Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Forresten admin LMB også kjent som fakeprofil TS har sin egen antibarnevern gruppe som hun opprettet da hun en gang ble kastet ut av den «store gruppa». ‘Isfront mot barnevernet’ heter den og byr på ytterligere «underholdning» for den som måtte ønske det.

Anonymkode: d4888...cfd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt denne gruppen en stund, og det er da helt vilt hvordan de tror verden henger sammen. Flere der inne tror at Hitler startet barnevernet under krigen, og at barnevernet eier kvinneguiden og benytter forumet til å gi spre falske meninger om hvor gode barnevernet er.

Menneskene som er aktive i denne gruppen er virkelig befolkningens lavmål, og det viser litt hva barnevernskonsulentene må arbeide med hver eneste dag. Barnehagelærere, lærere, pedagoger, sosionomer og barnevernkonsulenter er yrker jeg virkelig har stor respekt for. Tenk å måtte forholde seg til så forvrengte mennesker hver eneste dag.. Helt fantastisk at vi har et system i Norge som redder barn fra mennesker som dette. Dette er en av grunnene til at jeg gledelig betaler skatt hver eneste måned. 

Gruppen tror de arbeider for å svekke barnevernet, men det eneste de beviser er hvorfor vi sårt trenger barnevernet.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra profilen til LMB, hun gale admin:

-I am one of Norway's biggest miscarriage of justice and a political refugee in my own country.

- Norge flyter over av Gjeldsslaver som lykkelige går runt å tror dem eier sin egen bolig å dermed er millionærer.

- De norrøne høvdingbarna ble oppdratt av fostermødre eller fosterfedre, av lav sosial rang, som sørget for at høvdingbarna lærte seg å ri, svømme og fekte. Er vi å barna våre dem norrøne høvdingbarna?

- "Purple is a symbolic color for the gay community in many Western cultures."

-Det er ingen. Absolutt ingen. Som har noen som helst rett til å bestemme over andre, å adskille barn å foreldre. Det finnes ingen barn som trenger fosterhjem. Men det finnes adskillige pedofiler som trenger barn. Mange av dem er fosterhjem! Flott for en politiker å finansiere sin karriære på hva dette barnet innbringer til månedsintekten, samtidig som dem har en "jomfru" å kose seg med når dem lyster. For ikke å snakke om institusjoner. der politikerne kan forlyste seg så mye dem ønsker. adopsjoner. hvem holder styring på hvordan det går med disse barna? hvorfor blir dem kastet ut av adopsjonshjemmet når dem begynner å bli for store å krevende? Dette samfunnet er så inn i hampen sykt! Pedofile predatorer er det over allt der barn befinner seg. Særlig utsatt å sårbare er disse barna, der disse predatorer har greid å røve barnet fra sin rettmessige mor å far. Dette MÅ det bli slutt på!!!!

Jeg orker ikke lese mer. Men dette er mentaliteten til gruppen

Anonymkode: 2998d...0c4

Hun burde virkelig blitt hentet inn til forhør når hun kommer med slike påstander

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forresten admin LMB også kjent som fakeprofil TS har sin egen antibarnevern gruppe som hun opprettet da hun en gang ble kastet ut av den «store gruppa». ‘Isfront mot barnevernet’ heter den og byr på ytterligere «underholdning» for den som måtte ønske det.

Anonymkode: d4888...cfd

Hun har også en «blogg». Den er noen år, men den ligger tilgjengelig på nett. Jeg velger å ikke linke til den, da galskapen er så stor at det er greit å kikke komme inn på den bare ved et klikk....

Anonymkode: cf867...008

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Dere skulle hørt hvor bestyrtet dem blei når jeg krevde at barnevernet fremskaffet en egnet leilighet ved en eventuell tilbakeføring. Bv i sin prosess: "hun krever kommunal leilighet!". Nei jeg krevde ikke kommunal leilighet. Jeg krevde en egnet leilighet. En slik leilighet av samme kvalitet som fosterforeldre har. Ikke en kommunal leilighet, hvor naboer dauer i naboleiligheten fordi kommunen ikke har reparert det råtne taket på dems soverom, som dem faktisk kunne se stjernehimlen igjennom, når dem lå i dobbeltsengen om natten. Ikke en kommunal leilighet, hvor eksosen siver opp gjennom gulvet når naboen starter bilen i garasjen om morgenen. Ikke en kommunal leilighet, hvor forrige leieboer har slipt ned vinylen på gulvet, fordi denne hadde fått for seg å lakke tregulvet... Ikke en kommunal leilighet som kryr av biller å sopp i alle fasonger. Ikke en kommunal leilighet i samme forfattning som den jeg bodde i når dem tok barna mine. Høsten etter sommeren, naboene dauet. Neste gang skal jeg kreve å EIE slottet å hele kongeriket. For det står faktisk i menneskerettighetene at man har krav på å EIE sitt eget HUS.»

🤔

Anonymkode: e3613...258

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trist, men samtidig fantastisk og nødvendig at barn får muligheten til å vokse opp med noen andre med et mer virkelighetsnært bilde av verden. All ære til bvtj som har tålmodigheten til å snakke med slike hver bidige dag

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Forresten admin LMB også kjent som fakeprofil TS

"Studenten" fra Bergen?

Anonymkode: a6e2e...063

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Dere skulle hørt hvor bestyrtet dem blei når jeg krevde at barnevernet fremskaffet en egnet leilighet ved en eventuell tilbakeføring. Bv i sin prosess: "hun krever kommunal leilighet!". Nei jeg krevde ikke kommunal leilighet. Jeg krevde en egnet leilighet. En slik leilighet av samme kvalitet som fosterforeldre har. Ikke en kommunal leilighet, hvor naboer dauer i naboleiligheten fordi kommunen ikke har reparert det råtne taket på dems soverom, som dem faktisk kunne se stjernehimlen igjennom, når dem lå i dobbeltsengen om natten. Ikke en kommunal leilighet, hvor eksosen siver opp gjennom gulvet når naboen starter bilen i garasjen om morgenen. Ikke en kommunal leilighet, hvor forrige leieboer har slipt ned vinylen på gulvet, fordi denne hadde fått for seg å lakke tregulvet... Ikke en kommunal leilighet som kryr av biller å sopp i alle fasonger. Ikke en kommunal leilighet i samme forfattning som den jeg bodde i når dem tok barna mine. Høsten etter sommeren, naboene dauet. Neste gang skal jeg kreve å EIE slottet å hele kongeriket. For det står faktisk i menneskerettighetene at man har krav på å EIE sitt eget HUS.»

🤔 

Det tror jeg ikke mange har fått med seg at det står i menneskerettighetene at en har krav på å eie sitt eget hus....😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 2d924...681

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Studenten" fra Bergen?

Jepp! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp! 

Forklarer hvorfor "han" er moderator...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Studenten" fra Bergen?

Hvem? Hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, Honey Dew said:

Hvem? Hva?

I alle dager, du må følge litt med i gruppa istedenfor å bare lage innlegg og innlegg hvor du spør hva som skjer 

Anonymkode: fcdc0...ee6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvilket møte LMB har hatt med barnevernet egentlig, hun er jo altfor gammel til å være småbarnsmamma, eventuelle barn nå jo være minst 20.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, Cyndaquil skrev:

Jeg lurer på hvilket møte LMB har hatt med barnevernet egentlig, hun er jo altfor gammel til å være småbarnsmamma, eventuelle barn nå jo være minst 20.

Tror hun har barnebarn som har blitt "kidnappet" av BV og står på for datteren sin eller noe sånt?

Men, skulle dette være en tråd om de som er medlemmer i gruppa eller skulle det egentlig være en tråd som tar opp alt det horrible de legger ut? Altså sak vs. person? 

Anonymkode: c2a45...d88

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hvem? Hva?

42A1229B-1BB5-4DDE-8D91-65A1FEB712DD.thumb.jpeg.35359e6b96db56ef6c7759ef3f76016e.jpeg

hun had laget en fake profil hun bruker til å ytte diskriminerende ytringer mot homofile og grusomme påstander. Når hun da blir sagt i mot, sier hun det ikke er lov å motsi admin eller blokkere admin . 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Metteheltmatt

Tilslutt har de vel blokkert alle medlemmene så det bare er admins igjen.. kanskje like greit.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gruppa er åpen for å lese, de vil bare ikke ha folk som er kritiske til å svare. Så hvem som helst kan lese og kopiere og så komme inn her på KG for å kommentere. 

Og det er vel stort sett det som skjer? Man vil ikke eller kan ikke svare der inne så da svarer man heller her. 

Det er jo ingen som kan si noenting annet enn hat mot BV og de som jobber der, så alle andre får jo ikke lov til å skrive uansett. 

Jeg syns det er rart at hun admindama får lov til å være admin. Er det ingen som kan sette henne på plass av de andre admin'ene der? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gruppa er åpen for å lese, de vil bare ikke ha folk som er kritiske til å svare. Så hvem som helst kan lese og kopiere og så komme inn her på KG for å kommentere. 

Og det er vel stort sett det som skjer? Man vil ikke eller kan ikke svare der inne så da svarer man heller her. 

Det er jo ingen som kan si noenting annet enn hat mot BV og de som jobber der, så alle andre får jo ikke lov til å skrive uansett. 

Jeg syns det er rart at hun admindama får lov til å være admin. Er det ingen som kan sette henne på plass av de andre admin'ene der? 

Men det er jo ingen av de andre adminene som er noe bedre. De er like gale alle sammen, det er bare ikke så åpent hos alle.

Anonymkode: cf867...008

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo på en måte én ting, når gruppen heter hva den heter, men ingen får påpeke at helt ville påstander ikke kan stemme. BV kan påføre folk kreft, igjennom fastlegen og forgifter drikkevannet på Manglerud. Altså det er jo helt hinsides. 

Anonymkode: 1c237...626

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...