Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vedkommende som spekulerer i datoer og mener det er sammenheng med at barna ble tatt 22.06.11 og Utøya 22.07.11 og at dette er bevis på at BV stjeler barn.. Altså hæ? Når man faktisk kan først finne på slike teorier og så tro på dem såpass at man publiserer dem så tenker jeg at det er bra at BV er i bildet.. 

Det er jo synd på disse menneskene og store deler av dem burde vært til tvunget psykisk helsevern 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hun siste som svarer i tråden om hvorfor ble barna dine tatt?

Hun forteller at hun plasserte de med BV fordi hun hadde alvorlig fødselsdepresjon.. Hun gjorde det beste og tryggeste for sine barn i hennes øyne. Men neida, i følge idiot der inne har hun sviktet sine barn, det er synd på dem og mor bør skamme seg. 

Altså! Jeg blir så forbanna! 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 22.57, Snaskesnusken skrev:

Kommentarer angående en avisartikkel: https://www.dagbladet.no/nyheter/livredde-barnevernansatte-raser-mot-politiet---er-det-forst-nar-barna-mine-blir-kidnappet-at-vi-skal-fa-hjelp/67379692

«Hva med alle våres barn som barnevernet har kidnappet, kan bv kidnappe så kan vi vel vi også. Likt for alle for å si det som det er. Det vil komme bråk før eller senere. Vi er blitt sabla mange som sier at NOK er NOK.»

«Noen som har vurdert og gå til full aksjon mot et mødrehjem -  hva for oss som sitter uten barna våre ?  Hva må til for å våkne folket ?  Barna blir slaver for omsetning

«Dette har jeg ventet på. Politiet må følge dem dag ut og dag inn. Det slår tilbake en dag. Politiet har ikke kapasitet til å følge alle»

Punkt 2 burde meldes til politiet og barnevernet, slik at de kan passe ekstra på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tipptoppi skrev:

Vedkommende som spekulerer i datoer og mener det er sammenheng med at barna ble tatt 22.06.11 og Utøya 22.07.11 og at dette er bevis på at BV stjeler barn.. Altså hæ? Når man faktisk kan først finne på slike teorier og så tro på dem såpass at man publiserer dem så tenker jeg at det er bra at BV er i bildet.. 

Det er jo synd på disse menneskene og store deler av dem burde vært til tvunget psykisk helsevern 

Dette virker som et menneske som burde hatt hjelp av psykiatrien

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Punkt 2 burde meldes til politiet og barnevernet, slik at de kan passe ekstra på

Jeg rapporterte dette inn til FB men har ikke fått tilbakemelding. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Jeg rapporterte dette inn til FB men har ikke fått tilbakemelding. 

Jeg søkte opp sitatet på den gruppen, uten resultat, så den er nok blitt fjernet. Det er helt vilt at slike mennesker ikke får konsekvenser. Slike ting MÅ få følger for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg søkte opp sitatet på den gruppen, uten resultat, så den er nok blitt fjernet. Det er helt vilt at slike mennesker ikke får konsekvenser. Slike ting MÅ få følger for dem

Ok, bra at du sjekket opp i dette. FB pleier vanligvis å gi en tilbakemelding etter en har rapportert innlegg. 

Er helt enig at slike alvorlige ytringer må få følger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tipptoppi skrev:

Herlighet., 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste inne i den gruppa der for en tid siden at om en skulle føde nå før jul, så burde en dra utenlands med en gang, for det var mange som ønsket seg barn til jul........:klo:

Anonymkode: 2d924...681

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste inne i den gruppa der for en tid siden at om en skulle føde nå før jul, så burde en dra utenlands med en gang, for det var mange som ønsket seg barn til jul........:klo:

Anonymkode: 2d924...681

Herlighet. Fødte rett før jul i fjor, var ikke noen andre enn jeg og mannen som ville ha med den ungen hjem. 

Men så er vi oppegående, trygge mennesker da. 

Anonymkode: 27859...11d

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende staus bli delt:

«Satanistiske krefter står bak barnevernet som fryder seg i å rive barn og foreldre fra hverandre for å fremstå som prektige og skinnhellige«

Etterfulgt av kommentarer som dette: 

Satan og djevelen selv er de i BV 😡😡😠😠😡😡😠😠😡😡😠😠😡😡

å vi overdriver ikke engang

Barnevernet driver med sosial ingeniørkunst omtrent som nazistene gjorde før og under annen verdenskrig. Det er en syk og pervers ideologi, som begunstiger maktmennesker uten moralsk kompass. Historien vil felle sin dom over barnevernet.

Barnevernet er ondt. Det er utbytting av mennesker, omtrent som gammeldags slaveri. Barnets beste er en floskel som utbytterne bruker til egen fordel. De skyver barna foran seg for å berike seg selv. Hyklere, er de. Løgnere og hyklere. Bruker pedofile som sakkyndige, men gidder ikke å rydde opp etter seg. BV er det største samfunnsproblemet Norge har.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

99% av de som skriver i gruppen klarer ikke skrive korrekt norsk. Selv om det er på barneskole-nivå. Det går igjen og igjen. Men, det må da være en sammenheng?

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

99% av de som skriver i gruppen klarer ikke skrive korrekt norsk. Selv om det er på barneskole-nivå. Det går igjen og igjen. Men, det må da være en sammenheng?

...klarer ikke å skrive... :-) 

Anonymkode: 865d9...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min teori (Og det er kun teori basert på egne tanker, jeg har ikke noe godt grunnlag for teorien) er at disse menneskene er folk som har hatt endel å stri med, og sannsynligvis enda har det. Og når oppvekst, liv og hverdag er kaotisk så er det ikke rettskrivning som blir prioritert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonsterier og paranoia vil ingen ende ta.. 

«Pharmaceutical company's are profiting by drugging  foster children and using them as guinea pigs to cope with separation anxiety of being torn from families .
Did you know that a foster child that is a ward of the state can and have been used for medical research without their parents knowledge?
Fellow advocates Kathlee Arthur and Don Rufty are doing a awesome job going from state to state exposing this»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Konspirasjonsterier og paranoia vil ingen ende ta.. 

«Pharmaceutical company's are profiting by drugging  foster children and using them as guinea pigs to cope with separation anxiety of being torn from families .
Did you know that a foster child that is a ward of the state can and have been used for medical research without their parents knowledge?
Fellow advocates Kathlee Arthur and Don Rufty are doing a awesome job going from state to state exposing this»

Seriøst. De tror jo på alt de blir servert 😲

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elektra skrev:

Seriøst. De tror jo på alt de blir servert 😲

Det ser slik ut ja..🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er misfornøyd med en rapport.. 

«I DAG LAS EG EN RAPORT..! 
fra helse søster...

"Eg har hørt ad omveier"... 

Er helsestasjonen basert på bygdesladder??
Hvordan kvalitet sikrer dem sine kilder, når bygdesladder blir en linje i en profesjonell rapport..

Hele rapporten er da etter mitt syn, totalt verdiløs! 

PS. Har kopien.»

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo ikke an.. Innlegget er veldig slitsomt å lese, men det verste er Jo at hun navngir et barn hun ikke har sett på 4 år, og ikke nok med det for i tilfelle ungen ikke er utlevert nok så legger "mor" med barnets nye navn også? Disse menneskene må jo anmeldes! 

IMG_20181123_025257.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...