke noe annet? En annen som kommenterer skulle ønske hun hadde caps med "STOPP! Barnevernet" på siden hun skulle få barnevernet på hjemmebesøk. Kjempeidé. Uff 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #1047 Del Skrevet 27. november 2018 27 minutter siden, Ewe skrev: Mange gode ideer til nye capser 😎 😂😂😂 Må igjen påpeke at det ser ut som om man er en veldig brysk barnevernsansatt om man har på disse 😂😂😂 Så morsomt 😅🙈 Helt greit om de i gruppa begynner å bruke slike, så vet man hvem man ikke bør komme i klinsj med i dagliglivet ihvertfall. Kan holde goood avstand 😂🙈 Anonymkode: 3c4a6...43b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 27. november 2018 #1048 Del Skrevet 27. november 2018 Ang caps så likte jeg hun som først skriver innlegg om at hun ikke har mottatt bestilt caps og dette var svært useriøst. Etter å ha fått sterk kritikk, og blitt kontaktet av selger så skriver hun et nytt innlegg i samme kommentarfelt om hvor ryddig selger er som hun nå har dyp respekt for. Det er kort vei mellom himmel og helvete her for å si det sånn. 🤣 Lurer forresten på hvor inntektene for capsene ender opp.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1049 Del Skrevet 28. november 2018 Tror jeg har blitt blokkert ut fra gruppa. Skrev ingenting positivt om barnevernet heller, bare nøytralt. Veldig merkelig. Jeg stilte konstruktive spørsmål, ga informasjon og snakket om at det er viktig å se nyanser uansett om man er for eller mot. Rett ut, jaja. Anonymkode: dab4a...e0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1050 Del Skrevet 28. november 2018 Ei som spør om noen har noen sakkyndige de er fornøyd med, og får svar fra en som skriver at hun "ikke er fornøyd med noen av de hun har hatt de siste 14 årene, og det er mange". Det er helt sikkert alle sakkyndige det er noe feil med, naturligvis ikke hun som blir vurdert. 🤥 Også var det dette med selvinnsikt da. Anonymkode: 78270...285 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november 2018 #1051 Del Skrevet 28. november 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det seriøst?! 😂😂 har de ikke om tegnsetting på Livets harde skole? Anonymkode: 47f21...8d7 Måten den teksten er skrevet på, betyr noe helt annet en hva barnevernsmotstanderne tror 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. november 2018 #1052 Del Skrevet 28. november 2018 Slik det er skrevet på den capsen så hadde jeg trodd det var en fra barnevernet som kom. Stopp! (vi er fra) Barnevernet 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1053 Del Skrevet 28. november 2018 Jeg får litt "Freeze! It´s the police!" vibber av Stopp! Barnevernet Anonymkode: 47f21...8d7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #1054 Del Skrevet 28. november 2018 21 timer siden, Ewe skrev: Mange gode ideer til nye capser 😎 En caps med "Pedofil konspirasjon" hadde vært fint da 😂 Anonymkode: 47f21...8d7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. november 2018 #1055 Del Skrevet 29. november 2018 Ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med og svar til dette. Edie, adm. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1056 Del Skrevet 29. november 2018 Kan noen fortelle meg hvem Marius Reikerås er? Anonymkode: 47f21...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #1057 Del Skrevet 29. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg hvem Marius Reikerås er? Anonymkode: 47f21...8d7 Her har du en grei oversikt over galskapen og hvem han og flere andre er https://tovsugeren.blogspot.com/2016/12/menneskerettighetsorkesteret-som-ikke.html?m=1 Anonymkode: cf867...008 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2018 #1058 Del Skrevet 30. november 2018 Det er jo ganske greit for oss andre at barneverns-motstanderne går rundt med den capsen. Da vet vi hvertfall hvem vi ikke vil ha i vennekretsen vår 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 #1059 Del Skrevet 30. november 2018 Noen skriver om kongefamilien, "hvorfor har vi et monarki?". Hva har det med BV å gjøre egentlig? Jeg ser ikke sammenhengen Anonymkode: 2998d...0c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2018 #1060 Del Skrevet 30. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen skriver om kongefamilien, "hvorfor har vi et monarki?". Hva har det med BV å gjøre egentlig? Jeg ser ikke sammenhengen Anonymkode: 2998d...0c4 Skal ikke forundre meg om de tror at kongehuset jobber for barnevernet også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå