AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #383 Skrevet 17. juni 2018 Jeg må si jeg stusser litt på at det står på profilen til flere av de at de jobber med barn. Man annser dem ikke som skikket til å ha sine egne barn, men passe andres er ok? Nå har jeg jo selvsagt ikke innsikt i hvorfor de ikke blir ansett som gode nok omsorgspersoner til egne barn, men jeg må si jeg hadde blitt skeptisk om jeg hadde funnet navnet på noen som er ansatt i min sønns barnehage der inne. Anonymkode: 1c237...626 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #384 Skrevet 17. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk har vitnet om dette, utenfor Norge.Det ligger på YouTube.Det kan ikke bortforklares lengre. Anonymkode: a6e2e...063 Rapportert. Hold deg til trådens tema Anonymkode: 3227d...478 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #385 Skrevet 17. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a6e2e...063 Rapportert Anonymkode: 3227d...478 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #386 Skrevet 17. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a6e2e...063 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a6e2e...063 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a6e2e...063 @Papirfly @Tekola Anonymkode: 3227d...478 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #387 Skrevet 17. juni 2018 Hvorfor rapporterer du? Det som er lagt ut er jo fra gruppa og anonymisert. Anonymkode: fcdc0...ee6 17
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #388 Skrevet 17. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Rapportert Anonymkode: 3227d...478 Det er jo sitater fra gruppen. Ingen grunn til å rapportere Anonymkode: 5d599...fb6 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #389 Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor rapporterer du? Det som er lagt ut er jo fra gruppa og anonymisert. Anonymkode: fcdc0...ee6 Trodde det var den utestengte brukeren. Jeg så ikke at det var hentet fra gruppen Anonymkode: 3227d...478 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #390 Skrevet 17. juni 2018 Det står heller ikke at det er et sitat Anonymkode: 3227d...478 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #391 Skrevet 17. juni 2018 Her ble det misforståelser. Det er nok greit å skrive litt om at det er hentet fra gruppen når man legger ut ting derifra, slik at det ikke blir misforstått om det ER fra gruppen eller om det er noen som kommer inn og skal spre anti-BV-ting her inne også. Anonymkode: c2a45...d88 7
Cyndaquil Skrevet 17. juni 2018 #392 Skrevet 17. juni 2018 dette er fra gruppen. Tenk at de sendte et slikt brev. Tror de virkelig regjeringen hadde gjort det de håper ? Latterlig 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #393 Skrevet 17. juni 2018 Hvorfor er det så mange av de som skriker med CAPS midt i setninger? Anonymkode: 2998d...0c4 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #394 Skrevet 17. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: " Hjertesvikt skyldes mest sannsynlig åndsparasitter som jobber i barnevernssystemet og som stjeler barnas og de foresattes ånd. De er for det meste psykologer (slanger) og deres ormeyngel (elever) og idioter som de har lært opp og fått til å tro at de er healere, når de i virkeligheten er mordere eller potensielle mordere " Anonymkode: 2998d...0c4 Er det seriøst noen som har prestert å skrive dette?! Har lest myyye i den gruppa der, men dette er definitivt det verste! Dette her kvalifiserer til tvangsinnleggelse i psykistrien! Anonymkode: d4888...cfd 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #395 Skrevet 17. juni 2018 Seriøst spørsmål fra en som er aktiv i denne tråden, og som følger med på gruppen; Skal man sende inn bekymringsmeldinger, eller evt kontakte noen instanser? Anonymkode: 2998d...0c4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #396 Skrevet 17. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si jeg stusser litt på at det står på profilen til flere av de at de jobber med barn. Man annser dem ikke som skikket til å ha sine egne barn, men passe andres er ok? Nå har jeg jo selvsagt ikke innsikt i hvorfor de ikke blir ansett som gode nok omsorgspersoner til egne barn, men jeg må si jeg hadde blitt skeptisk om jeg hadde funnet navnet på noen som er ansatt i min sønns barnehage der inne. Anonymkode: 1c237...626 Uten å si for mye for ikke å «avsløre» hvor jeg har informasjon fra, kan jeg bare si at det er dessverre mange som har mistet omsorgen for egne barn som i ettertid får arbeidspraksis i bhg. Barnehage blir dessverre brukt for mye som arbeidstrening-sted og informasjonsflyten reguleres av taushetsplikt slik at hverken NAV som utplasserer eller bhg som tar imot vedkommende, vet at han/hun har mistet omsorg for egne barn. Anonymkode: d4888...cfd 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #397 Skrevet 17. juni 2018 9 timer siden, Metteheltmatt skrev: Var en tur i innom gruppa på FB.. nå har visst BV påført en dame blodkreft.. de er jo gale alle mann der inne jo 🤭 Hun har studert Profesor de Filosofia på livets harde skole Anonymkode: ab459...46d 6
Puny Skrevet 17. juni 2018 #398 Skrevet 17. juni 2018 Huff, er det mulig å ta tilbake en kommentar? Jeg føler ikke lenger at jeg vil, og kan stå inne for å kommentere her. Det blir bare så trist. Dette er syke mennesker som aldri burde være i kontakt med barn, men det føles faktisk ganske så ugreit å skulle bruke dette som underholdning eller å kritisere denne type atferd. Dette er bare trist for alle involverte. Peace out. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #399 Skrevet 17. juni 2018 52 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst spørsmål fra en som er aktiv i denne tråden, og som følger med på gruppen; Skal man sende inn bekymringsmeldinger, eller evt kontakte noen instanser? Anonymkode: 2998d...0c4 Kontakter gjeldende barnevernskontor hvis ansatte henges ut/trues. Har jeg forstått riktig så følger BV også med på gruppen. Mener å ha sett noen legge ut sakspapirer fra barnevernet der det stod at foreldre hadde sagt de skulle banke opp den ansatte når den kom på besøk. Anonymkode: 291d0...820 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #400 Skrevet 17. juni 2018 Fra profilen til LMB, hun gale admin: -I am one of Norway's biggest miscarriage of justice and a political refugee in my own country. - Norge flyter over av Gjeldsslaver som lykkelige går runt å tror dem eier sin egen bolig å dermed er millionærer. - De norrøne høvdingbarna ble oppdratt av fostermødre eller fosterfedre, av lav sosial rang, som sørget for at høvdingbarna lærte seg å ri, svømme og fekte. Er vi å barna våre dem norrøne høvdingbarna? - "Purple is a symbolic color for the gay community in many Western cultures." -Det er ingen. Absolutt ingen. Som har noen som helst rett til å bestemme over andre, å adskille barn å foreldre. Det finnes ingen barn som trenger fosterhjem. Men det finnes adskillige pedofiler som trenger barn. Mange av dem er fosterhjem! Flott for en politiker å finansiere sin karriære på hva dette barnet innbringer til månedsintekten, samtidig som dem har en "jomfru" å kose seg med når dem lyster. For ikke å snakke om institusjoner. der politikerne kan forlyste seg så mye dem ønsker. adopsjoner. hvem holder styring på hvordan det går med disse barna? hvorfor blir dem kastet ut av adopsjonshjemmet når dem begynner å bli for store å krevende? Dette samfunnet er så inn i hampen sykt! Pedofile predatorer er det over allt der barn befinner seg. Særlig utsatt å sårbare er disse barna, der disse predatorer har greid å røve barnet fra sin rettmessige mor å far. Dette MÅ det bli slutt på!!!! Jeg orker ikke lese mer. Men dette er mentaliteten til gruppen Anonymkode: 2998d...0c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå