AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #561 Del Skrevet 24. juni 2018 Den tråden her er helt unødvendig - dere synker like lavt som de dere siterer fra facebook. Dette er mennesker som ikke fatter hvorfor barna deres blir tatt hånd om av barnevernet. Og det er helt klart ut i fra hva de skriver på facebook at det sikkert er riktig av barnevernet å trå inn i disse familiene, men slike tråder som dette - som tråkker på noen som allerede ligger nede - er helt forkastelig. Skjerp dere!! Anonymkode: 369e7...ea5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. juni 2018 #562 Del Skrevet 24. juni 2018 9 timer siden, Metteheltmatt skrev: Tror kanskje det holder med folk i Norge jeg.. 😅 Jøss, her har vi altså fasiten på hvorfor fødselstallene i Norge har gått ned. Fordi kvinnene er redd for barnevernet? Så karriere, utdannelse, prevensjonsmidler og sånne ting er altså ikke grunnen? Man lærer stadig noe nytt på KG! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. juni 2018 #563 Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når man påstår barnehagen har meldt foreldre fordi barnet har med saft i bhg. Tror folk virkelig på det Anonymkode: f1b68...f20 Nei, men de selv er overbevist om at det er slik det er Endret 24. juni 2018 av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 24. juni 2018 #564 Del Skrevet 24. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den tråden her er helt unødvendig - dere synker like lavt som de dere siterer fra facebook. Dette er mennesker som ikke fatter hvorfor barna deres blir tatt hånd om av barnevernet. Og det er helt klart ut i fra hva de skriver på facebook at det sikkert er riktig av barnevernet å trå inn i disse familiene, men slike tråder som dette - som tråkker på noen som allerede ligger nede - er helt forkastelig. Skjerp dere!! Anonymkode: 369e7...ea5 Feil. Disse gruppene ødelegger for mange barn ved at de både sprer feilinformasjon om BV og påvirker folk, og de utsetter BV-ansatte for trusler og hets og dermed gjør at de ikke tør å gripe inn i situasjoner der de burde ha grepet inn. De som ligger ned er barna. Disse "foreldrene" kan dra til helvete. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #565 Del Skrevet 24. juni 2018 36 minutter siden, jabx skrev: Feil. Disse gruppene ødelegger for mange barn ved at de både sprer feilinformasjon om BV og påvirker folk, og de utsetter BV-ansatte for trusler og hets og dermed gjør at de ikke tør å gripe inn i situasjoner der de burde ha grepet inn. De som ligger ned er barna. Disse "foreldrene" kan dra til helvete. Disse barna får det ikke bedre av at sånne som deg slenger dritt på slike forum. Usakelige og rett onde kommentarer om foreldrenes psykiske helse osv redder ikke disse barna. La barnevernet gjør jobben sin... Og igjen- skjerp deg! Anonymkode: 369e7...ea5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #566 Del Skrevet 24. juni 2018 Denne gruppa var ny for meg😂: Bønne gruppe for Gruppe: Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet (antakelig ment som Bønnegruppe for..). Fra gruppa: «En barnlig kveldsbønn Kjære Gud Fader i himmelens slott, takk for i dag jeg har hatt det så godt. O Fader i det høye, nå lukker jeg mitt øye. I varetekt meg tag, fra barnevernets fare, din engel meg bevare, som ledet har min fot i dag. Amen» Anonymkode: e3613...258 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. juni 2018 #567 Del Skrevet 28. juni 2018 "En overivrig butikk ansatt har gitt bekymringsmelding til barnevernet fordi jeg kjeftet på barna mine utenfor en butikk. Dette var etter at de lenge ikke ville høre på meg. Dette som skjer nå i Norge er ikke bare begrenset til barnevernet men er stats propaganda. Liberal teologi har ødelagt samfunnet. Hvis listen er satt så lavt som dette kan i teorien hvem som helst bli rapportert til barnevernet og du får du ett frykt samfunn der staten truer med å ta barna dine for den minste ting. Hvis barnevernets standard blir en samfunnsnorm går vi tøffe tider i møte. Fikk beskjed om at jeg kanskje bare fikk se barna en gang i uka pga dette. Har sagt til barna mine att fra nå av når vi er ute kan de i teorien gjøre som de vil, fordi foreldrene er fullstendig satt ut av spill og ikke lenger har noen virkemidler mot barna, dette er Orwells verden, den har kommet nå. Går til avisa i morgen, dette finner jeg meg ikke i, slik kan vi ikke ha det." Regner med at det er litt mer til historien som mangler... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #568 Del Skrevet 28. juni 2018 27 minutter siden, MalloryK skrev: "En overivrig butikk ansatt har gitt bekymringsmelding til barnevernet fordi jeg kjeftet på barna mine utenfor en butikk. Dette var etter at de lenge ikke ville høre på meg. Dette som skjer nå i Norge er ikke bare begrenset til barnevernet men er stats propaganda. Liberal teologi har ødelagt samfunnet. Hvis listen er satt så lavt som dette kan i teorien hvem som helst bli rapportert til barnevernet og du får du ett frykt samfunn der staten truer med å ta barna dine for den minste ting. Hvis barnevernets standard blir en samfunnsnorm går vi tøffe tider i møte. Fikk beskjed om at jeg kanskje bare fikk se barna en gang i uka pga dette. Har sagt til barna mine att fra nå av når vi er ute kan de i teorien gjøre som de vil, fordi foreldrene er fullstendig satt ut av spill og ikke lenger har noen virkemidler mot barna, dette er Orwells verden, den har kommet nå. Går til avisa i morgen, dette finner jeg meg ikke i, slik kan vi ikke ha det." Regner med at det er litt mer til historien som mangler... Haha! Jeg tror hele historien er oppfunnet. Det skal mye til for en random butikkansatt å vite navn på barn/foreldre og hvilken bv den skal sende bekymring til. Anonymkode: d4888...cfd 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #569 Del Skrevet 28. juni 2018 Det var det med språket da... "Kjøpe gaver til ungene mine før et år siden. De har fan enda ikke fått det!" Hvis det er slik de kommuniserer så er det ikke rart BV er i bildet Anonymkode: 2998d...0c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 30. juni 2018 #570 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Altså... Alle kommentarene er fra samme person, på et innlegg om ei som jobber i barnevernet🙄 Endret 30. juni 2018 av Den røde fare 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. juni 2018 #571 Del Skrevet 30. juni 2018 jeg har prøvd flere ganger å rapportere det bildet til FB, men ingenting skjer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 30. juni 2018 #572 Del Skrevet 30. juni 2018 Sitat I dag skal du ikke heve stemmen til barna ellers er du enn dårlig forelder...I dag skal du være silke myk i stemmen som en homo når du snakker til barna😂😂😂Alt var bedre før I tiden,prøvde du å tyne mamma eller pappa på butikken var øre taket det beste og rett ut😂😂😂 Og de lurer på hvorfor de har barnevernet involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 30. juni 2018 #573 Del Skrevet 30. juni 2018 Forresten, jeg har ennå ikke fått noen utbetaling fra BV (siden vi er alle lønnet) pga denne tråden 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. juni 2018 #574 Del Skrevet 30. juni 2018 På 24.6.2018 den 21.10, AnonymBruker skrev: Disse barna får det ikke bedre av at sånne som deg slenger dritt på slike forum. Usakelige og rett onde kommentarer om foreldrenes psykiske helse osv redder ikke disse barna. La barnevernet gjør jobben sin... Og igjen- skjerp deg! Anonymkode: 369e7...ea5 Barnevernet består av mennesker, og disse er under umenneskelig press fra disse drittsekkene. Det er viktig at noen som ikke står midt i det støtter dem og går aktivt ut mot drittsekkene som mishandler barna sine og klager over tapt omsorgsrett på Facebook etterpå. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #575 Del Skrevet 30. juni 2018 3 timer siden, MalloryK skrev: Forresten, jeg har ennå ikke fått noen utbetaling fra BV (siden vi er alle lønnet) pga denne tråden Du vet at de må stjele noen flere barn og få penger av staten for det. Først da får vi lønn! Anonymkode: d4888...cfd 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 1. juli 2018 #576 Del Skrevet 1. juli 2018 16 timer siden, MalloryK skrev: Forresten, jeg har ennå ikke fått noen utbetaling fra BV (siden vi er alle lønnet) pga denne tråden Ikke jeg heller 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet at de må stjele noen flere barn og få penger av staten for det. Først da får vi lønn! Anonymkode: d4888...cfd Å ja da så 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #577 Del Skrevet 5. juli 2018 De som ikke har egne barn, synes nok det er litt stas å skaffe seg fosterbarn, status kanskje. Har jo mulighet til å prøve ihvertfall, for det er returlapp på de ungene. Blir de for brysomme, eller var det ikke så gjevt likevel, ja så kan de sendes tilbake, om ikke som postpakke, eller som innkast gjennom ei returluke, så er det bare å ta en telefon til barnevernet. Tenk det, så lettvint å skaffe seg, og enda lettere å bli kvitt. Skulle tro jeg snakka om dyreunger, neida, sånn behandler Norge levende barn. Og denna galskapen har foregått i mangfoldige år. Fra gruppen Anonymkode: 2998d...0c4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juli 2018 #578 Del Skrevet 6. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De som ikke har egne barn, synes nok det er litt stas å skaffe seg fosterbarn, status kanskje. Har jo mulighet til å prøve ihvertfall, for det er returlapp på de ungene. Blir de for brysomme, eller var det ikke så gjevt likevel, ja så kan de sendes tilbake, om ikke som postpakke, eller som innkast gjennom ei returluke, så er det bare å ta en telefon til barnevernet. Tenk det, så lettvint å skaffe seg, og enda lettere å bli kvitt. Skulle tro jeg snakka om dyreunger, neida, sånn behandler Norge levende barn. Og denna galskapen har foregått i mangfoldige år. Fra gruppen Anonymkode: 2998d...0c4 Virkeligheten deres er ikke den samme som min. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. juli 2018 #579 Del Skrevet 6. juli 2018 På 5.7.2018 den 17.51, AnonymBruker skrev: De som ikke har egne barn, synes nok det er litt stas å skaffe seg fosterbarn, status kanskje. Har jo mulighet til å prøve ihvertfall, for det er returlapp på de ungene. Blir de for brysomme, eller var det ikke så gjevt likevel, ja så kan de sendes tilbake, om ikke som postpakke, eller som innkast gjennom ei returluke, så er det bare å ta en telefon til barnevernet. Tenk det, så lettvint å skaffe seg, og enda lettere å bli kvitt. Skulle tro jeg snakka om dyreunger, neida, sånn behandler Norge levende barn. Og denna galskapen har foregått i mangfoldige år. Fra gruppen Anonymkode: 2998d...0c4 Ord blir fattige. Er det regelbrudd å kalle folk utenfor forumet for idioter, tro? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2018 #580 Del Skrevet 6. juli 2018 De driver og sprer propagandaen sin overalt, tydeligvis... Dette er en kommentar til et innlegg skrevet av "A frog in the fjord" (om flyktningesaken i Danmark): 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå