AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1141 Del Skrevet 1. januar 2019 Huff, en fyr skrev et innlegg for noen timer siden at barnevernsjefene fortjener nakkeskudd. Skremmende lesning. Han har også oppgitt fult navn på enkelte barnevernsansatte. Hvor kan man rapportere sånne innlegg? Anonymkode: ab459...46d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. januar 2019 #1142 Del Skrevet 1. januar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, en fyr skrev et innlegg for noen timer siden at barnevernsjefene fortjener nakkeskudd. Skremmende lesning. Han har også oppgitt fult navn på enkelte barnevernsansatte. Hvor kan man rapportere sånne innlegg? Anonymkode: ab459...46d Facebook og politiet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #1143 Del Skrevet 1. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, en fyr skrev et innlegg for noen timer siden at barnevernsjefene fortjener nakkeskudd. Skremmende lesning. Han har også oppgitt fult navn på enkelte barnevernsansatte. Hvor kan man rapportere sånne innlegg? Anonymkode: ab459...46d Fy f.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1144 Del Skrevet 1. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, en fyr skrev et innlegg for noen timer siden at barnevernsjefene fortjener nakkeskudd. Skremmende lesning. Han har også oppgitt fult navn på enkelte barnevernsansatte. Hvor kan man rapportere sånne innlegg? Anonymkode: ab459...46d Jeg rapporterte innlegget og facebook fjernet det Anonymkode: f5e8c...b82 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #1145 Del Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg rapporterte innlegget og facebook fjernet det Anonymkode: f5e8c...b82 Flott! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. januar 2019 #1146 Del Skrevet 1. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg rapporterte innlegget og facebook fjernet det Anonymkode: f5e8c...b82 Jeg rapporterte også. Vurderer om jeg skal tipse politiet og barnevernstjenesten i kommunen der den ansatte bor 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #1147 Del Skrevet 1. januar 2019 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg rapporterte også. Vurderer om jeg skal tipse politiet og barnevernstjenesten i kommunen der den ansatte bor Gjør det.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1148 Del Skrevet 1. januar 2019 11 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg rapporterte også. Vurderer om jeg skal tipse politiet og barnevernstjenesten i kommunen der den ansatte bor Gjør det. Trusler bør absolutt ikke godtas!! Anonymkode: 3c4a6...43b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. januar 2019 #1149 Del Skrevet 1. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det. Trusler bør absolutt ikke godtas!! Anonymkode: 3c4a6...43b Jeg har tatt skjermdump og skal forsøke å finne ut hvor den/de ansatte jobber, slik at jeg kan ringe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2019 #1150 Del Skrevet 1. januar 2019 Nå er jo en kjent besteforeldre i den gruppa dømt for uttalelser på FB. Men det har visst ikke gått inn hos hverken den dømte eller resten av gjengen.... Anonymkode: 2d924...681 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 1. januar 2019 #1151 Del Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er jo en kjent besteforeldre i den gruppa dømt for uttalelser på FB. Men det har visst ikke gått inn hos hverken den dømte eller resten av gjengen.... Anonymkode: 2d924...681 Tror aldri det vil gå inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 2. januar 2019 #1152 Del Skrevet 2. januar 2019 At ikke folk skjønner at barnevernet jobber til det beste for barna det er ingen menneskerett å være forelder! Hvis det går så langt som å bli fratatt et barn er det fordi personen har bevist at hen ikke evner å gi helt livsnødvendig omsorg for sitt barn. blir så skremt og irritert av hvor liten selvinnsikt noen mennesker har altså. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1153 Del Skrevet 2. januar 2019 Så et innlegg nå hvor mor nevner sønn med navn og masse bla bla bla barnevernet er stygge og slemme og alt det der. Selvfølgelig så får masse ros og oppbakking. Den siste kommentaren kommer fra sønnen :"ikke nevn navnet mitt uten tillatelse" Anonymkode: 3472a...774 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1154 Del Skrevet 2. januar 2019 45 minutter siden, Grennellik skrev: At ikke folk skjønner at barnevernet jobber til det beste for barna Det er jo nettopp der stridens kjerne er, du skjønner vel at det ikke er noe eksakt vitenskap..! Dermed vil tvilstilfeller oppstå, sågar de avgjørelser som er feil, selv om de er langt i mindretall. Anonymkode: 6bdbd...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1155 Del Skrevet 2. januar 2019 Atte det var? 🙄 Anonymkode: 47f21...8d7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1156 Del Skrevet 2. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så et innlegg nå hvor mor nevner sønn med navn og masse bla bla bla barnevernet er stygge og slemme og alt det der. Selvfølgelig så får masse ros og oppbakking. Den siste kommentaren kommer fra sønnen :"ikke nevn navnet mitt uten tillatelse" Anonymkode: 3472a...774 Han har sagt det flere ganger har jeg sett. Jeg mente at han ikke vil være hos sin mor i det hele tatt. Og aller helst bare hos faren..... Anonymkode: 2d924...681 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #1157 Del Skrevet 2. januar 2019 Og så er det de som tolker Erna sin tale om "Norge må få flere barn", =barnevernet trenger mer penger... Anonymkode: 2998d...0c4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1158 Del Skrevet 3. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har sagt det flere ganger har jeg sett. Jeg mente at han ikke vil være hos sin mor i det hele tatt. Og aller helst bare hos faren..... Anonymkode: 2d924...681 Godt gutten sier i fra. Men han blir sikkert beviset for at barnevernet hjernevasket dessverre. Anonymkode: 3472a...774 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1159 Del Skrevet 3. januar 2019 Noen har laget en snapchatkonto hvor hun skal snappe fra Vilde Mødrehjem. Anonymkode: ab459...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #1160 Del Skrevet 5. januar 2019 " Barne vernet = 666. Ett offer for å gjenskape..ett menneske skal dø..ett nytt menneske skal få liv. Det krever ett offer for at ett nytt ett skal gjennoppstå. De driver med djeveldyrking. Ikke tull. Mange av disse bv folka vet sikkert ikke hvem de. Støtter engang men det er ondskap av verste sort hele sulamitten. Hitler er også av samme ulla som disse her men jeg tror disse her er verre..fryktelig godt organiserte og er ingenting som jan stoppe denne galskapen. Jeg tror man bare må be eller betale..eneste løsningen på dette sirkuset. " Anonymkode: 2998d...0c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå