Gå til innhold

Tips til extremt tørr ansikts hud..............er desperat:)

Anbefalte innlegg

Gjest delight
Skrevet

Ansikts huden min er blitt så sinnsykt tørr at det er helt ekkelt; jeg er flink til og rens og sånn men må ha noen tips før jeg blir gal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Udos choiche olje.. hjelper i løpet en uka allerede.. smaker ikke så fryktelig godt og svelge.. ( smaker nøtter) men huden blir silkemyk av 1 til 2 ss daglig. + Dermalogicas intensive moisture balance og om du er ekstremt ekstremt tørr har hvertfall jeg hatt hell med clarins fuktighets serum under.. og en god fuktighetsmaske gjør også susen.

Pass på at rensen er for veldig tørr hud, her har også clarins veldig veldg fin for min tørre hud.

Skrevet

Drikk mer vann og kjøp Avene fra apoteket :)

Skrevet

Jeg ble ikke kvitt "flassen" før jeg byttet fra Dermalogica til Eucerin 5 % karbamid. Huden min var så sinnsykt tørr her i vinter, men denne hjelper. Kjøpte nettopp ny tube på apotek1, på tilbud for tiden til 98,- (ordinær pris ca 140,-)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg anbefaler en ansiktskrem fra avene! De er utrolig gode for tørr hud. ellers har shiseido skin care gode kremer.

Etter at jeg begynte å bruke MD facial cream under er ikke huden min så tørr lenger :)

Skrevet

Kutt ned på kaffe og andre uttørrende drikker, drikk mer vann og få i deg nok fettsyrer. En barneskje tran og en barneskje god olivenolje daglig anbefales. Det gjør underverker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...