Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ganske sikker på at ei ung jente på 16-17 år med diverse problemer, som har blitt plassert på institusjon, ikke akkurat blir mindre traumatisert (og mobbet) av at moren forteller hele Norge at datteren har begynt med sengevæting... 

vchqV4K.jpg

Anonymkode: 84086...e2c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.6.2018 den 21.29, MalloryK skrev:

jeg har prøvd flere ganger å rapportere det bildet til FB, men ingenting skjer

Jeg har også rapportert nå.
Lurer på om hun vet at det sitter ei hel gruppe og trakasserer henne og koker i sammen historier om at hun møter beruset på jobb. Skulle virkelig ønske at hun anmeldte eller saksøkte dette forferdelige kvinnfolket. Jeg er rystet over hva tilsynelatende voksne og oppegående folk får seg til å skrive om andre mennesker! Og disse samme menneskene forventer å bli møtt med respekt og forståelse? De kan begynne med å "fjerne" drittoppførselen sin på nett.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt nettopp fra noen at barnevernet ringet inn på hospitalet og bedt dem til å sette på gang fødselen nå til en høygravid kvinne hvem har termin den 20 juli
Trenger ingen til å forklare meg hva dette betyr.
Hennes ufødte barn er bestillingsbarn.
Nazi barnevernet skam deg!

Ja, dette høres logisk ut??

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke det er tilfeldig at disse personene har kommet i kontakt med barneverket, for å si det sånn. 

Anonymkode: 3f0e1...5ed

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem i helskåte ønsker heller at et barn var død enn å bli tatt vare på av barnevernet?

Screenshot_20180707-103947.jpg

Anonymkode: 395a4...aa7

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem i helskåte ønsker heller at et barn var død enn å bli tatt vare på av barnevernet?

De som setter egne behov som foreldre foran barnets behov. Det er gjennomgående i denne gruppen...

Anonymkode: 7795d...1d9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår godt at barnevernet overtok omsorgen til dette barnet.

Først truer de barnevernet og fosterforeldrene og nå truer disse menneskene sine egne barn

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Forstår godt at barnevernet overtok omsorgen til dette barnet.

Først truer de barnevernet og fosterforeldrene og nå truer disse menneskene sine egne barn

Dette var en om en nesten nyfødt jente! Hvordan kan noen si at det er bedre at foreldrene får en grav å gå til!?!

Er det ikke bedre at barnet vokser opp, lærer seg å krabbe, lærer seg å gå. Snakke. Sosialiserer seg med andre barn, begynner skole. Lærer seg å lese. Og om mange år finner seg en kjæreste. Kan hende reiser en del, kan hende reiser verden rundt. Får en jobb. Gifter seg, eller blir samboer. Får egne barn. Kan hende en gang barnebarn.

Hvordan er ikke det bedre enn at barnet dør? Bare det å skrive det...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en om en nesten nyfødt jente! Hvordan kan noen si at det er bedre at foreldrene får en grav å gå til!?!

Er det ikke bedre at barnet vokser opp, lærer seg å krabbe, lærer seg å gå. Snakke. Sosialiserer seg med andre barn, begynner skole. Lærer seg å lese. Og om mange år finner seg en kjæreste. Kan hende reiser en del, kan hende reiser verden rundt. Får en jobb. Gifter seg, eller blir samboer. Får egne barn. Kan hende en gang barnebarn.

Fatter ikke at det går an å tenke det engang

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant? Det understreker bare igjen at barnevernet har gjort et riktig valg... barn skal slippe å være prisgitt omsorgsevnene hos noen som heller ville sett dem døde enn å ta i mot hjelp.... 

Anonymkode: 3c4a6...43b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg har også rapportert nå.
Lurer på om hun vet at det sitter ei hel gruppe og trakasserer henne og koker i sammen historier om at hun møter beruset på jobb. Skulle virkelig ønske at hun anmeldte eller saksøkte dette forferdelige kvinnfolket. Jeg er rystet over hva tilsynelatende voksne og oppegående folk får seg til å skrive om andre mennesker! Og disse samme menneskene forventer å bli møtt med respekt og forståelse? De kan begynne med å "fjerne" drittoppførselen sin på nett.

Hun vet om det, og anmeldelse er levert. 

Anonymkode: 78270...285

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun vet om det, og anmeldelse er levert. 

Anonymkode: 78270...285

Bra! Håper det ikke blir henlagt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt nettopp fra noen at barnevernet ringet inn på hospitalet og bedt dem til å sette på gang fødselen nå til en høygravid kvinne hvem har termin den 20 juli
Trenger ingen til å forklare meg hva dette betyr.
Hennes ufødte barn er bestillingsbarn.
Nazi barnevernet skam deg!

Ja, dette høres logisk ut??

Hjelp! Er det virkelig mulig å ha en så fjern virkelighetsoppfatning? 

Skremmende. 

Anonymkode: 67f3f...cd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Ardwinna skrev:

En bitteliten seier for fornuften! :)

36733974_10156269280001405_1129578520561

Bra at fb reagerer. Har rapportert flere ganger og fb fjerner det de kan

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne tråden er om en FB gruppe. Ikke om barnevernet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg var en gang medlem der. Jeg ble lagt til av ei jeg har på vennelista mi uten å vise initiativ til det selv. Valgte å holde meg unna, men klarte ikke la være å kommentere til slutt da en ganske syk kommentar kom. Skrev at vi selv har råd da vår datter er var for forandringer og da traseer en del i lys av at vi flyttet fra Trøndelag. Skrev at vi har gått COS-kurs og nå kun er der da vår datter snart begynner skole samt at vi skulle ha en til og dette kun var positivt. Vi fikk selv valget om vi ville avslutte, men ønsker videre samarbeid da hun kan trenge noen å snakke med og vi trenger litt lufting av tanker og forslag i lys av at hun har ADHD i tillegg. Da fikk jeg svar at jeg var sprøyte gal og de kom til å ta begge når neste kom til. Jeg svarte selv at dette var tull og at jeg syns de er en oppegående etat der de selvfølgelig fungerer, noe de gjør i mesteparten av tilfellene om man ser på foreldre som er voldelige, rusmisbrukere o.l. Da ble jeg kasta ut, blokkert og blokkert av vedkommende som la meg til. Selvfølgelig mer rare og hårreisende kommentarer inn i bildet mot meg, men likevel.. skeptisk til mange der inne altså.. 🙄

Anonymkode: d4568...a7b

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. Jeg kjenner at jeg blir flau på vedkommendes vegne.

Hater at den nye trenden til bv er at barn ikke skal ha morsmelk fra mor. At melka gies fra flaske. Vett dere melk er det viktigste barna får. Å amme barn er det viktigste..... det er forferdelig å gjøre dette, kan ikke være sant at babyer blir nektet den viktige morsmelken. 
Det beste Gud ser er at kvinner ammer sine barn. Og har barna sine........ Leste det av en som har nær kontakt gjennom Gud. Han har skrevet mange bøker. Jeg gråt da jeg leste dette. Jeg gråter hvordan livet er besudlet av maktfolk. Jeg gråter for verden og alle de hjertegode menneskene som lider. 
Verden er ikke som den en gang var.... den må renses, det er mange skadedyr på jorda. 😢😢😢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

I alle dager. Jeg kjenner at jeg blir flau på vedkommendes vegne.

Hater at den nye trenden til bv er at barn ikke skal ha morsmelk fra mor. At melka gies fra flaske. Vett dere melk er det viktigste barna får. Å amme barn er det viktigste..... det er forferdelig å gjøre dette, kan ikke være sant at babyer blir nektet den viktige morsmelken. 
Det beste Gud ser er at kvinner ammer sine barn. Og har barna sine........ Leste det av en som har nær kontakt gjennom Gud. Han har skrevet mange bøker. Jeg gråt da jeg leste dette. Jeg gråter hvordan livet er besudlet av maktfolk. Jeg gråter for verden og alle de hjertegode menneskene som lider. 
Verden er ikke som den en gang var.... den må renses, det er mange skadedyr på jorda. 😢😢😢

Tråden handler om barnevernsGRUPPER

Anonymkode: 3227d...478

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...