Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god del spiderveins på lår og bein, har noen tatt bort slike med laser? Hvor mange behandlinger trengte dere og hva kostet det? :)

Anonymkode: f7330...1e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange behandlinger en tar avhenger vel av hvor mye man har..? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk inntrykk av at noen er verre å fjerne enn andre, mulig jeg tar feil :) Ts 

Anonymkode: f7330...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det. Ble bare verre andre steder. Totalt bortkastet. 

Anonymkode: 5fb6f...d64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har gjort det. Ble bare verre andre steder. Totalt bortkastet. 

Anonymkode: 5fb6f...d64

Hva gjorde du da? Laser eller Skleroterapi?

Anonymkode: c8e8a...8a9

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter opp igjen denne tråden fordi jeg også lurer på hvilket alternativ som er best å prøve for å fjerne spiderveins, og hvilket vilket alternativ vedkommende som opplevde at det ble verre, benyttet seg av 🙂

Anonymkode: cc95d...8cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd begge deler. Gikk vel et par måneder og så hadde jeg like mange igjen.

Anonymkode: 4aa45...d19

Skrevet

Jeg har hatt to behandlinger med sclerosering. (Injeksjoner) 

Det er en markant bedring, men alt er ikke borte; det må jeg nok bare leve med. Noen små nye har kommet til, men det må man regne med. Har litt «gjennomsiktig» hud, så ALT av blodårer synes godt på meg. Kommer nok til å ta flere behandlinger dersom jeg får noen mange flere tydelige spiderveins. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Honeybunny113 skrev:

Jeg har hatt to behandlinger med sclerosering. (Injeksjoner) 

Det er en markant bedring, men alt er ikke borte; det må jeg nok bare leve med. Noen små nye har kommet til, men det må man regne med. Har litt «gjennomsiktig» hud, så ALT av blodårer synes godt på meg. Kommer nok til å ta flere behandlinger dersom jeg får noen mange flere tydelige spiderveins. 

Hvor lang tid tok det før nye kom da? Og hvor mye kostet det?

Jeg har aldri lest at det har virket bra på noen og synes det er rart at behandlingen er så dyr når det faktisk ikke virker?

Anonymkode: 41479...8dd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tok det før nye kom da? Og hvor mye kostet det?

Jeg har aldri lest at det har virket bra på noen og synes det er rart at behandlingen er så dyr når det faktisk ikke virker?

Anonymkode: 41479...8dd

Det tok noen måneder, så så jeg en og annen ny. Jeg er nok arvelig disponert for å få det, så jeg blir nok aldri helt kvitt dem. Betalte vel ca 2000,- pr behandling. 

For meg har det virket bra; hadde en beh. i 2016 og en i 2017. Nå skjemmes jeg ikke lengre for å ha på meg shorts eller skjørt, så jeg er strålende fornøyd. Vel verdt pengene for min del. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er spiderveins? Sprengte blodkar? Synlige blodårer? 

Anonymkode: 113c3...a78

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er spiderveins? Sprengte blodkar? Synlige blodårer? 

Anonymkode: 113c3...a78

http://lmgtfy.com/?q=Spider+veins

Anonymkode: c8e8a...8a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...