Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært ute på date med en hyggelig fyr, praten gikk veldig lett og vi hadde mye å snakke om. Ikke noe pang-følelse med en gang, men det kan man jo ikke forlange med en gang heller - før man blir bedre kjent... Men et godt utgangspunkt er det! Vi har bestemt oss for å treffes igjen. Men dere - når deaktiverer dere brukeren deres? Når man har hatt The Talk? Eller tidligere? Bare lurer...

Anonymkode: 931a3...f64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man føler for å ikke ville se etter noen andre for man vil utforske det man står i :) det kjenner du på helt selv 

Anonymkode: 5cea2...9e7

Skrevet

Hadde bare sagt det helt cas at jeg hadde slettet profilen. Så sett hvordan motparten reagerte. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde i alle fall ikke deaktivert, og sagt det til daten min, etter et/to møter.. Det syns jeg er for tidlig. 

Meg og kjærsten min deaktiverte tinder etter rundt to måneder. Vi kunne egentlig gjort det lenge før antageligvis, men jeg ville ikke spørre han (og heller ikke slette uten at han gjorde det), og han slettet ikke før det, rett og slett fordi han ikke tenkte på det, siden han aldri brukte appen mer. 

Jeg ble gående å tenke mer og mer på det, og til slutt spurte jeg han bare, og fikk jo forklaringen med en gang. Og da slettet vi også sammen. :)

Jeg ville gitt det noen fler møter, slik at du ser hvilken retning det bærer, så hadde jeg nok bare slettet med tiden, og sagt det i en litt uformell tone, for å se svarer hans :)

Anonymkode: 0a140...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...