AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #361 Del Skrevet 17. juni 2018 «Satanistene v/psykologer og professorer kan ha hevnet seg på deg ved å påføre deg blodkreft ved å ha forgiftet deg med noe kreftfremkallende. Da jeg bodde en kort stund i Rugveien på Manglerud i Oslo, forgiftet de drikkevannet med noe som gjorde at jeg fikk følelsen av at blodet mitt sto i brann. Jeg tror at det skulle forårsake blodkreft. Heldigvis traff jeg noen som antakelig helbredet meg med hjelp fra Gud. Dette skjedde på begynnelsen av 80-tallet, og beviset på at jeg fremdeles er i live er at jeg skriver her på Facebook.🤔🤨😳🙃😊» Men de er jo gale! Anonymkode: fa267...c25 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 17. juni 2018 #362 Del Skrevet 17. juni 2018 6 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Vennligst ikke identifiser folk her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 17. juni 2018 #363 Del Skrevet 17. juni 2018 😂😂😂.. kan hende de har behov litt hjelp.. litt masse 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 17. juni 2018 #364 Del Skrevet 17. juni 2018 Sånn, da fjernet jeg navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 17. juni 2018 #365 Del Skrevet 17. juni 2018 13 hours ago, Bøff Eløff said: Om «oss». jeg lurer på hvilke bevis de har på at de har gjort noe riktig? Bevis må være skrevet svart på hvitt 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #366 Del Skrevet 17. juni 2018 en mente at det med blodkreft og kommentaren om barnevernet var usaklig så nå har admin kastet henne ut. blodkreftdamen er ekstremt usaklig. Anonymkode: 9c7c3...52a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 17. juni 2018 #367 Del Skrevet 17. juni 2018 Omtrent som en kopp med “ verdens beste Mamma” er godt bok bevis på at du er en knall mamma.. tommel opp der altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #368 Del Skrevet 17. juni 2018 " Hjertesvikt skyldes mest sannsynlig åndsparasitter som jobber i barnevernssystemet og som stjeler barnas og de foresattes ånd. De er for det meste psykologer (slanger) og deres ormeyngel (elever) og idioter som de har lært opp og fått til å tro at de er healere, når de i virkeligheten er mordere eller potensielle mordere " Anonymkode: 2998d...0c4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 17. juni 2018 #369 Del Skrevet 17. juni 2018 Og disse folkene lurer på hvorfor de trenger hjelp og bistand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #370 Del Skrevet 17. juni 2018 Det er interessant at de er så opptatt av det biologiske prinsipp. Det er alltid best for barn å vokse opp hos foreldre for blodsbånd gjør deg automatisk til en god omsorgsperson. Mange på sidene har samlivsbrudd bak seg og lever nå med nye partnere som ikke er i slekt. Mange av dem har også barn med denne partneren. Partneren er altså en god forelder for de nye barna, men ikke de som var der fra før? For å ta et eksempel. En veldig ivrig person der inne har rømt fra sin mor og voldelige stefar. I følge logikken hadde han ikke trengt det, fordi moren automatisk gjør det som er best for han fordi hun deler DNA med han. Altså var det beste for han å vokse opp med denne stefaren, for biologiske foreldre gjør ikke feil. Men han flyktet til faren. På tross av slike historier nekter de å vike fra det biologiske prinsipp. Anonymkode: 58062...912 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 17. juni 2018 #371 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Interessant også at de fleste har gått på livets harde skole.. 🤔 den skolen kan ikke være spesielt bra.. Endret 17. juni 2018 av Metteheltmatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 17. juni 2018 #372 Del Skrevet 17. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: " Hjertesvikt skyldes mest sannsynlig åndsparasitter som jobber i barnevernssystemet og som stjeler barnas og de foresattes ånd. De er for det meste psykologer (slanger) og deres ormeyngel (elever) og idioter som de har lært opp og fått til å tro at de er healere, når de i virkeligheten er mordere eller potensielle mordere " Anonymkode: 2998d...0c4 De som fremdeles er oppegående og kjemper for ungene sine på reelt grunnlag bør komme seg ut av gruppa asap. For det å assosieres med galningene der inne er ikke positivt!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 17. juni 2018 #373 Del Skrevet 17. juni 2018 53 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Navn og bilde er stadig synlig på ditt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 17. juni 2018 #374 Del Skrevet 17. juni 2018 15 minutter siden, Leselusa skrev: De som fremdeles er oppegående og kjemper for ungene sine på reelt grunnlag bør komme seg ut av gruppa asap. For det å assosieres med galningene der inne er ikke positivt!! Dette! De som enda ikke har bikket over burde virkelig søke hjelp andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 17. juni 2018 #375 Del Skrevet 17. juni 2018 Nå da..?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 17. juni 2018 #376 Del Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, Metteheltmatt skrev: Nå da..?🤔 Yup, nå er den borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #377 Del Skrevet 17. juni 2018 Lest litt på den gruppen, der inne er det ekstremt mange som ikke kan være helt oppegående, og jeg må si jeg er glad barnevernet gjør jobben sin. Anonymkode: a6e2e...063 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #378 Del Skrevet 17. juni 2018 Nå blir vel en til blokkert fordi kreftdamen hisser seg opp på ny. Anonymkode: 9c7c3...52a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #379 Del Skrevet 17. juni 2018 2 hours ago, Duckie said: Bevis må være skrevet svart på hvitt 👍 Absolutt, smartmetere, smartvann, smarthus, smartbyer og 5g,Chemtrails kan også legges til her.+ mer.Depopulasjonsagenda i agenda 21/30.Det fins mye bevis på dette. Anonymkode: a6e2e...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #380 Del Skrevet 17. juni 2018 Folk har vitnet om dette, utenfor Norge.Det ligger på YouTube.Det kan ikke bortforklares lengre. Anonymkode: a6e2e...063 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå