Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Hvilken tråd er dette? Ser den ikke jeg..

Går du inn i gruppa og blar nedover kommer du til noen screenshot som blir omtalt som fra kvinnegruppa men går du på kommentarene er det herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG 😱

Anonymkode: ed248...9c1

Hihi...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
Sitat

Når dem PRIDE foreldrene stalker oss for å ha noe å skrive om, å er feige nok til å drasse med seg det dem finner, til et forum som kvinne-guiden, som oser OTTAR, så sier det mer om dem enn om oss. For å si det sån. VI har dermed bevis for at vi har gjort noe riktig! 😄

Om «oss».

jeg lurer på hvilke bevis de har på at de har gjort noe riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg nesten snytt for at jeg ikke er nevnt (i den imguren). Men kjenner jeg ikke orker lese inne i FB-gruppa, blir helt deprimert av alle historiene, paranoian. Stakkars unger. Og vil helst ikke ha et ansikte og rett navn koblet til den brukeren som gjentatte ganger stenges ute og påstår hen vinner alle diskusjoner her inne. Meeeget spesielt syn på verden.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hihi...

Gratulerer med hederlig omtale. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MarianneE skrev:

Gratulerer med hederlig omtale. 😅

Jeg er meget beæret :pls:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En norsklærer ville fått mareritt av den gruppen. 😧

Anonymkode: 9f186...9af

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En norsklærer ville fått mareritt av den gruppen. 😧

Anonymkode: 9f186...9af

Jeg er ikke norsklærer, men får mareritt😂

Anonymkode: e3613...258

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kari Killen vet ikke hva hun snakker om,i følge folk i den gruppen. Neida,hun har bare jobbet med og forsket på omsorgssvikt og tilknytning i en mannsalder. Klart hun bare farer med usannheter 😜

Anonymkode: fa267...c25

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitat  fra kommentarfelt i gruppen 

Da fikk jeg svar i tråden på det jeg ville :). Man er visst splitter pine gal når man ønsker seg vekk fra et voldelig hjem. De beskylder også min far for kidnapping fordi at han ikke ville at jeg skulle bo i et voldelig hjem :). Det forteller meg at Kvinneguiden sine brukere vil at barn skal vokse opp i hjem med vold.

Frister å sende han en Facebook melding og spørre hvorfor han lager seg en ny bruker her nermest daglig, og nekter å akseptere utestengelsen sin. Og hva som gjør at han ikke kan svare på spørsmål vi har, men bare skiver det samme om og om igjen. Men tror jeg lar være, pluserlig blir man hengt ut med fult bilde og navn der og man vet jo aldri hva de kan finne på, så mye trusler de ellers skriver 

Anonymkode: bebfc...66e

Kort sagt, han er ikke som alle andre. Kjekk og snill kar, men henger "litt etter" mtp sosiale ting og annet. 

Så vær så snill alle her, bare overse, eventuelt svar; "Med all høflighet, du holder deg ikke til tema og blir dermed rapportert".

Vet dette ble helt OP, men ville bare komme med et tips så vi slipper at denne tråden også blir stengt.

Anonymkode: 1c931...95e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kort sagt, han er ikke som alle andre. Kjekk og snill kar, men henger "litt etter" mtp sosiale ting og annet. 

Så vær så snill alle her, bare overse, eventuelt svar; "Med all høflighet, du holder deg ikke til tema og blir dermed rapportert".

Vet dette ble helt OP, men ville bare komme med et tips så vi slipper at denne tråden også blir stengt.

*OT (ikke OP 🙈)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng. Kjenner du vedkommende siden du kom med litt «inside information»?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Metteheltmatt

Var en tur i innom gruppa på FB.. nå har visst BV påført en dame blodkreft.. de er jo gale alle mann der inne jo 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Metteheltmatt skrev:

Var en tur i innom gruppa på FB.. nå har visst BV påført en dame blodkreft.. de er jo gale alle mann der inne jo 🤭

Hva mener du? Dette er jo 2. gangen noen i den gruppen har fått kreft av barnevernet, det er jo rene epidemien dette her....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...