Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke jeg som startet noen av trådene, men tittelen på tråden er Antibarneverngrupper på Facebook, og da er det vel gruppa og det som skjer i gruppa som er hensikten med tråden? 

Og det ble flere og flere innlegg om denne ene admindama som ikke engang er admin der og dere gikk inn på hennes personlige side på Facebook og siterte det hun hadde skrevet der. Er det riktig da? 

Jeg vet ikke om du har sett noen av de andre innleggene mine i denne tråden, men jeg er ingen antibarneverner, jeg er probarnevernet, men jeg mener bare at det er gruppa som skal diskuteres og ikke personer. Da blir det jo helt som det er i den gruppa, gjør det ikke? Der de henger ut de som jobber i BV og fosterforeldre osv.? 

Anonymkode: c2a45...d88

Nå er det en vesens forskjell på å henge ut offentlig ansatte som ikke har ytret seg og personer som ytrer seg radikalt og uten filter i offentligheten. Sistnevnte må forvente innspill og å bli motsagt. Videre er vedkommendes tidligere rolle som admin betegnende for hvor ekstrem gruppa er. Synes også det blir underlig å skulle snakke om gruppa uten å nevne barnevern. Selve signaturen til gruppa er jo det mottsatte av å verne barn, spør man meg. Hvordan kan man unnlate å bemerke det, når det gjelder en gruppe med slik tematikk. Og hvordan skal man unngå å nevne selve barneverntjenesten, når deres agenda er å spre hat mot tjenesten. Det er jo nærliggende å nevne f.eks hva bvtj er til for. Nei, jeg skjønner da ikke hva som skal diskuteres. Forstår selvsagt at personhets som å bemerke annet enn ytringene, ikke er greit

Anonymkode: e3613...258

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for AB-hets, avsporing og innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med.

Papirfly, mod.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyndaquil skrev:

Wow! Bare wow. Jeg leste bloggen hennes der hun åpenhjertig delte dommene sine. Barnevernet og sakkyndige mente hun ikke Eide selvinnsikt eller evne til refleksjon eller kritisk tenking om seg selv. La alltid skylden på andre og så feks ikke feil med at huset var så skittent at det sto tåteflasker med grønn melk i.

ser ut fra det hun skrev på facebooken sin at jeg tror virkelig ikke det var falske anklager. Hun eier ikke selvinnsikt

Hva er bloggen hennes? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Ryuk said:

Hva er bloggen hennes? 

Det har strengt talt ikke noe med tråden å gjøre og går vel under uthenging , så der ingen grunn til at det skal deles i tråden? Om du vil lese greier du nok finne den på egenhånd. 

Anonymkode: fcdc0...ee6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er barn virkelig så lite verdt at det kan utføres medisinske eksperimenter på dem - eller teste ut vaksiner og medisiner - eller settes i bur - eller holdes som fange? Det ser ikke ut til at de, som i utgangspunktet skulle verne barn, er interessert i hvilke følger all eksperimenteringen får. Barn blir krenket og gjort verdiløse. Nei til å bruke barn som forsøkskaniner!

Fra gruppen

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er barn virkelig så lite verdt at det kan utføres medisinske eksperimenter på dem - eller teste ut vaksiner og medisiner - eller settes i bur - eller holdes som fange? Det ser ikke ut til at de, som i utgangspunktet skulle verne barn, er interessert i hvilke følger all eksperimenteringen får. Barn blir krenket og gjort verdiløse. Nei til å bruke barn som forsøkskaniner!

Fra gruppen

Er det utdypet noe mer hva personen egentlig mener med det? Har personen erfaring med at barn settes i bur og eksperimentert på? 

Anonymkode: c2a45...d88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og de ler av at de blir anmeldt for truslene mot BV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de ler av at de blir anmeldt for truslene mot BV...

Fatter ikke at de ikke skjønner at hetsen og truslene mot bv omtrent GARANTERER at de ikke får tilbake barna! 

Om du mener du har blitt behandlet feil - KJEMP! Men gjør det saklig, ikke med trusler og oppfordring til vold.

Anonymkode: a2cab...827

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det en der inne som truer med at bv skal «smake egen medisin”, og om å brenne ned kontoret og møte opp der med kniv☠️

Anonymkode: d4888...cfd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det en der inne som truer med at bv skal «smake egen medisin”, og om å brenne ned kontoret og møte opp der med kniv☠️

Ja, for da blir du garantert vurdert som en skikket forelder 🙄🙄🙄

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for da blir du garantert vurdert som en skikket forelder 🙄🙄🙄

Ikke sant. Og trusslene kommer fordi hun ikke kom på et møte de kalte henne inn på, som ugjen gjorde at planlagt samvær ble avlyst🤦🏻‍♀️ Bv hadde forsøkt å sende brev og ringe/sms henne. På spm i kommentarfelt om hvorfor hun ikke møtte på møte eller samvær som hun visste skulle være, er det selvsagt ingen normale eller logiske svar... Men ja det er selvfølgelig bv sin feil og de fortjener å brenne...🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er bra med gruppa er at alle kan se at de er uskikket som foreldre. Det store minuset er at de kan trigge hverandre til å faktisk gjøre noe med truslene sine.

Den eneste som taper hele veien er de stakkars ungene.

Når man hører om omsorgsovertakelser så hører vi oftest om rus, vold og når personer er i grenseland mellom mental funksjonsnedsetting og normale mentale evner. Men vi hører lite om alle disse med psykiatri - som jo blotter seg selv online.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trodde at admin teamet endelig hadde «våknet opp» når de fjerna LM fra admin teamet, trodde feil. Det var ikke diskriminerende og upassende utsagn som fikk henne fjernet, men at hun fjernet medlemmer. På LM sin åpne profil er det masse skjermdumper fra admin chattet der de gir thumbs up og ler når hun sier hun feks fjerner «pride forkjempern» og alle som like innlegga hans

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Leste litt på siden til LMB.. blir sjokkert over måten hun skriver. Alle bannordene, kaller folk for alt mulig rart. Blir helt paff jeg. Har aldri hørt voksne folk snakke på den måten. Så klart, mine foreldre bannes når de skader seg og ting ikke går som de vil. Selv når de krangler med noen, så bruker de ikke slik språkbruk. Mamma og tante har kranglet mye oppigjennom årene, men har aldri hørt mamma kalle hun for dritt kjerring og mer til. Vær så snill og si at slik språkbruk ikke er normalt.. for meg så er det unormalt, men vet ikke hva andre ser på som normalt. 

Anonymkode: 7f849...80c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eliten, i nært samarbeid ned Satan selv, tjener åpenbart penger på Barnevernet. Det var nytt for meg.

image.thumb.png.5f3fc80f978b60c20402e7170597a597.png

Anonymkode: a6e2e...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste litt på siden til LMB.. blir sjokkert over måten hun skriver. Alle bannordene, kaller folk for alt mulig rart. Blir helt paff jeg. Har aldri hørt voksne folk snakke på den måten. Så klart, mine foreldre bannes når de skader seg og ting ikke går som de vil. Selv når de krangler med noen, så bruker de ikke slik språkbruk. Mamma og tante har kranglet mye oppigjennom årene, men har aldri hørt mamma kalle hun for dritt kjerring og mer til. Vær så snill og si at slik språkbruk ikke er normalt.. for meg så er det unormalt, men vet ikke hva andre ser på som normalt. 

Anonymkode: 7f849...80c

Det er ikke normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, hobbykokken said:

Æsj.. glemt navnet til LMB.. pm Anyone?

Om du skriver inn sitater fra tråden her i søkefunksjonen til facebook får du opp navn på den som har skrevet det. 

Anonymkode: fcdc0...ee6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eliten, i nært samarbeid ned Satan selv, tjener åpenbart penger på Barnevernet. Det var nytt for meg.

image.thumb.png.5f3fc80f978b60c20402e7170597a597.png

Anonymkode: a6e2e...063

Det er så søtt at de har adoptert det mest kjente uttrykket til en president som for øyeblikket er mest kjent for å skille foreldre og barn. Fake news😂

Anonymkode: 58062...912

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OJ! Fra gruppen:

Tidligere: Admin LMB, samme person som Tore Svendsen er fjernet som admin fra gruppa.

LMB har fjernet og blokket flere hundre personer urettmessig.

Vi har nå fjernet mange blokkeringer hvis vi ikke har klart å få med alle som er innvolvert venligst ta kontakt via venner kjente av andre medlemmer.

Beklager.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...