Cyndaquil Skrevet 18. juni 2018 #441 Del Skrevet 18. juni 2018 2 timer siden, Metteheltmatt skrev: Vet om noen som blir blokkert og slette nå.. 😂😂 Oi de er rask å fjerne. Fant ikke innlegget, skulle gjerne lest det og sett responsen til dem 😮 fikk du mye hat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #442 Del Skrevet 18. juni 2018 Ingenting..🤔 ble ikke blokkert en gang.. nesten så jeg føler meg litt.. skuffet 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. juni 2018 #443 Del Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Ingenting..🤔 ble ikke blokkert en gang.. nesten så jeg føler meg litt.. skuffet 😂😂 Er innlegget borte? Eller er jeg dårlig å leite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #444 Del Skrevet 18. juni 2018 Det ble puuff borte rimelig kjapt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #445 Del Skrevet 18. juni 2018 7 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Det ble puuff borte rimelig kjapt 😂😂 Du fikk en likes da, ikke dårlig😂 Anonymkode: d4888...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 18. juni 2018 #446 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) 13 minutter siden, Metteheltmatt said: Det ble puuff borte rimelig kjapt 😂😂 Nei, kommentaren står der fremdeles Om det er deg, håper jeg virkelig du ikke får besøk nå som det er sommerferie og folk reiser rundt...Som flere har kommentert er profilen som har skrevet dette kritiske innlegget litt for åpen, og flere i gruppa har tidligere ytret at de ønsker at BVsympatisører og BVansatte får smake sin egen medisin. Endret 18. juni 2018 av Superblomst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #447 Del Skrevet 18. juni 2018 Ahahaha.. får ikke opp noenting der jeg.. nuuvel.. intet savn..men er ikke blokkert da ihvertfall..😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #448 Del Skrevet 18. juni 2018 4 minutter siden, Superblomst skrev: Nei, kommentaren står der fremdeles Om det er deg, håper jeg virkelig du ikke får besøk nå som det er sommerferie og folk reiser rundt...Som flere har sagt er profilen som har skrevet dette litt for åpen og flere i gruppa har ytret at de ønsker at BVsympatisører og BVansatte får smake sin egen medisin. Enig her, meeen disse her har det egentlig kun i kjeften. Kaster ut trussler og påstander samtidig som de ikke er annet en tastaturkrigere som ikke har sett barna sine på årevis. Hadde de vært så tøffe som de fremstiller seg så hadde de gjort alvor av truslene for lenge siden? Anonymkode: d4888...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 18. juni 2018 #449 Del Skrevet 18. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Enig her, meeen disse her har det egentlig kun i kjeften. Kaster ut trussler og påstander samtidig som de ikke er annet en tastaturkrigere som ikke har sett barna sine på årevis. Hadde de vært så tøffe som de fremstiller seg så hadde de gjort alvor av truslene for lenge siden? Anonymkode: d4888...cfd Vel, jeg ville aldri tatt den unødvendige sjangsen når det kom til mitt barn Koster så lite tid og energi å fikse personverninstillingene på facebook, at jeg ikke skjønner hvordan det kan forsvares å la gærningene vite akkurat hvor du og barnet befinner seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #450 Del Skrevet 18. juni 2018 Da skal de reise ganske langt altså.. men takk for bekymringen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #451 Del Skrevet 18. juni 2018 7 minutter siden, Metteheltmatt skrev: Ahahaha.. får ikke opp noenting der jeg.. nuuvel.. intet savn..men er ikke blokkert da ihvertfall..😂😂 Der var det borte ja. At selveste LMB ikke svarte deg og kommentaren ble slettet i stillhet er helt utrolig!! Aldri skjedd før tror jeg. Garantert fordi ingen hittil har truffet hodet på spikeren slik før, og du hadde så rett i alt du skrev at det bare ikke var noe comeback å gi. Anonymkode: d4888...cfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metteheltmatt Skrevet 18. juni 2018 #452 Del Skrevet 18. juni 2018 I wish.. men det hadde jo vært for mye å håpe på vel 😇😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juni 2018 #453 Del Skrevet 18. juni 2018 På 16.6.2018 den 16.58, Bøff Eløff skrev: Det må være vondt å leve i den verden av paranoia som disse gjør.. Ingen barn trenger fosterhjem? Snakk om vrangforestillinger. 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #454 Del Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Der var det borte ja. At selveste LMB ikke svarte deg og kommentaren ble slettet i stillhet er helt utrolig!! Aldri skjedd før tror jeg. Garantert fordi ingen hittil har truffet hodet på spikeren slik før, og du hadde så rett i alt du skrev at det bare ikke var noe comeback å gi. Anonymkode: d4888...cfd For min smak ble det for mye usaklig personangrep. Er nok ikke med den type innlegg man når frem. Anonymkode: fcdc0...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 18. juni 2018 #455 Del Skrevet 18. juni 2018 https://imgur.com/a/d20jhai Noen bemerker seg mer enn andre der inne 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #456 Del Skrevet 18. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min smak ble det for mye usaklig personangrep. Er nok ikke med den type innlegg man når frem. Anonymkode: fcdc0...ee6 Synes det var på kornet beskrevet slik LMB fremstiller seg selv i det hun sier og gjør. Anonymkode: d4888...cfd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #457 Del Skrevet 18. juni 2018 4 minutter siden, Maskopi skrev: https://imgur.com/a/d20jhai Noen bemerker seg mer enn andre der inne 🙈 LMB? Anonymkode: d4888...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #458 Del Skrevet 18. juni 2018 9 minutter siden, Metteheltmatt skrev: I wish.. men det hadde jo vært for mye å håpe på vel 😇😂 Hun lar aldri ting unslippe lett, og må ihverftall svare tilbake før hun peker med adminfingern og blokkerer😂 Anonymkode: d4888...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #459 Del Skrevet 18. juni 2018 8 minutter siden, Maskopi skrev: https://imgur.com/a/d20jhai Noen bemerker seg mer enn andre der inne 🙈 Da blir de vel kastet ut av rettsalen? Anonymkode: 3227d...478 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #460 Del Skrevet 18. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: LMB? Anonymkode: d4888...cfd Ja, det var det visst....😂😂😂😂😂 Anonymkode: 2d924...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå