Anciol Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 For 1 år siden dro mannen min for å studere i en annen by, jeg støttet han:) Jeg har det siste året tatt meg av, barn , leilighet og alt det andre mens han har studert. I sommer kommer han hjem og blir hele sommeren, og da har jeg tenkt å ta meg en uke alene på Geilo i Juli og ha litt barnefri, hvor han og ungene blir hjemme! (ps han har sidejobb der vi bor)! Men får skikkelig samvittighet for at jeg drar fra mann og barn , føler at jeg skulle tatt barna med! Men jeg trenger å hvile ut, hver dag er det opp 7.00 og få ungene på skolen, så løpe til bussen som tar meg på jobb, og når jeg kommer hjem, er det å lage middag og hjelpe med lekser, før jeg må ta ungene på trening, og når de sover må jeg ta husarbeidet, så jeg er ganske sliten og trett nå!
Gjest Naku Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Ta den velfortjente ferien din du! Føler du at du trenger det, så bør du gjøre det. Det er du som har tatt deg av alt når han har studert borte.
atropos Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Å, den ferien hadde jeg tatt glatt ☺️ Reis og kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå