Snaskesnusken Skrevet 24. desember 2018 #1101 Del Skrevet 24. desember 2018 Galskap: «Barnevernets julesang Jeg er så glad hver julekveld Hvem er det som er født? Den ungen skal vi slå kloa i, og det blir veldig søtt. Et lite barn, hva er vel det, er det din egen sønn? Det gidder ikke vi å høre på, ei heller på din bønn. Jeg er så glad hver julekveld Vi får nok snart en pris. Politiet vil jo beskytte oss, helt inn i paradis. Jeg holder av vår julekveld Men, kritikken hagler visst? Nei, barn får seile sin egen sjø, menneskerettigheter får komma til sist.» 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1102 Del Skrevet 24. desember 2018 Jeg sjekket medlemslista nå og ser til min fortvilelse at jeg har noen facebookvenner (ikke venner-venner) og ei jeg nettopp har blitt kjent med via studie som støtter denne gruppen. Vet at hun har bodd i fosterhjem, ikke så mye mer. Hun virker oppegående nok ellers, men nå ble jeg litt skeptisk...😐 Anonymkode: 07a2f...43c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2018 #1103 Del Skrevet 24. desember 2018 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, samt svar til dette. Yvonne (teamleder) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1104 Del Skrevet 24. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sjekket medlemslista nå og ser til min fortvilelse at jeg har noen facebookvenner (ikke venner-venner) og ei jeg nettopp har blitt kjent med via studie som støtter denne gruppen. Vet at hun har bodd i fosterhjem, ikke så mye mer. Hun virker oppegående nok ellers, men nå ble jeg litt skeptisk...😐 Anonymkode: 07a2f...43c Tror der har vært nevnt her tidligere at medlemmer kan legge til venner, kanskje hun ikke har meldt seg inn selv? Anonymkode: 47f21...8d7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. desember 2018 #1105 Del Skrevet 24. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror der har vært nevnt her tidligere at medlemmer kan legge til venner, kanskje hun ikke har meldt seg inn selv? Anonymkode: 47f21...8d7 Det stemmer, jeg ble lagt til i gruppa to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. desember 2018 #1106 Del Skrevet 24. desember 2018 2 timer siden, MarianneE skrev: Det stemmer, jeg ble lagt til i gruppa to ganger. Jeg også og jeg vet hvem som la meg til. Vi er ikke venner i dag, for å si det sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1107 Del Skrevet 25. desember 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sjekket medlemslista nå og ser til min fortvilelse at jeg har noen facebookvenner (ikke venner-venner) og ei jeg nettopp har blitt kjent med via studie som støtter denne gruppen. Vet at hun har bodd i fosterhjem, ikke så mye mer. Hun virker oppegående nok ellers, men nå ble jeg litt skeptisk...😐 Anonymkode: 07a2f...43c Jeg er medlem slik at det er lettere å følger med på innlegg. Skal bli barnevernspedagog så støtter de ikke Anonymkode: 72159...464 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1108 Del Skrevet 26. desember 2018 On 12/22/2018 at 2:40 AM, AnonymBruker said: Skammelig at det er lov å poste slike videoer på FB. Yvonne (teamleder) Og enda mer skammelig at dette egentlig skjer i virkeligheten. God barnevern må jobbe slik at alle steg i jobben kunne vises fram. Ellers gjør de mer skade enn godt. IMHO. Anonymkode: 865d9...e48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1109 Del Skrevet 26. desember 2018 På 25.12.2018 den 1.06, AnonymBruker skrev: Jeg er medlem slik at det er lettere å følger med på innlegg. Skal bli barnevernspedagog så støtter de ikke Anonymkode: 72159...464 Vil du virkelig bli assosiert med den siden, mtp utdannelsen du tar? Jeg jobber med barn og har jo da meldeplikt, blir helt skremt når jeg ser at noen av medlemmene faktisk er lærere eller andre som jobber med barn. En ting er å mene at BV kanskje må endres, men noe annet å støtte en gruppe som vil fjerne BV helt. Det går fint ann å lese alle innleggene uten å være medlem. Anonymkode: c3399...aa8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1110 Del Skrevet 27. desember 2018 På 25.12.2018 den 1.06, AnonymBruker skrev: Jeg er medlem slik at det er lettere å følger med på innlegg. Skal bli barnevernspedagog så støtter de ikke Anonymkode: 72159...464 Hvorfor er du medlem i den gruppen med tanke på at medlemmene blir ansett som uansvarlige og syke mennesker?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1111 Del Skrevet 27. desember 2018 På 25.12.2018 den 1.06, AnonymBruker skrev: Jeg er medlem slik at det er lettere å følger med på innlegg. Skal bli barnevernspedagog så støtter de ikke Anonymkode: 72159...464 Straks du er medlem så blir du assosiert med den gruppen. Ingen andre enn du vet at du er der for å følge med, alle andre tror du er enig med dem. Det er fullt mulig å følge med uten å være medlem. Anonymkode: a871a...bcd 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1112 Del Skrevet 27. desember 2018 Her ser en hva som skjer når noen av medlemmene viser evne til refleksjon og forteller at alt BV gjør ikke er galt. Det er mange barn som blir reddet fra udugelige foreldre som aldri skulle hatt barn. «Håper admin går gjennom komentarene her, og kaster en etter en ut. Snakker ikke om de som støtter saken om stakkars dama, selvsagt. Men for dere idiotskaller som sier "er alltid en grunn til barna blir fratatt" - nei det er faen ikke det. Hvorfor tror dere treskaller at så mangen er imot barnevernet? En ting er å ikke vær totalt egnet til og være forelder, men en annen ting er å bli fratatt en unge pågrunn av løgn, påstand og en bestillingsak. Bruk håve deres! Idioter.» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1113 Del Skrevet 27. desember 2018 Her legges det også ut fake news da stemningen skal hausses opp.. «EN MOR HAR TATT LIVET SITT IDAG , 2 JULEDAG: . Tv og media er blitt varslet om å skrive en sak, men det er fånyttes. Så lenge "guden barnevern" er innblandet, er det taushet blant media. . Mor fikk ikke møte barna til jul, og barna er manipulerende om at de ikke vil ha med henne å gjøre. . BARNA BLIR MANIPULERT : . Vi har sett det gang på gang: "Mor og far er ikke egnet, de vil ikke ha med deg å gjøre." Dette sørger det offentlige for. Totalt ødelegger de barn med å frata dem den biologiske tilhørighet. . Da ambulansen kom, var ikke livet til mor til å redde..Hun blødde ihjel. Det hele er bekreftet av nære som hadde henne på besøk tidligere idag og pratet med henne. Men etter en dårlig oppførsel fra barnevernet midt i jula , gikk det ille. . Mor etterlater seg flere barn til det offentlige. . Området er nå sperret av. Mor ble knappe 30 år.:( . KOMMER DET NOE AV DETTE PÅ NYHETENE IKVELD, OG EVT VIL BV NEVNES? NEPPE..:( ( Det ligger til historien at dette var en mødrehjemssak.)» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. desember 2018 #1114 Del Skrevet 27. desember 2018 50 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Her legges det også ut fake news da stemningen skal hausses opp.. «EN MOR HAR TATT LIVET SITT IDAG , 2 JULEDAG: . Tv og media er blitt varslet om å skrive en sak, men det er fånyttes. Så lenge "guden barnevern" er innblandet, er det taushet blant media. . Mor fikk ikke møte barna til jul, og barna er manipulerende om at de ikke vil ha med henne å gjøre. . BARNA BLIR MANIPULERT : . Vi har sett det gang på gang: "Mor og far er ikke egnet, de vil ikke ha med deg å gjøre." Dette sørger det offentlige for. Totalt ødelegger de barn med å frata dem den biologiske tilhørighet. . Da ambulansen kom, var ikke livet til mor til å redde..Hun blødde ihjel. Det hele er bekreftet av nære som hadde henne på besøk tidligere idag og pratet med henne. Men etter en dårlig oppførsel fra barnevernet midt i jula , gikk det ille. . Mor etterlater seg flere barn til det offentlige. . Området er nå sperret av. Mor ble knappe 30 år.:( . KOMMER DET NOE AV DETTE PÅ NYHETENE IKVELD, OG EVT VIL BV NEVNES? NEPPE..:( ( Det ligger til historien at dette var en mødrehjemssak.)» Herregud! Hvor er PSYKIATRIEN??? Disse menneskene trenger mental hjelp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1115 Del Skrevet 27. desember 2018 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Herregud! Hvor er PSYKIATRIEN??? Disse menneskene trenger mental hjelp. Ja, ikke sant? Psykisk helse blir ikke tatt på alvor i dette landet! Det er en stor skam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. desember 2018 #1116 Del Skrevet 27. desember 2018 15 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ja, ikke sant? Psykisk helse blir ikke tatt på alvor i dette landet! Det er en stor skam! Det som er skummelt, er jo at de som virkelig sliter med å se realiteten hauser opp de andre og det ender med en stor massepsykose, som går utover både barna deres og barnevernet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. desember 2018 #1117 Del Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Det som er skummelt, er jo at de som virkelig sliter med å se realiteten hauser opp de andre og det ender med en stor massepsykose, som går utover både barna deres og barnevernet. Helt sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1118 Del Skrevet 27. desember 2018 På 23.12.2018 den 16.32, AnonymBruker skrev: Jeg sjekket medlemslista nå og ser til min fortvilelse at jeg har noen facebookvenner (ikke venner-venner) og ei jeg nettopp har blitt kjent med via studie som støtter denne gruppen. Vet at hun har bodd i fosterhjem, ikke så mye mer. Hun virker oppegående nok ellers, men nå ble jeg litt skeptisk...😐 Anonymkode: 07a2f...43c Jobber i barnevernet jeg, og er med for å få med meg alt som skrivesd der. Ofte opplever vi å møte vettskremte foreldre, som blir skremt av grupper som denne. Utrolig trist at :| Anonymkode: b1f67...d50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1119 Del Skrevet 27. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Straks du er medlem så blir du assosiert med den gruppen. Ingen andre enn du vet at du er der for å følge med, alle andre tror du er enig med dem. Det er fullt mulig å følge med uten å være medlem. Anonymkode: a871a...bcd Jeg blåser da i hva andre måtte tenke, og de knapt hundre menneskene jeg har på lista mi vet godt hvem jeg er og hva jeg står for. Melder meg ut når det er aktuelt, er helt passivt medlem, og dersom arbeidsgiver, eller brukere, skulle søke meg opp finnes det ikke spor at jeg har vært medlem. Jeg vet jeg kan lese, men jeg får ikke varsler eller det kommer ikke i feeden mkn, noe jeg ønsker. Anonymkode: 72159...464 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1120 Del Skrevet 27. desember 2018 Nå har jeg nettopp ringt politiet 02800 og bedt de se på denne gruppen igjen. Anonymkode: 2998d...0c4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå