AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #541 Del Skrevet 21. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker said: OJ! Fra gruppen: Tidligere: Admin LMB, samme person som Tore Svendsen er fjernet som admin fra gruppa. LMB har fjernet og blokket flere hundre personer urettmessig. Vi har nå fjernet mange blokkeringer hvis vi ikke har klart å få med alle som er innvolvert venligst ta kontakt via venner kjente av andre medlemmer. Beklager. Anonymkode: 2998d...0c4 Så "Tore" hadde skrevet en masse inn på veggen til LMB. I samme tråd klager LMB om alle de falske profilene i FB-gruppa. Jaja, det skal ikke være lett. Anonymkode: a6e2e...063 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 22. juni 2018 #542 Del Skrevet 22. juni 2018 Hun RMF skriver at barnet ble tatt fra henne på fødestua... hva kan ligge bak at bv griper inn så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 22. juni 2018 #543 Del Skrevet 22. juni 2018 14 minutter siden, hobbykokken skrev: Hun RMF skriver at barnet ble tatt fra henne på fødestua... hva kan ligge bak at bv griper inn så fort? rus f. eks. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #544 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg får ikke lenger opp siden når jeg søker. Er jeg blokkert da? Har aldri vært medlem.. Anonymkode: da5e4...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 22. juni 2018 #545 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Når man går inn på profilen til enkelte aktive der inne...alltså. Jeg bruker ikke ha fordommer, men her popper de opp. Visse er jo...snilt sagt, enkle. Andre mer åpenbart at det handler om rus og/eller psykiatri. edit: en god del er faktisk...hva heter det politisk korrekt? manglende mentale evner. Grovt mangler. (og nei, det handler ikke om dysleksi, man ser forskjell) Endret 22. juni 2018 av BlendaSensitive 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #546 Del Skrevet 22. juni 2018 1 time siden, hobbykokken skrev: Hun RMF skriver at barnet ble tatt fra henne på fødestua... hva kan ligge bak at bv griper inn så fort? Hun har lagt ut bilde sv en dom fra tingretten(?). Sto noe om diagnoser, ustabilitet, rus og manglende ADL-ferdigheter. Hun har vært under div utredning/oppfølging siden 2006. Anonymkode: d4888...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #547 Del Skrevet 22. juni 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Så "Tore" hadde skrevet en masse inn på veggen til LMB. I samme tråd klager LMB om alle de falske profilene i FB-gruppa. Jaja, det skal ikke være lett. Anonymkode: a6e2e...063 Tore er nok ikke bare en falsk profil der, men mulig den andre personligheten hennes. Er utrolig sært å skrive på veggen til seg selv med profiler under andre navn. Anonymkode: d4888...cfd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #548 Del Skrevet 22. juni 2018 Hva i alle dager menes her? "kleber en transe"??? Anonymkode: a6e2e...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #549 Del Skrevet 22. juni 2018 Altså.... jeg har jobbet i bvt.... å har sett "kjent folk" kommentere på disse sidene... selvinnsikt ?? Ikke tilstede. Husk det er to sider av saken.. det skal være utrolig mange faktorer tilstede for at man blir fratatt ett barn!!! Anonymkode: d861d...8c2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2018 #550 Del Skrevet 22. juni 2018 På 14.6.2018 den 2.43, Bossa Nova skrev: Dette må være det mest infame startinnlegget jeg har lest. Du vil konsekvent ha en uthenging av folk som har blitt skadet av barnevernet, men de skal IKKE få lov til å forsvare seg. De skal ikke få lov til å ta til motmæle og fortelle hva de har opplevd. De skal ikke få lov til å spre løgn om barnevernet nei. Historiene deres er fulle av løgner, og det hatefulle vrøvlet deres hører ingensteds hjemme. Sitat Er du klar over at du snur opp ned på Loven om ytringsfrihet her? Du oppfordrer til å tråkke på privatpersoner og ødelegge deres omdømme, men de offentlige skal du skåne. Feil fokus. Det er barna som skal skånes. Hvis det betyr at man må ødelegge foreldre som står i fare for å ødelegge barna sine, så får det bare være slik. Foreldre som holder på å ødelegge barna sine og nekter å innse det men tvert imot organiserer seg for å hindre det offentlige fra å redde barna deres kan ta en lang spasertur på en kort bro. Sitat Jeg har aldri vært borti Barnevernet, ingen i min slekt har det. Jeg er fra det en kaller en velstående familie hvor vi har råd til de beste advokatene og har dem i vår omgangskrets, dersom barnevernet skulle prøvd seg. Vi har hatt det godt, men har også blitt oppdratt til å respektere folk og ikke hovere (nå skal dere vel ta meg på de første setningen i dette avsnittet, men jeg har ikke hatt for vane å skrive om dette). Jeg skjønner ihvertfall at disse verdiene er iferd med å forsvinne. Wow, så tøff du er. Fordi du er rik så er det greit hvis du mishandler barna dine? Sitat Etter at jeg har lest i trådene og facebokkgruppene, så har jeg dette å si: Ja, jeg støtter rebellene! Maken til maktovergrep skal man lete lenge etter. Ikke bare har staten makt over dem, men her på dette forumet knebler dere dem. Det virker som om dere representerer barnevernet selv, at det er en del offentlig ansatte her. Du tror altså blindt på løgnene i Facebook-gruppene, men ignorerer alle fakta (som at barnevernet kun går for omsorgsovertakelse i under 3% av sakene, og ligger på bunn i Europa i antall omsorgsovertakelser, samt at foreldre som har hatt kontakt med barnevernet har større tillit til etaten enn befolkningen generelt)? Patetisk. Sitat Jeg har blitt så lei av hurpe-mentaliteten som råder på Kvinneguiden. Her sparkes det nedover hele tiden. Ikke bare sparkes, men tråkkes og trampes. Jeg leser stadig at dere gjør narr av folk som dere mener er mindre intelligente, som har vært uheldige i livet og som har blitt kronisk syke enten fysisk eller mentalt. Det er du som sparker nedover. Du sparker på de uskyldige barna som risikerer å ikke bli reddet fra udugelige forerde på grunn av slike som deg. Sitat En facebookgruppe som heter anti hurpene på kvinneguiden hadde passet bedre, for her er det så mange ufyselige mennesker samlet på en plass at det er nesten ikke til å tro. At dere, som er så umodne og lite ydmyke, en gang skal bli foreldre... Det er vel det verste. Ja, bare la barna seile i sin egen sjø, ikke sant? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2018 #551 Del Skrevet 22. juni 2018 På 14.6.2018 den 18.31, Mnjah skrev: Uff, for en ubehagelig tråd dette var. Mange sliter, psykisk - helt tydeligvis. Og så driver dere og siterer og ler av det. Jeg driter i om de sliter psykisk. De prøver aktivt å ødelegge barna sine, og da tar jeg barnas side, og jeg bryr meg ikke om hva som skjer med disse uegnede foreldrene bare barna får hjelp. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2018 #552 Del Skrevet 22. juni 2018 På 16.6.2018 den 15.44, AnonymBruker skrev: Gratulerer Honey Dew, Golden Lioness Mjauritz, Jabx, Arkana, Emmelise og Ardwinna for at dere kom på gruppen sin "KG brukere hall of fame" 😂 Anonymkode: 291d0...820 Der ser vi hvor tilbakestående anti-BVere er. De har ikke engang skjønt det jeg skriver. Halvparten av det som står om meg der er jo riv ruskende galt. Jaja, ingen sa at Livets harde skole krever høy IQ for å komme inn... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #553 Del Skrevet 22. juni 2018 13 minutter siden, jabx skrev: De skal ikke få lov til å spre løgn om barnevernet nei. Historiene deres er fulle av løgner, og det hatefulle vrøvlet deres hører ingensteds hjemme. Feil fokus. Det er barna som skal skånes. Hvis det betyr at man må ødelegge foreldre som står i fare for å ødelegge barna sine, så får det bare være slik. Foreldre som holder på å ødelegge barna sine og nekter å innse det men tvert imot organiserer seg for å hindre det offentlige fra å redde barna deres kan ta en lang spasertur på en kort bro. Wow, så tøff du er. Fordi du er rik så er det greit hvis du mishandler barna dine? Du tror altså blindt på løgnene i Facebook-gruppene, men ignorerer alle fakta (som at barnevernet kun går for omsorgsovertakelse i under 3% av sakene, og ligger på bunn i Europa i antall omsorgsovertakelser, samt at foreldre som har hatt kontakt med barnevernet har større tillit til etaten enn befolkningen generelt)? Patetisk. Det er du som sparker nedover. Du sparker på de uskyldige barna som risikerer å ikke bli reddet fra udugelige forerde på grunn av slike som deg. Ja, bare la barna seile i sin egen sjø, ikke sant? Vennligst lag en egen tråd hvis du skal diskutere bv Anonymkode: 3227d...478 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2018 #554 Del Skrevet 22. juni 2018 På 16.6.2018 den 16.31, SoWhat? skrev: Barnevernet kan gjøre feil, det vet vi. At det er sosiopater innen den yrkesgruppen kan en virkelig ikke utelukke, da det er en etat hvor en får/har mye makt. Bare for å nevne det. De har ikke så mye makt. Omsorgsovertakelser må godkjennes i Fylkesnemnda, og kan ankes videre til tingretten. Dessuten er det i realiteten svært få omsorgsovertakelser. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. juni 2018 #555 Del Skrevet 22. juni 2018 På 16.6.2018 den 16.31, AnonymBruker skrev: Jeg har god erfaring fra Barnevernet her jeg bor. Men er klar over at det kan være store forskjeller rundt omkring i landet. Jeg tror Barnevernet har litt mye makt i enkelte saker, og at de må holdes et mye nøyere øye med da det er snakk om ganske alvorlige saker de skal vurdere. Anonymkode: cc4fb...e9f De holdes øye med allerede, både av fylkesnemnder, domstoler og andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 24. juni 2018 #556 Del Skrevet 24. juni 2018 Tror kanskje det holder med folk i Norge jeg.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #557 Del Skrevet 24. juni 2018 3 timer siden, Metteheltmatt skrev: Tror kanskje det holder med folk i Norge jeg.. 😅 😂😂😂 Anonymkode: e3613...258 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #558 Del Skrevet 24. juni 2018 Hva heter denne gruppa? Anonymkode: 97f2b...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #559 Del Skrevet 24. juni 2018 Heter barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet Anonymkode: e3613...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #560 Del Skrevet 24. juni 2018 Når man påstår barnehagen har meldt foreldre fordi barnet har med saft i bhg. Tror folk virkelig på det Anonymkode: f1b68...f20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå