AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1161 Del Skrevet 5. januar 2019 Her står det litt om noe, blandt annet link til dom for vold mot barn, og noen av dem som mottar støtte på diverse antibarnevernsider https://argumentasjon.wordpress.com/2019/01/04/fardal-forsvarer-barnemishandling/?fbclid=IwAR31NYVKCreuJ_-Dx76pC9pqcn5JhQD6xA_Q96tQuZBPCzDIB3HNGX3faLg Anonymkode: 062f8...e7a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1162 Del Skrevet 5. januar 2019 Det som ofte går igjen der inne er at x antall barn under barnevernet tar livet sitt. Jeg fatter ikke at foreldrene ikke skjønner at det ikke er barnevernet som forårsaker disse selvmordene, det er årsaken til at de er tatt av bv som gjør at de sliter! Jeg blir så sint! Anonymkode: a2cab...827 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1163 Del Skrevet 5. januar 2019 Noen som vet hvor det ble av tråden om de der BV hentet babyen 1 time etter fødselen? Den ble opprettet igår. Anonymkode: a1455...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1164 Del Skrevet 6. januar 2019 Er dette den eneste tråden som handler om BV, som ikke blir fjernet .en får stå? Hva har skjedd med ytringsfriheten? Er det mødrene her som skal bestemme hva vi skal mene? Anonymkode: a1455...1ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. januar 2019 #1165 Del Skrevet 6. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette den eneste tråden som handler om BV, som ikke blir fjernet .en får stå? Hva har skjedd med ytringsfriheten? Er det mødrene her som skal bestemme hva vi skal mene? Anonymkode: a1455...1ab Den handler ikke om barnevernet. Den handler om en facebookgruppe 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1166 Del Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Den handler ikke om barnevernet. Den handler om en facebookgruppe Uansett, i denne tråden diskuteres enkeltpersoner. Ikke ved navn, men det er 0 problem å gå inn på gruppa og finne ut hvem personene som diskuteres i denne tråden er. Anonymkode: a1455...1ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1167 Del Skrevet 6. januar 2019 Synes dere rosemaler barnevernet veldig her folkens. Alle ansatte er ikke flinke. Alle ansatte har ikke barnets beste i fokus. Desverre. Det er masse av ansatte i Norge som misbruker sin maktposisjoner dermed ødelegger flere uskyldige familier, uten å få noen konsekvenser for det. Det er skammelig. Og hva kan vi gjøre? Ingenting. Anonymkode: cac2a...c32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1168 Del Skrevet 6. januar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere rosemaler barnevernet veldig her folkens. Alle ansatte er ikke flinke. Alle ansatte har ikke barnets beste i fokus. Desverre. Det er masse av ansatte i Norge som misbruker sin maktposisjoner dermed ødelegger flere uskyldige familier, uten å få noen konsekvenser for det. Det er skammelig. Og hva kan vi gjøre? Ingenting. Anonymkode: cac2a...c32 Kan du lage din egen tråd? Anonymkode: 3227d...478 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. januar 2019 #1169 Del Skrevet 6. januar 2019 Merkelig at denne gruppen aldri snakker om de barna som opplever omsorgssvikt av egne foreldre. Men å klage på statsministereren eller andre mennesker er de gode til. «Alle andre» er skyld i deres elendighet. Jeg betviler ikke at det blir gjort graverende feil i BV men at de som ytrer seg om forsterfjolls og henger ut advokater, ansatte i BV, politi og lærer i den gruppen er skyld i sin egen elendighet. «Statsministerens tale var et hån mot oss foreldre og våre barn. . av navngitt person . Ho snakket om en blant mange tusen i offentlig omsorg det har gått bra med. Ho nevnte ikke glassjenta viss skjebne var oppe i Stortinget, hva med Charlotte og alle de tusenvis andre som får sine liv fullstendig ødelagt. Hva med alle de som velger å ta sitt eget liv som følge av tvangs vedtak? Over 200 selvmord i året forårsaket av barnevernet, hvorav ca. 150 er barn under offentlig omsorg. Over 50 foreldre som utsettes for offentlig overgrep, grov sjikane, løgner og falske rapporter drives hvert år i døden. Hva med disse menneskene Erna vår statsminister? Tenker du noensinne på disse menneskene? Eller er det sant at mannen din og andre politikere tjener så mye penger på handel med barn at du som statsminister velger å lukke øynene for makt overgrep i offentlig regi.» . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1170 Del Skrevet 6. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du lage din egen tråd? Anonymkode: 3227d...478 Lag en egen tråd selv om du er så misfornøyd med innlegget mitt? Jeg må få lov til å si hva jeg synes. Det er 59 sider her, neppe mange som legger merke til det jeg skriver her uansett. Anonymkode: cac2a...c32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1171 Del Skrevet 6. januar 2019 På 2.1.2019 den 22.10, Grennellik skrev: At ikke folk skjønner at barnevernet jobber til det beste for barna det er ingen menneskerett å være forelder! Hvis det går så langt som å bli fratatt et barn er det fordi personen har bevist at hen ikke evner å gi helt livsnødvendig omsorg for sitt barn. blir så skremt og irritert av hvor liten selvinnsikt noen mennesker har altså. Beklager men så enkelt er det ikke. Desverre. Mange av dere skulle vært litt mer belest om temaet og hatt litt mer fakta innabords før dere uttalte dere. Anonymkode: cac2a...c32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1172 Del Skrevet 6. januar 2019 5 hours ago, Snaskesnusken said: Merkelig at denne gruppen aldri snakker om de barna som opplever omsorgssvikt av egne foreldre. Men å klage på statsministereren eller andre mennesker er de gode til. «Alle andre» er skyld i deres elendighet. Jeg betviler ikke at det blir gjort graverende feil i BV men at de som ytrer seg om forsterfjolls og henger ut advokater, ansatte i BV, politi og lærer i den gruppen er skyld i sin egen elendighet. «Statsministerens tale var et hån mot oss foreldre og våre barn. . av navngitt person . Ho snakket om en blant mange tusen i offentlig omsorg det har gått bra med. Ho nevnte ikke glassjenta viss skjebne var oppe i Stortinget, hva med Charlotte og alle de tusenvis andre som får sine liv fullstendig ødelagt. Hva med alle de som velger å ta sitt eget liv som følge av tvangs vedtak? Over 200 selvmord i året forårsaket av barnevernet, hvorav ca. 150 er barn under offentlig omsorg. Over 50 foreldre som utsettes for offentlig overgrep, grov sjikane, løgner og falske rapporter drives hvert år i døden. Hva med disse menneskene Erna vår statsminister? Tenker du noensinne på disse menneskene? Eller er det sant at mannen din og andre politikere tjener så mye penger på handel med barn at du som statsminister velger å lukke øynene for makt overgrep i offentlig regi.» . Hva med disse to tyrkiske gutter som barnevernet har betalt 500.000 NOK i bestikkelse til tyrkiske tjenestemenn i 2006 for å få dem til Norge? De havnet nå i rusmiljø på barneverninstitusjoner. Var det verdt dette? https://www.nrk.no/rogaland/david-_23_-ble-forsokt-kidnappet-som-barn_-_-har-aldri-snakket-om-det-for-na-1.14368329 (De i gruppa diskuterer denne saken også, jeg synes ikke det er galt å snakke om dette i det hele tatt. Synd at ingen offisielle diskuterer verken metodene som ble brukt mot gutter eller bruk av offentlige penger) Anonymkode: 865d9...e48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1173 Del Skrevet 6. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes dere rosemaler barnevernet veldig her folkens. Alle ansatte er ikke flinke. Alle ansatte har ikke barnets beste i fokus. Desverre. Det er masse av ansatte i Norge som misbruker sin maktposisjoner dermed ødelegger flere uskyldige familier, uten å få noen konsekvenser for det. Det er skammelig. Og hva kan vi gjøre? Ingenting. Anonymkode: cac2a...c32 For ørtendene gang; denne tråden handler fortsatt ikke om barnevernet, men om FB gruppa antibarnevern!!! Så om du ønsker å diskutere barnevernet så lag en egen tråd, verre er det faktisk ikke! Anonymkode: 2d924...681 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. januar 2019 #1174 Del Skrevet 6. januar 2019 Denne tråden handler om gruppen på FB, ikke barnevernet! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 6. januar 2019 #1175 Del Skrevet 6. januar 2019 Jeg lurer på hvor dette mennesket innhenter informasjonen sin fra: »Bv driver aktig med løgn å salg av trygge barn. Håper virkelig at alle de som står Bak blir straffet håper at anonyme falske melinger / falske meldere blir straffet. Å må bv bli straffet. Må de bli straffet hardt. Alle de som står bak.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. januar 2019 #1176 Del Skrevet 6. januar 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Yvonne (teamleder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1177 Del Skrevet 6. januar 2019 Jeg kjenner til en av sakene/familiene som er aktive i gruppen. Jeg vet at de mener vel... men de er ikke de skarpeste knivene i skuffen, for å si det mildt. Jeg blir ganske provosert når jeg ser hva de skriver, for jeg vet at de ikke er i stand til å ta vare på barnet. Samtidig så skjønner jeg at det handler om smerte og forsvarsmekanismer. Hadde det egentlig hjulpet hvis de forstod i hvilken grad de kommer til kort? Anonymkode: 1ca32...3c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1178 Del Skrevet 6. januar 2019 Gærninger.... de ser barnet sitt like lite som de ser egne feil og mangler, men ingen skal fornærme dem og si de er dårlige foreldre! Anonymkode: a0e21...060 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1179 Del Skrevet 6. januar 2019 Historien vil dømme barnevernets framferd som en skam og forferdelse for Norge Anonymkode: 388bb...228 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1180 Del Skrevet 7. januar 2019 11 hours ago, Snaskesnusken said: Jeg lurer på hvor dette mennesket innhenter informasjonen sin fra: »Bv driver aktig med løgn å salg av trygge barn. Håper virkelig at alle de som står Bak blir straffet håper at anonyme falske melinger / falske meldere blir straffet. Å må bv bli straffet. Må de bli straffet hardt. Alle de som står bak.» Hvor tar gruppa-deltakerne informasjonen sin fra, vil du vite? Fra overalt. Fra liv. For eksempel (for å gjøre det kort), la oss se på artikkelen om disse to tyrkiske guttene som jeg har sitert i min forrige post https://www.nrk.no/rogaland/david-_23_-ble-forsokt-kidnappet-som-barn_-_-har-aldri-snakket-om-det-for-na-1.14368329 Barnevernssjef i Stavanger, Gunnar Toresen sier at "at det fremsto som sannsynlig at brødrene ville havne på barnevernsinstitusjon i Tyrkia". Men alle som har minst kjennskap med tradisjonelle samfunn vet at de i Tyrkia sender ikke barn som har slektninger på institusjoner, akkurat som de sender ikke sine gamlinger på gamlehjem. Dette er en stor skam for familien, og hvis et barn har eneste slektning, havner barnet aldri på institusjon. I denne situasjonen var det tanta og onkel som ønsket å adoptere barna. Han Toresen snakker om at de skal blir sendt på institusjon med slik en konfidens, selv om det ikke var noen offisiell prosess ferdig. Hva er dette, om ikke løgn? Og hva er resultatet av jobben hans? Knust familie, tapte liv, misbruk av offentlige penger, støtte av korrupsjon i Tyrkia og belastning av norsk budsjett med to uføre narkomaner. Gruppa deltakerne har mer sunn fornuft enn du tror. Anonymkode: 865d9...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå