Cyndaquil Skrevet 19. juni 2018 #501 Del Skrevet 19. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, hun har visstnok slettet flere hundre. Anonymkode: 8abde...ff3 Wow! Bare wow. Jeg leste bloggen hennes der hun åpenhjertig delte dommene sine. Barnevernet og sakkyndige mente hun ikke Eide selvinnsikt eller evne til refleksjon eller kritisk tenking om seg selv. La alltid skylden på andre og så feks ikke feil med at huset var så skittent at det sto tåteflasker med grønn melk i. ser ut fra det hun skrev på facebooken sin at jeg tror virkelig ikke det var falske anklager. Hun eier ikke selvinnsikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 19. juni 2018 #502 Del Skrevet 19. juni 2018 Rimelig drøyt.. alle er ute etter henne visstnok.. 🤔 wonder why.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #503 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg ønsker å tro at det gikk et lys opp for en av de andre admins, og de forstod at hun gjorde mer skade enn nytte Anonymkode: 2998d...0c4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #504 Del Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på LMBs Facebook-side så kan du lese all galskapen.... Anonymkode: cf867...008 Shit pommes frites Anonymkode: e3613...258 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #505 Del Skrevet 19. juni 2018 Nå diskuteres person og ikke gruppa igjen. Anonymkode: c2a45...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #506 Del Skrevet 19. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå diskuteres person og ikke gruppa igjen. Anonymkode: c2a45...d88 Tror det er litt urealistisk og naivt å opprette en slik tråd og tro at verken barneverntjenesten eller admin osv blir gjenstand for diskusjon. Det er jo galskap på høyeste nivå. Hva skal hensikten med denne tråden være, hvis en ikke skal gå inn i galskapen? For strengt tatt, så er jo den siden bare alvorlig trist. Hva mer skulle det være å si enn sistnevnte, om en ikke går inn i de enkelte postene? Anonymkode: e3613...258 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #507 Del Skrevet 19. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror det er litt urealistisk og naivt å opprette en slik tråd og tro at verken barneverntjenesten eller admin osv blir gjenstand for diskusjon. Det er jo galskap på høyeste nivå. Hva skal hensikten med denne tråden være, hvis en ikke skal gå inn i galskapen? For strengt tatt, så er jo den siden bare alvorlig trist. Hva mer skulle det være å si enn sistnevnte, om en ikke går inn i de enkelte postene? Anonymkode: e3613...258 Nå fortsetter avsporingen ved at jeg svarer deg, men la gå. Hensikten med tråden var å belyse gruppa. Det har innimellom kommet brukere som har snakket ned selve barnevernet og de har blitt ryddet bort fordi det ikke var BV som var meningen å diskutere her. De har gjentatte ganger blitt bedt om å lage sine egne tråder om BV. Og nå diskuteres en privatperson. Selv om hun ikke er navngitt så vet de fleste som følger med i tråden hvem hun er. Og det er ikke greit. Anonymkode: c2a45...d88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #508 Del Skrevet 19. juni 2018 Men hvorfor skal gruppa belyses her inne, mener du? Anonymkode: e3613...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #509 Del Skrevet 19. juni 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå diskuteres person og ikke gruppa igjen. Anonymkode: c2a45...d88 Å diskutere gruppa går ikke uten å til en viss grad diskutere enkeltpersoner da det er disse som gjør gruppa. Deres poster, handlinger, intriger osv er gruppa. Den hadde ikke eksistert uten de personene. At enkelte utmerker seg mer enn andre er bare slik. Anonymkode: d4888...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #510 Del Skrevet 19. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å diskutere gruppa går ikke uten å til en viss grad diskutere enkeltpersoner da det er disse som gjør gruppa. Deres poster, handlinger, intriger osv er gruppa. Den hadde ikke eksistert uten de personene. At enkelte utmerker seg mer enn andre er bare slik. Anonymkode: d4888...cfd Ok. Jeg gir meg. Bare fortsett, jeg skal la være å si noe mer om det. Anonymkode: c2a45...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #511 Del Skrevet 19. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg gir meg. Bare fortsett, jeg skal la være å si noe mer om det. Anonymkode: c2a45...d88 Men jeg lurer oppriktig, hva er intensjonen med tråden? Kan du ikke svare på det? 😊 hvis man eksempelvis ønsker å belyse at barnevernansatte utsettes for hets og trusler eller at sårbare barn eksponeres uhensiktsmessig på internett, så kunne man jo laget en mer generell tråd om tematikken, uten å vise til og legge opp til en diskusjon rundt en bestemt gruppe? Eksemplene jeg nevner, er jo reelle temaer som bør løftes, på flere nivåer Anonymkode: e3613...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #512 Del Skrevet 19. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg lurer oppriktig, hva er intensjonen med tråden? Kan du ikke svare på det? 😊 hvis man eksempelvis ønsker å belyse at barnevernansatte utsettes for hets og trusler eller at sårbare barn eksponeres uhensiktsmessig på internett, så kunne man jo laget en mer generell tråd om tematikken, uten å vise til og legge opp til en diskusjon rundt en bestemt gruppe? Eksemplene jeg nevner, er jo reelle temaer som bør løftes, på flere nivåer Anonymkode: e3613...258 Kan du ikke diskutere dette i en egen tråd? Anonymkode: 3227d...478 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #513 Del Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp, hun har visstnok slettet flere hundre. Anonymkode: 8abde...ff3 Det har virkelig brutt ut full krig der nå! 🙈 Men en ting kan jeg godt forstå: at pengeinnsamlingen går dårlig. De er ikke så kritisk til valg av advokat. Ikke hadde jeg gitt penger dit, det blir vel som å sette bukken til å passe havresekken. Anonymkode: 2d924...681 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #514 Del Skrevet 19. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke diskutere dette i en egen tråd? Anonymkode: 3227d...478 Du svarer jo ikke på det jeg spør om? Hva skal diskuteres her, hva er hensikten med tråden?😊 Anonymkode: e3613...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 19. juni 2018 #515 Del Skrevet 19. juni 2018 At hun har blitt fjernet som admin er noe jeg virkelig vil rose dem for! Det er virkelig fornuftig og positivt av gjort av de andre. Hun skaper bare negativitet og paranoia med alle konspirasjonsteoriene sine, hun blokkerer alle medlemmer som er uenige med henne og har holdninger som ikke stemmer overens med hennes syn. Hun har den som har blitt mest diskutert, og jeg bemerker meg at hun nå reagerer veldig negativt mot de andre adminene når hun får motbør. Jeg håper virkelig at de klarer å stå i det og ikke slipper henne tilbake. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 19. juni 2018 #516 Del Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å tro at det gikk et lys opp for en av de andre admins, og de forstod at hun gjorde mer skade enn nytte Anonymkode: 2998d...0c4 Jeg ønsker også å tro det, men etter å bladd gjennom noen innlegg på siden hennes så har jeg litt inntrykk av at det handler mer om at hun har blokkert og kastet ut haugevis av medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #517 Del Skrevet 19. juni 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg lurer oppriktig, hva er intensjonen med tråden? Kan du ikke svare på det? 😊 hvis man eksempelvis ønsker å belyse at barnevernansatte utsettes for hets og trusler eller at sårbare barn eksponeres uhensiktsmessig på internett, så kunne man jo laget en mer generell tråd om tematikken, uten å vise til og legge opp til en diskusjon rundt en bestemt gruppe? Eksemplene jeg nevner, er jo reelle temaer som bør løftes, på flere nivåer Anonymkode: e3613...258 Det var ikke jeg som startet noen av trådene, men tittelen på tråden er Antibarneverngrupper på Facebook, og da er det vel gruppa og det som skjer i gruppa som er hensikten med tråden? Og det ble flere og flere innlegg om denne ene admindama som ikke engang er admin der og dere gikk inn på hennes personlige side på Facebook og siterte det hun hadde skrevet der. Er det riktig da? Jeg vet ikke om du har sett noen av de andre innleggene mine i denne tråden, men jeg er ingen antibarneverner, jeg er probarnevernet, men jeg mener bare at det er gruppa som skal diskuteres og ikke personer. Da blir det jo helt som det er i den gruppa, gjør det ikke? Der de henger ut de som jobber i BV og fosterforeldre osv.? Anonymkode: c2a45...d88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stix Skrevet 19. juni 2018 #518 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg er 26 år og barnevernspedagog med videreutdanning (er visst viktig å påpeke mer enn bachelor for barnevernshaterne). Jobber ikke i barneverntjenesten, men annen arena med barn/unge. Har mye kontakt med barneverntjenesten ifbm. med barna og ungdommene. Jeg har foreløpig sikkert kommet borti 15-20 forskjellige saksbehandlere i ulike kommuner, og kun to av disse opplevde jeg hadde «forbedringspotensiale» i sitt møte med familier/barna og/eller meg. Det handlet likevel om tydelighet i møter og det å tørre og sette ord på det vanskelige - ikke at avgjørelsene i omsorgsovertakelsessakene var feil. Har hørt mye om disse gruppene på facebook, og i gruppen «barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet» har jeg selv tittet innom da jeg fikk høre at en bekjent i bvt. var nevnt. Etter dette har jeg jevnlig vært innom og lest, da jeg er åpen for at noen saker kan være feilvurdert. Likevel ser jeg kjente navn aktive der inne som har mistet barn av GODE grunner (rus, grov omsorgssvikt og psykiske problemer). Likevel dreier de ut om kidnapping, rike fosterforeldre, pedofili mm. Beklager, men den gruppen er ensidig. Kampen de prøver å kjempe hadde de kommet mye lenger med om de var villig til å erkjenne to sider av en sak. Vi som jobber med barna som er fjernet fra hjemmet - hører deres redsel og frustrasjon over foreldre som på den gruppen legger ut løgner om plasseringsgrunn.. Men, alle trenger vel et sted å lufte tankene sine... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #519 Del Skrevet 19. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du svarer jo ikke på det jeg spør om? Hva skal diskuteres her, hva er hensikten med tråden?😊 Anonymkode: e3613...258 Å diskutere antibarnevernsgrupper på Facebook Anonymkode: 3227d...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #520 Del Skrevet 19. juni 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke jeg som startet noen av trådene, men tittelen på tråden er Antibarneverngrupper på Facebook, og da er det vel gruppa og det som skjer i gruppa som er hensikten med tråden? Og det ble flere og flere innlegg om denne ene admindama som ikke engang er admin der og dere gikk inn på hennes personlige side på Facebook og siterte det hun hadde skrevet der. Er det riktig da? Jeg vet ikke om du har sett noen av de andre innleggene mine i denne tråden, men jeg er ingen antibarneverner, jeg er probarnevernet, men jeg mener bare at det er gruppa som skal diskuteres og ikke personer. Da blir det jo helt som det er i den gruppa, gjør det ikke? Der de henger ut de som jobber i BV og fosterforeldre osv.? Anonymkode: c2a45...d88 Jeg føler vi fortsatt var innenfor tema når vi diskuterte en admin som skriver innlegg rettet mot gruppen og de andre adminsene. Alt som sies her kan lett identifiseres om man har Facebook, så det er ikke noe nytt at man kan finne ut hvem admin er eller hvem som har skrevet diverse utsagn man siterer. Anonymkode: 8abde...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå