AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Jeg synes det er merkelig at ei jente på 15 år har det morsomt med at ei i klassen nådde ikke toalettet å tisset seg ut når hun var 13 år.Nå har hun sagt det til hele klassen på ungdomsskolen om den uheldige jenta.Er det bare jeg som synes den jenta er dårlig oppdratt.?Og merkelig ting å prate om. Anonymkode: 3a8c0...673 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Dette var det helt håpløst å lese. Overskriften har kanskje et ikke for mye, men likevel ganske forvirrende. Anonymkode: a3497...f93 5
solmåneogstjerner Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Ekstremt dårlig oppførsel. Slikt snakker man ikke om videre. Men en del tenåringer (Og voksne for den saks skyld) holder på slik. Dersom slike ting gjentar seg så er det jo mobbing også. Men: en 15åring er vel ikke en dame? 3
Traktor Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Jenta nådde altså toalettet, men tisset seg likevel ut? 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 Leser tittelen som "En dame fortalte at ei i klassen til datteren ikke nådde toalettet og tisset seg ut". I det tilfellet er det langt over streken. Hun er voksen og vet hvilke konsekvenser det får å spre det videre til de andre foreldrene i klassen til jenta. Er det snakk om at en tenåring snakket om en yngre tenåring som tabbet seg ut, så er det litt å forvente. Når du tisser deg ut på skolen, så kommer absolutt alle til å vite om det. Det er dårlig gjort ja, men jeg kan nesten love dere at det ikke bare var den ene jenta som sa noe om det. Med mindre hun var det eneste vitnet, noe som er veldig usannsynlig. Anonymkode: 96bba...65a 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 Da jeg gikk i 9. Klasse tisset en jente seg ut på fysikksalen. Hele stolen og gulvet fløt av urin. Ingen sa noe men mange så det. Hva er interessant med at noen har mindre kontroll på blæra enn andre? De fleste av oss vet også at skoletoalettene er et mareritt for skoleelever. Noen skoler tillater ikke at barn og unge går på toalettet i timene. Mens i friminuttene terroriserer enkelte dem som sitter på do. Er det da rart at noen tisser seg ut? TS har du reflektert over at du kan komme til å tisse på deg i morgen, eller om 20 år? Hvordan ville du da oppleve å tisse på deg på bussen mens du står på grunn av at alle setene er opptatt og du ikke klarer å knipe igjen? Anonymkode: 5ed7a...de1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå